השוואת מחירי טיסות – 7 אתרים מובילים להשוואת טיסות

עומר גלעדי5 דקות קריאה
השוואת מחירי טיסות - 5 אתרים מובילים להשוואת טיסות
שתף:

היום, זה אפשרי לחלוטין לחגוג סוף שבוע בברלין, אמסטרדם, ציריך, מילאנו, ואתרים דומים אחרים, במחיר נמוך מזה של טיסה לאילת עם ארקיע. בעבור כמה עשרות יורו, תוכלו למצוא לעצמכם טיסת לואו קוסט ליעדים נחשקים בחו"ל, ואם תשקיעו עוד רבע שעה מזמנכם – תוכלו גם לארגן לעצמכם יופי של לינה במקום במחירים נמוכים. כדי שזה יקרה אתם צריכים לבצע השוואת מחירי טיסות, ויש דרכים מצוינות ופשוטות לעשות זאת. מנוע חיפוש טיסות איכותי יספק לכם שפע של דרכים לאתר את החופשה הבאה שלכם – ובמחיר מצחיק. כל שנותר לכם לעשות – הוא להכיר את מנועי השוואת מחירי הטיסות החזקים בארץ ובעולם – ולארוז את המזוודות.

 

עד לפני קצת יותר מחמש שנים, טרם נחתם הסכם "שמיים פתוחים" המאפשר לשפע של חברות, ביניהן גם חברות לואו קוסט כמו איזי ג'ט ואחרות, להציע לישראלים טיסות במחירים מצחיקים – עת טרם הומצא הרעיון של מנוע חיפוש טיסות – טיסה היתה לעיתים הוצאה משמעותית כל כך בתכנון חופשה, עד כדי כך שלעיתים טיסה של סוף שבוע ליעד קרוב היתה הופכת יקרה מדי רק בשל עלויות הטיסה. היום – זה כבר לא ככה, וטיסות של עד חמש שעות מוצעות מישראל בשפע של חברות תעופה, במנעד רחב במיוחד של מחירים, עם כרטיסים שכוללים מזוודה או לא כוללים מזוודה, עם או בלי ארוחה במטוס, ועם או בלי מושב ליד החלון.  בתוך כל השפע הזה של טיסות, חברות תעופה ומחירים – איך אתם יכולים לבצע השוואת מחירי טיסות ולמצוא את הטיסה הכי מתאימה לכם?

 

סקרנו ובדקנו, והנה לפניכם – שבעה המנועים המוצלחים ביותר ברשת להשוואת מחירי טיסות – בארץ ובעולם. לגזור ולשמור – לקראת החופשה הבאה שלכם!

 

השוואת מחירי טיסות – האתרים הטובים ביותר

עם התחרות ההולכת וגוברת, נולדו בישראל ובעולם מנועי חיפוש טיסות ואתרי אינטרנט מצוינים המאפשרים השוואת מחירי טיסות בקליק. כל מנוע חיפוש טיסות הוא בעל ייחוד – הנה לפניכם המאפיינים הבולטים של שבעה האתרים החזקים בישראל, להשוואת מחירי טיסות

 

אליס – מנוע חיפוש טיסות מקומי ושובב

 

אליס

 

https://www.alice.co.il

אליס היא מנוע חיפוש טיסות מקומי, צבעוני, קל וידידותי במיוחד למשתמש, המאפשר השוואת מחירי טיסות בקליק. כבר בעמוד הראשי, תקבלו בעיקר שדה חיפוש, המאפשר סינון שדות תעופה על פי שם נמל התעופה, עיר או ארץ אליה אתם מעוניינים להגיע. לאחר תחילת ההקלדה, תגלו כי מנוע השוואת מחירי הטיסות של אתר "אליס" יכול להציג בפניכם תאריכים ומחירים לטיסות עבור עד ארבעה יעדים בחיפוש אחד, מאפיין שאנחנו מצאנו נוח במיוחד.

 

לאחר הקשת היעדים לטיסה, תתבקשו לבחור הין השוואת מחירי טיסות על פי תאריכים מדוייקים, או על פי תאריכים גמישים, חיפוש שיציג לכם את הטיסות הזולות ביותר בטווח התאריכים שבחרתם (תתבקשו להקיש כמה לילות תרצו לבלות בחופשה שלכם – כמות מינימאלית ומקסימאלית). תוכלו להקיש טווח תאריכים רצוי עד חצי שנה מיום ביצוע החיפוש, ולקבל רשימה מסודרת בטבלה של טיסות, אותה תוכלו למיין לפי הנוחות שלכם. בטבלה תוכלו לראות את כמות המקומות הפנויים, מספר הלילות בטיול, העצירות בדרך, וכמובן – המחיר לנוסע, דרך חברות תעופה שונות, ביניהן חברת הלואו קוסט ריינאייר, חברת הלואו קוסט איזיג'ט, וחברות נוספות, ביניהן אייר פראנס, אליטליה, KLM, לופטהנזה, ואחרות.

 

מכל מנוע השוואת מחירי טיסות שסקרנו, אליס היא מנוע ההשוואה היחיד שהוא ישראלי. נציין עוד את ממשק ההפעלה הנוח, האפשרות לחפש עד ארבעה יעדים בחיפוש אחד בו זמנית, והתצוגה הנוחה והידידותית של כרטיסי טיסה בטווחי תאריכים מדוייקים או גמישים – נמליץ שלא לוותר על מנוע החיפוש אליס בהשוואת מחירי הטיסות לקראת החופשה הבאה שלכם"

 

SkyScanner – השוואת מחירי טיסות, גם בלי מועד או יעד

 

skyscanner

 

https://www.skyscanner.co.il

פעיל במעל שלושים שפות (אבל עדיין לא בעברית), אתר סקיי סקאנר יציע לכם לא רק את הטיסות הזולות ביותר לפי מועדים (או ללא מועדים), אלא גם את בתי המלון והדילים הכי שווים על השכרת רכב – והכל בקליק אחד. מעבר ליכולת לחפש טיסות זולות לפי יעדים וטיסות זולות לפי תאריכים (למקרה שהתפנה לכם סוף שבוע ולא ממש אכפת לכם לאן לטוס) – השוואת מחירי טיסות דרך אתר סקיי סקאנר תאפשר ביצוע הזמנות ישירות דרך חברות התעופה, בהפרשים בין מחירי כרטיסי טיסה באותו המועד (פחות או יותר) ולאותו היעד של עד 100%. האתר יציע לכם דילים ייחודיים לפי תאריכים, אתרים פופולאריים במיוחד בעונה זו של השנה, ועוד המון מידע שיעזור לכם לא רק לבצע השוואה למחירי הטיסות לחופשה הבאה שלכם, אלא גם להרכיב טיסה המכילה מספר יעדים ולמצוא דילים משתלמים במיוחד על שירותים נוספים להשלמת החופשה.

 

קיאק – מנוע חיפוש טיסות שמציע הרבה יותר מאשר רק טיסה

 

Kayak

 

https://www.kayak.com/flights

אתר קיאק הוא האתר הכי ויזואלי שיצא לנו לפגוש במהלך הסקירה המקיפה לאיתור מנועי השוואת מחירי הטיסות הכי שווים ברשת. עם טבלאות מחירים לפי יעד המסייעים לזהות את היום המדוייק בטווח הזמנים הרלוונטי לכם שהוא זול יותר מימים אחרים, מנוע Explore  המאפשר בחירת יעד לטיסה באמצעות לחיצה עם סמן העכבר מעל תמונת מפת העולם, וכמובן – מנוע המלצות המצטרף לאחד ממנועי השוואת מחירי הטיסות היעילים ביותר בעולם (הממשק באנגלית) – מומלץ שלא לשכוח לבצע גם באתר זה השוואת מחירי טיסות, לפני שתרכשו את כרטיס הטיסה הבא שלכם. תוכלו לאתר ולהשוות מחירי טיסות עד מעל שישה חודשים קדימה, ולהשוואת גם מחירים של שירותים משלימים, כמו רכבים להשכרה או מלונות. האתר, אגב, מציע גם מנוע השוואה לחופשות שייט וקרוזים בעולם.

 

 

קיווי – השוואת מחירי טיסות מפנקת במיוחד, עם גירסה מלאה בעברית

 

kiwi

https://www.kiwi.com/il

מנוע חיפוש הטיסות קיווי להשוואת מחירי טיסות הוא גם ויזואלי וגם מאפשר חיבור ייחודי של טיסות לואו קוסט שיאפשרו לכם להשיג טיסת לואו קוסט ליעדים מהם לא קיימות טיסות ישירות כאלה מהארץ. כמו אתר קיאק, גם אתר קיוי נהנה ממספר פונקציות ויזואליות, כולל בחירת יעד לחופשה שלכם ולהשוואת מחירי הטיסות אליו מתוך מה ויזואלית של הגלובוס. בנוסף, בעמוד הבית של אתר קיווי תראו את היעדים הפופולאריים לטיסה מישראל, את המחירים הנמוכים ביותר לטיסות ליעדים שונים בעולם בטווח התאריכים של הימים הקרובים – ואפילו, תוכלו לקובע קבלה של התראות למייל על מחירים נמוכים לטיסות על פי מסננים שתקבעו מראש להשוואת מחירי טיסות. עוד מאפיין נחמד שמצאנו באתר קיווי – אם אתם מחפשים נחיתה בנמל תעופה באיזור עמוס – תוכלו להגדיר טווח, רדיוס, מסביב לנמל התעופה המבוקש, שבו תסכימו לנחות. גם כאן, הגדלת הגמישות בחיפוש תאפשר קבלת תוצאות נוספות בהשוואת מחירי הטיסות, אשר יאפשרו לכם להרכיב את הטיסה המושלמת עבור החופשה שלכם.

 

XPLORER – מנוע חיפוש טיסות המספק השוואת מחירי טיסות חכמה ומשוכללת

 

מנוע השוואת טיסות

https://www.xplorer.co.il/

לא רק מנוע משוכלל לחיפוש טיסות באירופה, ארה"ב, אפריקה, מרכז ודרום אמריקה, ועוד ייעדים חלומיים תמצאו כאן – אלא גם מרכז מידע עדכני ומרכז דילים להשוואת מחירי טיסות במחירים נמוכים במיוחד. חשוב לדעת, שאתר XPLORER מספק אפשרות להרשמה אונליין להתראות בנוגע לירידת מחיר על יעד החלומות הבא שלכם – גם אם מועד הטיסה רחוק. כך, תוכלו לרכוש כרטיסי טיסה בזול, מבעוד מועד, דרך התראות למייל. אתר אקספלורר מספק גם מנוע חיפוש טיסות לפי משתנים לא שגרתיים – כמו למשל טיסות ליעדים אקזוטיים, טיסות ליעדי "בטן גב", טיסות לערים המציעות חיי לילה סוערים או טיסות שופינג. מעניין לבחור את מהות הטיסה ולקבל טבלת השוואת מחירי טיסות ליעדים שיענו על מטרות הטיסה בצורה המדוייקת ביותר.

 

 

טרווליסט – מנוע חיפוש חכם למספר יעדים, ללא יעדים או בכל זמן

 

מנוע השוואות טיסות

 

https://www.travelist.co.il/

השוואת מחירי טיסות באמצעות אתר טרווליסט היא פשוטה וידידותית – ובאתר זה תמצאו השוואת מחירי טיסות ללא יעד או ללא תאריך – אפשרות נוחה, כשאתם מחליטים לטוס בתאריך מסויים בלי לדעת לאן, או כשאתם מחליטים לנסוע דווקא למדינה מסויימת אבל גמישים בתאריכים. רשימת הדילים הסודיים של טרווליסט תאפשר לכם לקבל התראות למייל על הורדות מחירים דראסטיות ליעדים שונים – אפשרות אטרקטיבית במיוחד עבור מי שמסוגל לארוז מזוודה ולטוס, גם בהתראות של חודש או פחות.

מנוע חיפוש הטיסות טרווליסט גם מאפשר הצגת החיפושים האחרונים שלכם – רק למקרה שעדיין לא מצאתם את טיסת החלומות שלכם, ועל מנת לאפשר השוואת טיסות מבלי להקליד את כל הנתונים מחדש…

 

 

JetRadar – אתר השוואת מחירי טיסות בחברות התעופה המובילות בעולם

 

Jetradar

 

http://www.jetradar.com/flights

אנחנו מסיימים את הסקירה שלנו עם מנוע השוואת טיסות שדווקא אינו מתיימר להציע לכם את טיסות הלואו קוסט הכי פחות מאובזרות בעתיד הקרוב – אלא מספק השוואת מחירים לטיסות מהחברות המובילות, המספקות טיסות במחלקת תיירים או במחלקה העסקית, כאשר את התוצאות תוכלו לסנן לפי מספר העצירות שאתם מוכנים לקבל בדרך, זמן העצירות הכולל, זמן הטיסה בסך הכל, וכמובן – המחיר המוצע בהשוואת מחירי הטיסה של האתר. האתר מוצע בכעשרים שפות, שאף אחת מהן היא לא עברית, אבל הוא מאפשר קבלת מחירי הטיסות בהשוואה בשקלים חדשים.

 

השוואת מחירי טיסות – עוד אתרים ששווה לבדוק

אם אתם מחפשים טיסת לואו קוסט מישראל, דעו כי באתרי החברות המציעות טיסות כאלה תוכלו לבצע השוואת מחירי טיסות של החברה ליעדים שונים ובתאריכים שונים ולזהות את כרטיסי הטיסה המשתלמים ביותר של אותה החברה. אתרים למשל של חברות לואו קוסט המציעים חיפושים מתקדמים והשוואה של מחירי טיסות באתרים שלהן:

 

חברת התעופה איזיג'ט

https://www.easyjet.com/il

 

חברת התעופה ריינאייר

https://www.ryanair.com/gb/en/

 

חברת התעופה WizzAir

https://wizzair.com/he-il/main-page#/

 

לאן טסים?

עוד לפני שאנחנו ממש מתחילים לחפש כרטיס טיסה עבורכם, חשוב שתשאלו את עצמכם כמה שאלות מפתח:

 

  • לאן אתם טסים? מנוע השוואות טיסות הוא יעיל במיוחד, ואתרים אלה עשויים לחסוך לכם לא פות ממאות דולרים לכל כיוון על הטיסות אל היעד שלכם – בעיקר לטיסות באירופה (כיום). שוק הטיסות המוצעות מישראל מתרחב כל העת. אם אתם לא סגורים על יעד לחופשה שלכם – גם זה בסדר. נמליץ על מנוע השוואת מחירי טיסות שידע להציע לכם יעדים נחשקים, יעדים זולים במיוחד בתאריכים הקרובים, וכן הלאה – רק תבחרו

 

  • מתי ולכמה זמן אתם טסים? שוב – גם כאן המפתח להשגת טיסה זולה במיוחד בהשוואת מחירי טיסות היא גמישות. אם לא אכפת לכם מתי בדיוק לטוס, או אם אורך החופשה שלכם גמיש, תגלו כי אתם יכולים לשבץ את הטיסות שלכם במועדים זולים במיוחד עם מחירי טיסות המוצעים בתאריכים מסויימים וליעדים מסויימים

 

  • מה הציפיות שלכם מן הטיסה? כיום, תוכלו לאתר בהשוואת מחירי טיסות לואו קוסט במחירים של כרטיס נסיעה באוטובוס – אבל חשוב שתבינו, שבמרבית המקרים עלויות הטיסה אינן כוללות: מזוודה (הן כוללות מזוודה על גלגלים בגודל 55 ס"מ X 40 ס"מ X 20 ס"מ בלבד – ואם תרצו לקחת עוד דברים, תתבקשו לשם – לעיתים סכום נכבד – להעלאה של כל ציוד שלא נכנס במזוודה הקטנה), מזון ושתייה במהלך הטיסה (ויציעו לכם, לאורך כל הטיסה – ארוחות, קפה, משקאות, ועוד ועוד – תמורת מחירים מופקעים לחלוטין), ואפילו מושב (תמורת סכום נוסף תוכלו לשריין לעצמכם איזה מושב שתבחרו במעמד ההזמנה – מומלץ לא לחכות עם בחירת המושב, מפני שכבר קרה, שנוסעים ללא מושב מוזמן הורדו בבושת פנים מן המטוס על אף שהיה בידיהם כרטיס טיסה – זאת, עקב מקרי Over Booking של חברות התעופה). אם בא לכם להתפנק בטיסה בסגנון "הכל כלול" – השוואת מחירי הטיסה שתבצעו חייבת לקחת זאת בחשבון. אל תבחרו בחברות הידועות כחברות המציעות טיסות לואו קוסט, ושדרגו את הטיסה שלכם בהתאם למה שתצפו לקבל במהלכה

 

גורמים חשובים לצורך השוואת מחירי טיסות
השוואת מחירי טיסות צריכה לקחת בחשבון שורה של נושאים, לרבות הציפיות שלכם מהטיסה עצמה, לרבות בנושאי אוכל או כבודת יד

אז, איך תתכננו את החופשה הבאה שלכם?

כנראה שמנועי השוואת מחירי טיסות הפכו הדרך הנפוצה בישראל, אולי גם בעולם, לרכישת כרטיסי טיה לקראת חופשה בחו"ל. ככל שתשמרו על יותר גמישות בתאריכים או ביעדי החופשה, כך תוכלו למצוא דילים משתלמים ומחירים נמוכים יותר עבור טיסות אטרקטיביות לעשרות יעדים, בעיקר באירופה, בטיסות לואו קוסט או בטיסות רגילות בתאריכים זולים במיוחד. לפני שאתם רוכשים את הכרטיס הזול שאיתרתם באמצעות מנוע השוואת טיסות – רק תוודאו שהמחיר כולל את כל השירותים שתידרשו להם, ואם לא – קחו בחשבון השלמות בעלויות נוספות. טיסה נעימה!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme