איסתא נגד השטיח המעופף – איזו סוכנות נסיעות טובה יותר?

עומר גלעדי5 דקות קריאה
איסתא או השטיח המעופף
שתף:

קשה אולי להאמין, אבל פעם, היינו מזמינים חופשות, טיסות, וחבילות נופש, דרך סוכני נסיעות – וכמה שונה מן המציאות של היום – היינו מכתתים רגליים אל משרד נסיעות, יושבים אל מול סוכן נסיעות חייכן בקיוביק המקושט בתמונות של דולפינים ושקיעות רומנטיות – ובוחרים את ה"דיל" המשתלם ביותר או המתאים ביותר לרצונות שלנו מבין המבחר המוגבל שהיה בידי אותו סוכן. כיום, סוכנויות נסיעות מקוונות, כמו למשל איסתא והשטיח המעופף, מציגים לנו בנוחות המחשב הביתי או הסמארטפון, מאות דילים, נופשים, חופשות, טיסות, בהשוואה נוחה של מחירים, איכויות, מיקומים, ופינוקים הכלולים בכל דיל. במאמר זה נשווה בין שתי סוכנויות נסיעות מובילות, איסתא והשטיח המעופף, להן סניפים פיסיים הפרוסים בערים השונות בארץ, לצד אתר אינטרנט המאפשר השוואת מחירים יעילה וקלה. איזה סוכנות נסיעות טובה יותר – איסתא, או השטיח המעופף? בואו נבדוק.

 

איסתא או השטיח המעופף לחופשה הבאה?
כל המאפיינים של סוכנויות הנסיעות איסתא והשטיח המעופף, יסייעו לכם לבחור בדיל המתאים ביותר עבורכם, במחירים הנוחים ביותר ובתנאים הכי משתלמים לנופשים בארץ או בחו"ל

 

איסתא – סוכנות נסיעות ותיקה עם רזומה צעיר

www.issta.co.il

חברת איסתא החלה את פעילותה בארץ בתחילת שנות ה – 50 כארגון הנסיעות של התאחדות הסטודנטים בישראל. בשנות ה – 90, מותגה איסתא כסוכנות המציעה לסטודנטים וצעירים את מחירי הטיסות הזולים ביותר, למשל לטיולים של אחרי הצבא. כיום, מונה סוכנות הנסיעות איסתא 45 סניפים כאשר 10 מהם ממוקמים באוניברסיטאות ומכללות ברחבי המדינה. למרות שהיא פונה לקהל הסטודנטיאלי ולאנשי אקדמיה, משרתת איסתא את כלל האוכלוסייה כולל לקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים ועוד, ומעניקה שירותי תיירות מגוונים בארץ ובחו"ל כמו טיסות סדירות, טיסות שכר, חבילות נופש, טיולים מאורגנים, חופשות סקי, הזמנת בתי מלון, השכרות רכב, הוצאת אשרות כניסה כרטיסי סטודנט בינלאומיים ועוד. אתר האינטרנט של חברת איסתא, עמוס במידע ובאפשרויות. תוכלו לאתר וגם להזמין דרך אתר האינטרנט של איסתא טיסות, חבילות נופש, מלונות, טיולים מאורגנים, חבילות סקי וחבילות אקסטרים, ועוד. מנוע חיפוש נוח מאפשר חיפוש מהיר על פי משתנים כמו יעד החופשה שלכם או התאריכים המבוקשים. בנוסף, תקבלו בקלות את עשרת החבילות הפופולאריות ביותר, הצעות זולות במיוחד או הצעות של הרגע האחרון. באתר איסתא תמצאו מגוון טיסות וחבילות נופש מטעם חברות תעופה שונות במגוון נרחב של מחירים. כל הפרטים אודות כל חבילה, כולל פרטי הטיסו, המלונות, אטרקציות באזור, מפה מדוייקת ועוד – בעמודי הנופשים השונים שניתן להזמין באתר.

 

ההצעות של איסתא מול השטיח המעופף
איסתא מציעה 45 סניפים מתוכם עשרה במוסדות לימוד ברחבי הארץ – ולצידם אתר אינטרנט המאפשר רכישה מקוונת של טיסות, חבילות נופש, מקומות לינה בחו"ל, ועוד. אתר האינטרנט של איסתא הוא נוח לשימוש ומציג מגוון אפשרויות במחירים שונים, שניתן להזמין בקליק

 

השטיח המעופף – לטוס דרך האינטרנט

www.flying.co.il

חברת השטיח המעופף החלה את פעילותה בשנת 1988 והיא משרתת את כלל האוכלוסייה ומעניקה שירותי תיירות פנים וחוץ, טיולים מאורגנים, חבילות משחקי ספורט, הפלגות נופש (שאינן מוצעות על ידי המתחרה) ועוד. כמו כן , במסגרת פעילותה בארץ מפיקה חברת השטיח המעופף ימי כיף ופעילות אתגרית, אירועי מוזיקה, מסיבות סטודנטים, פסטיבלים, כנסים וימי עיון. לחברה שלושה סניפים ברחבי הארץ ועיקר פעילותה מתנהלת בזירה המקוונת. אתר האינטרנט של השטיח המעופף עמוס מידע וחבילות נופש אפשריות. תוכלו לחפש חבילת נופש במנוע חיפוש נוח על פי סוג חבילה, יעד הטיסה, תאריכי החופשה והרכב הנופשים; לאפשר לאתר האינטרנט להציע לכם חבילת נופש מבין מגוון חבילות הנופש הפופולאריות באתר השטיח המעופף, ולבחור בקלות מבין מבצעי הדקה ה – 90, טיולים מיוחדים לתקופת החגים, קרוזים, נופשים בחו"ל הכוללים נישואין אזרחיים, חבילות ספורט, חבילות נופש הכוללות הופעות מוזיקה ענקיות בחו"ל, ועוד. חברי מועדון הלקוחות של השטיח המעופף יוכלו להירשם לשירות "סוכן חכם" המעדכן אותם בכל שינוי מחיר במוצר בו התעניינו. באתר השטיח המעופף תמצאו גם שפע של מדריכים, על פי יעדי טיסה, עמוסים בטיפים לנופשים לחופשה מוצלחת יותר.

 

הנוחות של איסתא לעומת השטיח המעופף
השטיח המעופף, סוכנות נסיעות שעיקר הפעילות שלה באתר האינטרנט, מגישה לגולשים אתר אינטרנט עמוס באפשרויות, הכולל חבילות נופש, טיסות, טיולים מאורגנים, טיולי נישואין אזרחיים, טיולי סקי ואקסטרים, טיולי הופעות, קרוזים מפנקים, ועוד. האתר נוח לשימוש ותמצאו בו גם מדריכים לחופשה מושלמת לפי יעדים

 

שתי החברות ראש בראש – איפה יותר כדאי?

על מנת להכריע, מי מבין שני האתרים הוא המשתלם והנוח יותר, בדקנו חבילה דומה באתר השטיח המעופף ובאת איסתא – הנה התוצאות: החבילה שנבדקה היא חבילת נופש לכרתים שביוון בין התאריכים 1-5 באוקטובר 2017, עם טיסות זהות בשעות ובחברות התעופה, ושהייה של 4 לילות במלון 5 כוכבים  " HOTEL Fodele Beach and Water Park Holiday Resort ", על בסיס הכול כלול  בחדר סטנדרטי. התוצאות – חופשה כזו תעלה לזוג המזמין דרך אתר האינטרנט של חברת איסתא 938$ כולל העברות, ובחברת השטיח המעופף, 949$ כאשר בדיל הספציפי הזה לא צויין אם הוא כולל העברות או לא. בשני האתרים קיימת אפשרות לשנות את ההעדפות לאחר בחירת החבילה כמו למשל בחירת סוג החדר או תוספות אפשריות לחבילה. באתר של איסתא קיימות אפשרויות מגוונות יותר מבחינת הרכב הנוסעים. באתר של השטיח המעופף לעומת זאת, מצאנו יותר אופציות לבחירת שעות הטיסות.

 

לסיכום – גם איסתא וגם השטיח המעופף מציעים מגוון נרחב של חבילות נופש, טיסות ומלונות בחו"ל. בכל אתר – זה של איסתא וזה של השטיח המעופף, אפשרויות שונות במעט. המלצתנו, לבחון גם אתר אתר איסתא וגם את אתר השטיח המעופף, על פי תאריכי היעד שלכם ומאפייני החופשה הבאה – ולבחור את החופשה המושלמת, במחיר המשתלם ביותר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme