שמונה חברות שמציעות טיסות לואו קוסט שאתם חייבים להכיר

מערכת5 דקות קריאה
לואו קוסט
שתף:

בזמן שנתב"ג מתכונן במרץ למאות אלפי הישראלים שעומדים לצאת לחופשה, חברות התעופה עצמן ממשיכות להציע מגוון רחב של טיסות לואו קוסט. אין ספק שלשיטה הזו יש לא מעט יתרונות, ובעיקר הן מציעות לנו את ההזדמנות לצאת לחופשה ולשלם על הטיסה הרבה פחות. בתקופה שבה עוד ועוד חברות נכנסות לשוק עם מחירים שנראים נמוכים מאי פעם, חברות המדרוג השונות נכנסות גם הן לתמונה. כך, המחקרים של Skytrax הכתירו לאחרונה את חברת התעופה אייר אסיה וקבעו שהיא הטובה בעולם זו השנה התשיעית ברציפות. אם אתם מתכננים את החופשה שלכם ומחפשים טיסת לואו קוסט אטרקטיבית, לפניכם עוד כמה חברות שזכו למחמאות ונכנסו לרשימה המכובדת הזו.

 

טיסות לואו קוסט של Southwest Airlines

לואו קוסט - southwest airlines

חברת התעופה סאות'ווסט איירליינס נכנסת השנה לראשונה לדירוג של Skytrax, והיא מקבלת ציון מרשים למדי. זוהי למעשה אחת מחברות התעופה הגדולות והמובילות בעולם, עם למעלה מ-700 מטוסי בואינג 737. למרות שהיא חדשה ברשימה מדובר בחברה ותיקה שפועלת למעלה מארבעה עשורים, והיא ללא ספק בעלת מוניטין מרשים. אם אתם מחפשים טיסות לואו קוסט עם שירות אדיב, זו בהחלט אופציה מצוינת. לאחרונה הודיעו בחברה גם על מדיניות חדשה, לפיה ניתן להעלות לטיסה תיק אחד ללא עלות, ועל כך היא מקבלת שבחים רבים מהלקוחות וגם מהמתחרות הגדולות שלה.

 

הכירו את אזול – נתיבי תעופה ברזילאיים

לואו קוסט Azul

עוד טיסת לואו קוסט אטרקטיבית אפשר למצוא גם בחברת התעופה הברזילאית הזו. אם יש לה מגבלה אחת הרי שזהו מלאי הטיסות המוזלות שהיא מציעה, לרוב בתוך ברזיל עצמה. זהו יתרון גדול מאוד למי שמתכנן מסע לדרום אמריקה ומתכוון לבלות זמן רב בין האטרקציות המרכזיות של אחת המדינות הלוהטות בעולם. עם זאת, החברה מציעה גם טיסות מוזלות לכמה יעדים בארה"ב ובאירופה.

 

חברת התעופה Jetstar Airways

לואו קוסט Jetstar

חברת התעופה הלאומית של אוסטרליה היא Qantas, אבל בשנים האחרונות היא מפעילה גם את חברת הבת ג'טסטאר, המציעה ללקוחותיה טיסות לואו קוסט. אם תשאלו את הסוקרים של Skytrax מדובר בחברת תעופה שמציעה לא רק מחירים מוזלים, אלא שירות ברמה גבוהה ותמורה מרשימה בעד האגרה. אגב, החברה גם נכללת ברשימת טיסות הלואו קוסט הטובות בעולם זו השנה השישית ברציפות, ובאוסטרליה היא נחשבת לטובה ביותר.

 

Virgin America – טיסות לואו קוסט לצפון אמריקה

לואו קוסט virgin america

פעם החברה הזו נחשבה לטובה ביותר בצפון אמריקה בכל הקשור לטיסות לואו קוסט. היום הדירוג שלה נמוך יותר, אבל היא עדיין נכללת ברשימת חברות התעופה הטובות ביותר. כחברת בת של Virgin גם היא מספקת שירות ברמה גבוהה מאוד והמחירים שלה מקנים לה יתרון תחרותי בשוק העמוס של צפון אמריקה. עם זאת כדאי לזכור שמדובר בחברה שנמכרה בשנה שעברה לאלסקה איירליינס, כך שהמותג צפוי להיעלם מהמפה כבר ב-2019.

 

חברת איזי ג'ט

לואו קוסט easy jet

אחרי שני עשורים שבהם חברת התעופה איזי ג'ט מפעילה טיסות מוזלות, היא בהחלט זוכה למקום של כבוד ברשימת החברות המובילות בתחום הלואו קוסט. יש לה גם כמה וכמה יתרונות נוספים, לרבות צי של למעלה מ-230 מטוסים שמגיעים ל-800 יעדים בכל רחבי אירופה. השירות שלה איכותי, המחירים שלה נוחים, וזה בדיוק מה שהמבקרים של Skytrax חיפשו כשהכניסו אותה לרשימה.

 

במקום השלישי: JetBlue Airways

לואו קוסט jetblue

חברת התעופה ג'טבלו איירווייז נוסדה בניו יורק ב-1998 ומאז היא מעלה את הסטנדרטים כלפי מעלה בכל הקשור למתן שירות איכותי בטיסות לואו קוסט. הלקוחות המרוצים מדווחים על שירות אדיב, על תכניות טלוויזיה המשודרות במהלך הטיסה וגם על משקאות וחטיפים שמוענקים ללא עלות. אם זה לא מספיק, המושבים במטוסי החברה נחשבים למושבים המרווחים ביותר בין כל המטוסים הפועלים בארה"ב, לפחות במחלקת התיירים.

 

חברת התעופה של נורבגיה

לואו קוסט norwegian air

חברה נוספת שהגיעה לראש הרשימה היא Norwegian Air, מהמובילות באירופה ובעולם בכלל. היא מציעה היום שפע של טיסות ליעדים בכל העולם, לרבות ארה"ב ואירופה. כדי לעמוד במטרות שלה היא גם מגיעה לשדות תעופה קטנים ומוכרים פחות כמעט בכל מדינה שאליה היא מגיעה. זו אולי אחת הסיבות לכך שבמשך חמש שנים רצופות היא נבחרה לחברת התעופה הטובה ביותר באירופה, לא רק בתחום של טיסות לואו קוסט.

 

הכוכבת – אסיה אייר

לואו קוסט asia air

כאמור, זוהי השנה התשיעית ברציפות שבה חברת אייר אסיה מגיעה למקום הראשון בדירוג טיסות הלואו קוסט הטובות בעולם. בתוך 15 שנים בלבד היא הצליחה להפוך מחברת תעופה קטנה וכושלת לכוכבת גדולה בתחום. מה שתורם לא מעט לתדמית החיובית שלה הוא המחמאות הרבות מצד הלקוחות, המתייחסות לשירות האדיב של צוותי הדיילים, לשירות הלקוחות המקצועי של החברה בכלל, ולתפעול הטיסות בכלל. עכשיו כל שנותר הוא לבחור את חברת התעופה הטובה ביותר, שמציעה גם שירות משובח וגם טיסות לואו קוסט משתלמות, ולצאת לחופשה. בנתב"ג כבר מתכוננים מרץ לקראתהימים העמוסים שעוד צפויים להגיע.

 

כתבה זו הופיעה לראשונה באתר Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme