סמסונג פיי – לשלם ישירות דרך הסלולרי בקלות ובמהירות

עומר גלעדי5 דקות קריאה
סמסונג פיי - הפתרון הפשוט
שתף:

אומרים שאדם הוא יצור של הרגלים – אולי זו הסיבה לכך שעל אף הפוטנציאל הגבוה מכך היבט – הארנקים הסלולריים פשוט לא תופסים תאוצה, בארץ כמו בעולם. בתחילת 2018 מתכננת סמסונג מהפיכה באפשרויות התשלום של הלקוחות – פשוט להצמיד את הטלפון הסלולרי לקופה, והחיוב יתווסף באופן אוטומטי לכלל החיובים באשראי. יעיל? עוד שיטת תשלום שלא תצליח להמריא? כל הפרטים על סמסונג פיי – לפניכם.

 

סמסונג פיי מאפשרת תשלום מהיר
סמסונג פיי, תאפשר תשלום פשוט ומהיר, באמצעות הצמדת הסמארטפון לאזור סריקה בקופה

 

שיטות תשלום דיגיטליות – עד כה, לא מוכיחות את עצמן

בעולם כולו, מופתעים הן יצרניות הסלולר והגופים המפתחים ארנקים דיגיטליים, והן חלק מן הצרכנים, על חוסר ההיענות של לקוחות לארנקים דיגיטליים. בעוד קל לחשוב שמדובר בהצלחה מסחררת – ניראה כי שיטת תשלום זו פשוט אינה מאומצת על ידי לקוחות, מכל מני סיבות. במשאל שנערך בארה"ב, עלו מספר סיבות להתנגדות להטמיע את הארנק הדיגיטלי כשיטת תשלום, הנה הבולטות שביניהן:

 

  • כמעט 50% מן הנשאלים מודים כי הם חוששים מבעיות אבטחה בתשלום באמצעות ארנק סלולרי
  • 37% מהנשאלים ציינו כי הם מרוצים משיטות התשלום המוכרות העומדות בפניהם, בראש רשימת שיטות תשלום אלה – כרטיס האשראי
  • כמעט 10% ציינו כי הם מתקשים עם ההיבטים הטכנולוגיים של ניהול ארנק דיגיטלי

 

גם בישראל, לא נרשמה היענות לשימוש בארנק הדיגיטלי, ונכון להיום, מוערך כי רק פחות מאחוז אחד מסך העסקאות המבוצעות בארץ בכל יום, מבוצעות תוך תשלום דרך ארנק דיגיטלי.

 

סמסונג פיי - פתרון פשוט ויעיל
הארנק הדיגיטלי הוא אפשרות לביצוע תשלומים שקיימת בשוק הישראלי מאז שנת 2013. מוערך, כי כיום כחצי אחוז מכלל העסקאות מבוצעות באמצעות תשלום מארנק דיגיטלי

 

סמסונג פיי – משהו חדש מתחיל

בשנת 2015 הציגה לעולם ענקית הסלולר סמסונג את סמסונג פיי – שיטת תשלום המאפשרת הכנסת פרטי האשראי אל אפליקציה מותאמת, ולאחר מכן, את האפשרות להצמיד את המכשיר אל סורק ייחודי בקופה, ובכך לחייב את כרטיס האשראי דרך אפליקציית סמסונג פיי. התשלום מבוצע דרך סמסונג פיי ממש כשם שהיה החיוב מתבצע לו הייתם מציעים למוכרן את כרטיס האשראי עצמו, ומאפשר את אותה צבירת נקודות, ואותה מסגרת האשראי, גם דרך החיוב באמצעות סמסונג פיי. האפליקציה מאפשרת עבודה מול מספר כרטיסי אשראי, ובחירת כרטיס האשראי הרלוונטי עבור כל עיסקה, והיא גם מאפשרת הצטרפות למועדוני לקוחות דרך האשראי, ואפילו Gift Cards וכרטיסי חיוב שונים.

 

סמסונג פיי כבר פועלת בעולם מאז שנת 2015, ומציעה אלטרנטיבה לשירות Apple Pay, אולם בארץ, נעשים מאמצים להטמעת השירות בצירוף כלל חברות האשראי מזה מעל שנה, כאשר שלושת חברות האשראי הגדולות בישראל כבר צורפו בהצלחה לאפשרות לתשלום באמצעות סמסונג פיי. בינואר של שנת 2018 יושק השירות רשמית גם בישראל, ולקוחות כל חברות האשראי שהם בעלי סמארטפון מבית סמסונג – יוכלו לבצע תשלומים באמצעות הסמארטפון בלבד.

 

סמסונג פיי – שירות ללא עמלות

בניגוד לשירות המקביל מבית חברת אפל – סמסונג אינה גובה עמלה בגין כל פעולה. החברה דיווחה כי היא מקווה שהשירות יהפוך את התשלומים לנוחים יותר, ויאפשר לקונים לצאת מהבית עם הסמארטפון בלבד – מה שיגדיל, כך מקווים משווקי החברה, את המכירות של סמארטפונים מסוג סמסונג. על כן, מוצע שירות סמסונג פיי כעת ללא תשלום, ללא עמלות פעולה וללא "אותיות קטנות". בישראל, כ- 30% מסך הטלפונים הסלולריים הם מתוצרת סמסונג, כך שאפליקציית סמסונג פיי עשויה להיות פורצת הדרך, במעבר של לקוחות לתשלומים דיגיטליים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme