4 מוצרים שישנו לכם את הרגלי היום-יום מקצה לקצה

Roei Frenkel5 דקות קריאה
שתף:

ליקטנו עבורכם ארבעה מוצרים זולים שישנו לכם את הרגלי הצריכה – נורות חכמות, מטריות מתקפלות הפוך, מאגד מפתחות ומרכז טעינה USB במקום אחד.

 

1 – נורות חכמות הדור הבא – Philips Hue

הנורה החכמה של פיליפס צורכת 8.5W, מאירה בעוצמה של 700 לומינס וכפי שהשם מרמז – ניתנת לעמעום ב-50,000 גווני לבן שונים. אך מה שמייחד אותה יחסית לנורות "חכמות" אחרות זה שניתן לשלוט על עד 50(!) כמוהה באמצעות רכז קטן אחד. תודות לטכנולוגית רשת בשם Zigbee, מספיק שהנורות יהיו בקשר אחת עם השניה כאשר אחת מהן בטווח הרכז על מנת שתוכלו לעמעם, להדליק, לכבות ולתזמן את כולן. ניתן אף להוסיף נורות צבעוניות מאותה משפחה עם 16,000,000 צבעים אבל השוס הכי גדול הוא שאפשר לחבר אותן ל-Alexa ו-Google Home ולעשות את כל זה עם פקודות קוליות.

 

Philips Hue

 

מחיר: 290 שח עבור רכז + 2 נורות לבנות כולל משלוח עד הבית. לנורות החכמות באמזון

 

2 – מטריה שמתקפלת הפוך

אם ניסיתם פעם להיכנס לרכב עם מטריה באמצע מבול אתם לבטח מכירים את הבעייתיות שבלקפל את המטריה מחוץ לדלת מבלי לחטוף מכת גשם לפנים. בדיוק בשביל זה איזה גאון אחד המציא מטריה שמתקפלת כלפי חוץ(!) ולא כלפי פנים. כן, עד כדי כך פשוט. אבל רגע, זה לא הכל! היא גם שומרת את המים בפנים ולא מרטיבה את כל העולם ואישתו אחרי הקיפול.

 

Inverted Umbrella

 

מחיר: 98 שקלים כולל משלוח עד הבית. המטריה המתקפלת באמזון

 

 

3 – מפסיקים להסתובב כמו שרת ועוברים ל-Sleekey

Sleekey הוא הפתרון לכל החורים בכיסים במכנסיים שאי פעם היו ואי פעם יהיו לכם. הוא מאגד את כל המפתחות – להוציא מפתחות עבים במיוחד כמו זה של הרכב – במעין אולר קומפקטי ואיכותי.

 

 

 

מחיר: 90 ש"ח כולל משלוח. Sleekey באמזון

 

4 – טוענים את כל מכשירי ה-USB בבית במקום אחד – RAVPower Charging Station

כשאני מגיע הביתה מהעבודה יש לי לטעון את הפריטים הבאים: פנס, סלולארי, דיבורית BT וסוללה ניידת. זה עוד לפני הסלולארי של אישתי וה-Kindle שלה. עם המטען USB רב-השקעים של RavPower אני לא צריך יותר ממטען אחד לכל זה. 6 פורטים עם זרם של 2.4A המספיק (מעל ומעבר) לכל מכשיר מבוסס USB שיש בשוק כאשר אחד מהם מצוייד גם ב-QuickCharge 3.0 לטעינת סלולארים תומכים סופר מהירה.

 

ravpower

מחיר: 136 שקלים כולל משלוח עד הבית. למטען USB באמזון.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme