מהפכה בעולם הבנקאות

מורן בלסר5 דקות קריאה
פפר
שתף:

כולנו משתמשים בחשבון עו”ש על בסיס יומי – ועל כל פעולה הכי קטנה גובים מאיתנו עמלה. לא הגיע הזמן שלא נשלם עמלות כלל בהפעלת חשבון הבנק שלנו? תחרות אינטנסיבית בין הבנקים מציבה את הלקוח בעמדת מיקוח חזקה. בשילוב עם טכנולוגיות חדשות היתרונות בפתיחת חשבון בנק דיגיטלי עולות על כל האפשרויות האחרות. לא רק שלא משלמים עמלות, אפילו מקבלים כסף מזומן על פתיחת חשבון!

 

האם לבנק שלך אכפת ממך?

 הסניף פתוח היום? עמלת שורה? עמלת משיכה מכספומט? כולנו שואלים את השאלאות הללו על בסיס יומיומי ותחושת אי נוחות עוטפת אותנו. גם היום, ב-2017 תחום הבנקאות המסורתית נותן תחושה של חוסר יעילות שעולה לנו לא מעט כסף. אבל יש אור בקצה המנהרה. ניתן כיום לפתוח חשבון בנק שבו לא משלמים עמלות בכלל. הבנק הוא למעשה אפליקציה. ללא סניפים, ללא טלרים המבצעים פעולות אל מול הלקוח – וגם ללא עמלות אלא על פעולות מיוחדות. 0% עמלה על משיכת כספים אמצעות כרטיס האשראי מכל מכונת כספומט, 0% עמלה על העברות כספים אל ומהחשבון, וכדומה. מסגרת האשראי נקבעת על ידי הבנקאים המציעים שירות בטלפון (24/7, לא כולל שבת), ושירותי הבנקאות המוצעים על ידי סניף הבנק החדש הם בסיסיים, אולם מספקים – והם צפויים להתרחב בזמן הקרוב.

 

מעוניין לפתוח חשבון בנק ולקבל 250 ש"ח במתנה?

קבל לינק להורדת האפליקציה של פתיחת חשבון בנק ותקבל מתנה 250 ש"ח

 

איך פותחים חשבון?

פתיחת חשבון עו”ש חדש בפפר היא פשוטה ואורכת מספר דקות. כך זה קורה:

 

  1. מורידים את אפליקציית פפר מחנות האפליקציות שלגוגל או של אפל
  2. מבקשים להצטרף
  3. מצלמים מסמכים אישיים – תעודת זהות וכרטיס אשראי
  4. מזמינים שיחת וידאו עם בנקאי אשר מתרחשת באופן מיידי, או בזמן אחר אם אתם לא פנויים לשיחה
  5. במהלך השיחה עם הבנקאי, האורכת מספר דקות, בעיקר מזהים אתכם. הבנקאי יאמר לכם לאחר תום תהליך הזיהוי, כי הוא יחזור אליכם בתוך מספר דקות.
  6. לאחר מספר דקות, חוזר אליכם הבנקאי עם רשימת שאלות קצרה נוספת, ומסר החשבון החדש שלכם מתקבל בהודעת סמס. תתחדשו! יש לכם חשבון בבנק פפר

 

מספר ימים לאחר פתיחת החשבון, תגיע אליכם הביתה באמצעות שליח חבילת הצטרפות, ובה כרטיס אשראי חדש, ושני פנקסי צ’קים.

 

עד כמה הבנק שלך חזק?

בנקאות חזקה היא בנקאות שיש לה גב. בנק שיהיה אופטימאלי עבורך יידע להתאים את עצמו לצרכיך, ויהיה מקצועי מספיק על מנת להציע לך חבילת שירותים שתתאים לצרכים שלך, לשימוש שלך בחשבון העו”ש, וליכולות שלך. בנק אשר יש לו את הידע והיכולת להתאים את עצמו ללקוחותיו, מספק סביבה אמינה, יעילה, ונוחה יותר לניהול הפיננסי שלכם, ומספק שפע של כלים, שירותים, וייעוץ מקצועי, שיסייעו לכם להתמודד בהצלחה עם כל אתגר או הזדמנות בדרך.

 

קבוצת לקוחות המהווה כוח רכישה

בנק פפר מנסה למתג את עצמו כנפרד, רעיונית ופונקציונלית, מן היוצר שלו, בנק לאומי. באתר תמצאו ניסוחים המותאמים במיוחד לצעירים, דוגמת “כרטיס אשראי מהמם” וכן הלאה. מיתוג הבנק אכן פונה לצעירים, ועל פי הוראת בנק ישראל רק בעלי חשבון עו”ש בבנק אחר, “רציני” יותר, יכולים כיום לפתוח חשבון עו”ש בפפר. 

פתיחת חשבון בנק – אז, מה עושים עכשיו?

חשוב שתדע כל רגע שבו אתה לא פועל – הוא רגע שבו אתה מפסיד כסף. זה הזמן לברר מה אתה באמת צריך מהבנק שלך, וכמה אתה באמת משלם על השירותים שאתה מקבל. בירור קל יעלה את הבנקים הטובים ביותר לעבוד איתם – והמעבר כיום הוא שקוף, בניהול הבנק שאליו תעבור. זה הזמן לקבל יותר מהבנק שלכם ולשלם פחות עמלות – בתהליך קצר ונוח שיש לו רק יתרונות. תתחדש!

 

מעוניין לפתוח חשבון בנק ולקבל 250 ש"ח במתנה?

קבל לינק להורדת האפליקציה של פתיחת חשבון בנק ותקבל מתנה 250 ש"ח

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme