יש לכם חמש דקות פנויות? למה שלא תבדקו איך לעשות מהן כסף?

מערכת5 דקות קריאה
אפליקציית ריאלי
שתף:

החזרי מס, הטבות מס, כספים אבודים, רפורמות שיעזרו לכיס שלכם, הזדמנויות השקעה מיוחדות, מיזמים מעניינים ודילים צרכניים  – הכל בכף ידכם. אתר ריאלי גאה להציג – אפליקציה שמביאה את כל התכנים הפיננסיים והצרכניים עד לסמארטפון שלכם, ככה שלא תצטרכו לפספס מאמרים, מדריכים, טיפים והזדמנויות! 

 

אתר ריאלי, הוא האתר הגדול בארץ לכלכלה מעשית, ואנחנו לוקחים על עצמנו להיות שם עבורכם – עם טיפים לצרכנות נבונה, הזדמנויות לחסוך כסף, המלצות לבדיקת הבחירות הצרכניות, וגם מדריכים להשקעות למתחילים ולמתקדמים. אנחנו שם עבורכם, כשאתם מתלבטים איך להשקיע בתבונה 20,000 ש"ח או 200,000 ש"ח, עם ההצעות הכי חמות בשוק (ולא פעם גם הזדמנויות ייחודיות לקוראים שלנו בבתי ההשקעות הגדולים בארץ); אנחנו שם עבורכם כשאתם שואלים את עצמכם למה אתם משלמים כל כך הרבה בכל חודש על חשבונות התקשורת, המים המינרלים או הסמארטפונים, אנחנו שם כדי לרכז מידע קריא, מונגש, וברור מאוד על שינויים בולטים באפשרויות התעסוקה, בחוקים ובתקנות – ואנחנו תמיד דואגים לשמור את הקוראים שלנו מיודעים, על מנת שיוכלו לקבל את הבחירות הריאליות ביותר, אלה שיחסכו להם כסף – והרבה.

 

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון

 

 

אפליקציית ריאלי
ריאלי מרכז את כל מה שצריך לדעת בנוגע לכלכלה מעשית וצרכנות נבונה – החל מחיסכון חודשי בחשבונות התקשורת, וכלה בניהול תיקי השקעות

אפליקציית ריאלי – כל מה שאתם צריכים לדעת, במקום אחד

צוות "ריאלי" הוא צוות פיננסי מקצועי, המביא בכל יום מאמרים, מדריכים מקצועיים, סקירות וגם טורי דעה בנוגע למה שקורה בשווקים הפיננסיים השונים בארץ ובעולם. המטרה שלנו – להביא בצורה מקיפה, ברורה, וממוקדת, את כל ה"שורות התחתונות" שחשוב שתדעו, על מנת שתוכלו לקבל החלטות כלכליות, כאלה שאנחנו מקבלים בכל יום, בצורה מושכלת יותר, ובשורה התחתונה – פשוט לחסוך כסף. הנה כמה מהנושאים הנסקרים באתר ריאלי:

 

  • צרכנות – כל מה שצריך לדעת על רכישות פופולאריות, מבצעים, תיירות, תקשורת, מוצרים שאתם פשוט חייבים להכיר
  • קריירה – על תקנות חדשות, היתרונות בעבודה עצמאית, הזדמנויות תעסוקתיות, עדכונים מהשווקים הבין לאומיים
  • השקעות – על אלטרנטיבות שונות להשקעה בסכומים שונים, מוצרי השקעה, מדריכים וסקירות שוק
  • עסקים ויזמות – על הזדמנויות בשוק, רעיונות שיווקיים, כלים שיסייעו ליזמים מתחילים
  • זירת ההשוואות של ריאלי – השוואות מעודכנות, כולל מחירים, של חבילות שונות, בתחומים כמו ניהול תיקי השקעות, ביטוח נסיעות לחו"ל, חבילות סלולר, מתקני מים – ועוד המון

 

הורידו כעת – והישארו מעודכנים!

אנחנו יודעים שדווקא בתחום הכלכלה המעשית, חשוב להביא את המידע העדכני ביותר, בצורה נגישה, ברורה, ולעניין – וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. באפליקציה תמצאו בכל יום דרכים חדשות לחסוך כסף, רעיונות חדשים ליצירת כסף, סיקורים על תקנות שלא הכרתם וטיפים שיסייעו לכם להיות צרכנים נבונים יותר. הורידו כעת – והתחילו לחסוך!

 

אפליקצית ריאלי באנדרואיד

אפליקצית ריאלי באייפון

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme