עבודה מהצד בלי לפגוע בעבודה הקבועה – כך תעשו את זה

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
עבודה מהצד לא חייבת לפגוע בעבודה הקבועה
שתף:

בישראל, ניראה כי מעמד הביניים, שהם כ – 50% מכלל האוכלוסייה, כורעים תחת נטל הפרנסה, וכי בשכר הממוצע במשק (היום בערך 9,000 ש"ח לאדם ו – 18.500 ש"ח למשפחה – ברוטו) אינו מספק ליצירת רווחה כלכלית – מפני שהיחס בין ההכנסות וההוצאות הוא לא הוגן. יוקר המחיה בימינו מאלץ אותנו לעמוד באתגרים כלכליים לא פשוטים. בכדי להתגבר על המכשול ניתן למצוא מקורות הכנסה נוספים שיעשירו את חשבון הבנק במאות שקלים ולפעמים גם אלפים בכל חודש. בכתבה הבאה תלמדו כיצד ליצור הכנסה נוספת על "עבודת היום" שלכם, זאת – מבלי לעזוב את היציבות שמספקת העבודה הקבועה. כל הדרכים ליצירת מקור הכנסה נוסף באמצעות עבודה מהצד – לפניכם.

 

עבודה מהצד - כך תיצרו הכנסה נוספת
המדריך השלם ליצירת הכנסה נוספת באמצעות עבודה מהצד

 

עבודה מהצד – מה פירוש הביטוי?

כשאנחנו אומרים "עבודה מהצד", אנחנו מתכוונים לאפיק הכנסה נוסף, הנובע מעבודה שתקדישו לה זמן. זה אומר, שאם אתם עובדים במשרה מלאה – תוכלו לקחת עבודה נוספת במשך כמה שעות ביום, לעשות מאמץ, להקדיש משאבים – ולהגדיל את הרווחים שלכם בכל חודש. "עבודה מהצד" היא שונה מיצירה של אפיקי הכנסה פאסיביים (ראו את המדריך לאפיקי הכנסה פאסיביים יעילים) – מכיוון שהכנסה פאסיבית היא הכנסה שאינה תלויה במשאבים, במאמצים או בשעות עבודה שתקדישו לעניין. דוגמה להבדלים: עבודה מהצד תהיה עבודה נוספת לה תקדישו ארבע שעות ביום, למשל בניהול עסק מהבית, ניהול אתר אינטרנט, ועוד דוגמאות יעילות תגלו בהמשך המאמר – והכנסה פאסיבית תוכלו לקבל מנכס שברשותכם, דיבידנדים, ריביות על תיק השקעות מנוהל, וכדומה.

 

Airbnb

פלטפורמת AirBNB היא פלטפורמת השכרת בתים בין אנשים פרטיים, המאפשרת למשכירים להגדיל את הכנסתם, ואילו לשוכרים היא מאפשרת מגורים בבית שהשכרתם, בחופשים או בטיולים. הפלטפורמה עובדת בכל העולם וגם בישראל, ותוכלו למצוא בה נכסים רבים (דירות, בתים, וגם יורטים ומקומות מגורים "הרפתקניים" יותר) באזורים שונים בארץ. מרבית הנכסים הם הנכסי בהם מתגוררים המשכירים, כאשר השכירות מוצעת לצד המשך מגורים או תוך שהדיירים מפנים את הבית לתקופת ההשכרה( בדרך כלל כמה ימים בלבד). אם יש ברשותכם דירה – כל דירה – שתוכלו "לסאבלט" (כלומר, להשכיר בשכירות משנה) לתקופות קצרות, תוכלו להרוויח ממנה הרבה יותר מאשר דמי השכירות החודשית הממוצעת, אם רק תשווקו אותה בצורה הנכונה. שיפוץ קצר ושדרוג הריהוט עשוי להפוך את הדירה ליחידת נופש מפנקת המושכרת לתיירים לטווח קצר, בדרך כלל במחירים הגבוהים בהרבה משכירות חודשית. שווה להשקיע בשביעות הרצון של הלקוח הפוטנציאלי ולהציע למשל לשדרג את השהות שלו במגוון הצעות מפנקות כמו מגבות ריחניות, סבונים ומוצרי רחצה איכותיים, מקרר המצויד בפירות העונה ועוד. זכרו כי במידה והלקוח יהיה שבע רצון משהותו, גם הביקורת באתר תהיה חיובית וממליצה, דבר שעשוי להוביל למספר הזמנות בחודש שיגדיל את הכנסתכם עוד יותר.

 

עבודה מהצד בלי מאמץ
עבודה מהצד לא חייבת מאמץ עילאי – השכרת דירה דרך Air-bnb תעשה לכם חיים קלים

 

שכיר-עצמאי- השתמשו בכישרונות שלכם

למדתם עיצוב אתרים, עיסוי הוליסטי או איפור מקצועי? תוכלו למנף את המיומנות המקצועית שלכם ולהעניק שירות כפרילנסרים למען יצירת הכנסה נוספת בשעות הפנאי שלכם. תוכלו לפתוח עסק בבית או להסתייע באתרים ייעודיים לפרילנסרים. קיימים כיום מספר אתרים המהווים זירה למעסיקים ומועסקים בשיטה זאת. מומלץ להירשם לאחד האתרים, לעבור על רשימת התחומים  המגוונת ולסמן את אלה בהם אתם בטוחים שתוכלו להעניק שירות מקצועי. פלטפורמה זאת תבטיח לכם להגיע לחשיפה מרבית בקרב לקוחות פוטנציאליים. בכדי שהכל יתנהל לפי החוק, זכרו כי עליכם לפתוח תיק עוסק מורשה/פטור ברשויות מע"מ ומס הכנסה, להפיק קבלות, לנהל רישום תקין של הכנסותיכם ועוד. כמו כן מכיוון שמעתה הינכם שכירים ועצמאים בו זמנית, תדרשו לבצע תאום מס, הליך פשוט שנועד להגן עליכם מגביית יתר, וניתן לבצעו כיום באופן מיידי באמצעות האינטרנט.

 

מורה טוב- מורה לחיים הטובים

במידה ולמדתם תואר אקדמי ריאלי, הינכם שולטים בשפה זרה או אשפים במתמטיקה, אל תהססו להציע את שירותיכם כמורים פרטיים בתחומי הפיסיקה, מתמטיקה, ביולוגיה, אנגלית ועוד. שכר של מורה פרטי בתחומים אלה יכול לנוע בין 100-180 ₪ לשעה. במידה ואתם מנגנים בגיטרה או כל כלי נגינה אחר תוכלו להציע שיעורים פרטיים גם בתחום זה או בכל תחום מבוקש אחר בו אתם בקיאים.

 

יצירת הכנסה פסיבית באמצעות האינטרנט

במידה ואתם יוצרים תוכן מקורי מצולם או לחליפין יודעים לתפוס את הרגע הנכון בזמן הנכון באופן ספונטני, תוכלו להצטרף לתוכנית השותפים של יוטיוב ולהרוויח כסף רב מפרסומות בלבד המשודרות בשניות הראשונות שלפני תחילת הסרטון שלכם. תוכלו להפיץ את הסרטון ברשתות החברתיות ובמידה ומצאתם את הנוסחה הנכונה תזכו לשיתופים רבים שיעלו את מספר הכניסות והצפיות בתוכן שלכם. במידה ויהפוך התוכן שלכם לויראלי, תזכו לתגמולים בהתאם שעשויים להגיע לעשרות אלפי דולים במקרה האידיאלי. כל שעליכם לעשות הוא לפתוח ערוץ יו טיוב ולמצוא את הנישה בה תרצו להתמקד, למשל סרטונים משעשעים, תוכן אינפורמטיבי כמו מדריכי תזונה/ לבוש/ איפור. היו יצירתיים ותבטיחו לעצמכם שקט נפשי והכנסה פאסיבית במאמץ סביר לחלוטין.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme