5 גאדג'טים שיחסכו לכם כסף לאורך זמן

מערכת5 דקות קריאה
אנטנט HD
שתף:

אם אתם מחפשים לחסוך כסף, סביר שלא תחשבו על רכישת גאדג'טים טכנולוגיים בתור טקטיקה מובילה לצורך חיסכון – אנחנו דווקא רוצים להגיד לכם, שמומלץ לחשוב שוב. אספנו את הגאדג'טים המובילים באמזון שדווקא יחסכו לכם כסף – והרבה – השנה. חלק נכבד מהגאדג'טים יעשה עבורכם הרבה יותר מאשר רק יחסוך לכם כסף – הוא גם יסייע לכם להפוך "ירוקים" ואקולוגיים יותר, ואף יהפוך את הבית המחומם בחודשי החורף הקרים – בטוח יותר. המצעד האישי שלנו לגאדג'טים שיחזירו את עלותם והרבה מעבר – לפניכם.

 

 

אנטנת HDTV

הידעתם? שוק הגאדג'טים מלא באפשרויות לצפייה ישירה בטלוויזיה מעל החיבור שלכם לאינטרנט, כך שלא תצטרכו עוד לשלם מאות שקלים בחודש לחברות הטלוויזיה הרב ערוצית. חשוב לדעת, בנוגע לצפייה כזו בטלוויזיה מעל לרשת האינטרנט, שלעיתים לוקח זמן לראות מה שרוצים, איכות הצפייה קשורה ישירות לאיכות החיבור שלכם לרשת, וכשאין אינטרנט – גם אין טלוויזיה. אם כל המגבלות הללו לא מפריעות לכם (למשל, אם ממילא החיבור שלכם לאינטרנט הוא בפס רחב) – שקלו רכישת אנטנת HDTV כמו למשל זו בקישור הזה המספקת כיסוי של 80 ק"מ ועלותה – 24.99$.

עוד אפשרות, היא רכישה של סטרימר מבוסס אנדרואיד, כמו למשל זה בקישור הזה, המאפשר צפייה ישירה במגוון תכנים באמצעות אפליקציות מתאימות (כמו קודי).

 

אנטנת HDTV
חסכו מאות שקלים בחודש, על ידי רכישת גאדג'טים שיאפשרו צפייה ישירה בסרטים, סדרות, ותכנים מעל החיבור שלכם לאינטרנט, כמו סטרימר מבוסס אנדרואיד או אנטנת HD בכיסוי של מעל 80 ק"מ (תמונה אמזון)

אנטנת HDTV באמזון

 

נורות לד חסכניות

הידעתם? נורות לד מאפשרות חיסכון בחשמל של עד 90% ביחס לנורות ליבון או פלורסנט! הבחירה להחליף את הנורות בבית לנורות לד, אמנם אומרת שבשלב הראשון תצטרכו להשקיע ברכישת הנורות המתאימות, אולם לאחר הרכישה, תגלו כי מדובר בנורות עמידות לטווח ארוך, המשתמשות באנרגיה בצורה חסכנית במיוחד. לצעד הזה שני יתרונות – יתרון משמעותי בהיבט התקציבי, עם חשבונות חשמל שיצנחו כלפי מטה; ויתרון נוסף, שאולי הוא חשוב לא פחות, הוא זה האקולוגי, עם הפחתה משמעותית בצריכת החשמל הביתית שלכם. ובעניין העלות הראשונית המשמעותית בהחלפת הנורות הקיימות לנורות לד – אנחנו כאן על מנת לעזור. בארץ, רכישת נורות לד של 60 וואט צפויה לעלות בין 15 ל – 20 ש"ח בממוצע, אבל באמזון תוכלו לקנות נורה בודדת בפחות מדולר, כולל נורות לד צבעוניות, וחבילה של 6 נורות לד בעלות 14.57$, כלומר בערך 8.5 ש"ח לנורה. חבילת 6 נורות לד של 60 וואט – בקישור הזה

 

הבחירה לעבור מנורות ליבון "רגילות" לנורות לד היא בחירה שרק יתרונות בצידה, ואם תרכשו את נורות הלד שלכם דרך אמזון – תרכשו אותן במחיר של נורת ליבון רגילה בישראל (תמונה אמזון)

נורות לד חסכוניות באמזון

 

טיימר לנקודות החשמל שלכם

יוצא לכם להשאיר מכשירים "זוללי חשמל" מחוברים לחשמל, רק מפני ששכחתם לכבות אותם? במיוחד בעונת החורף, כשאנחנו נוהגים לעיתים להתחמם באמצעות מכשירי חשמל שמסוכן לשכוח אותם פועלים, מדובר גם בעניין בטיחותי. אבל אם נשאיר רגע בצד את עניין סכנת החיים, אנחנו מדברים על חיסכון משמעותי בצריכת החשמל, במיוחד עבר מי שנוטים לשכוח מכשירי חשמל פועלים. מפסק חשמלי פשוט, מתחבר ישירות אל השקע ומאפשר חיבור דרכו לתקע החשמל של המכשיר שלכם. את הטיימר הקטן תוכלו לכוון לשעות הפעילות הרצויות – ובסופן, הוא פשוט ינתק באופן אוטומטי את המכשיר שלכם מזרם החשמל. שימו לב, שברכישת מוצר כזה באמזון, מומלץ לבדוק שהחיבור החשמלי מתאים או שתרכשו לצידו גם מתאם לחיבור החשמל. טיימר כזה, בעלות של 17.85$, תמצאו למשל בקישור הזה

 

טיימר חשמלי
טיימר חשמלי פשוט הזמין באמזון במחירים של כ – 18 דולרים (כ – 60 ש"ח), יאפשר כיבוי אוטומטי של כל מכשיר חשמלי בזמן שתקבעו מראש. רק שימו לב שיש לכם מתאם שיאפשר שימוש בתקעים הישראליים (תמונה אמזון)

 

טיימר חשמלי באמזון

 

מודם / ראוטר משלכם

בישראל, חלק ניכר מחבילות האינטרנט, כוללים תשלום חודשי קבוע בגין שכירות של מכשירי התקשורת – מודם או ראוטר, או מכשיר משולב. אתם יכולים לחסוך את העלות החודשית הזו, ברכישת מכשיר משלכם, בעלות של כ – 50$ (כ – 175 ש"ח). באמזון, תוכלו למצוא מכשיר איכותי שיחליף את המודם במחירים מופקעים מחברות התקשורת, ויהיה שלכם לנצח. במחירים כאלה, תוכלו גם להחליפו ללא חשש אחת לשנתיים שלוש, כאר הטכנולוגיה תאפשר חיבור איכותי יותר לרשת, או אם יתקלקל (המכשירים האלה מגיעים בדרך כלל בצירוף אחריות יצרן של שנתיים, נתון המעיד על איכותם ועל זמן הפעילות התקינה הצפוי שלהם – אולם בדרך כלל, כשאנחנו רוכשים מכשירים כאלה מחו"ל, ישנה נטייה שלא להפעיל את האחריות או להסתמך עליה). מודם מומלץ למשל תוכלו למצוא בקישור הזה.

 

מודם
מודם ברכישה עצמאית ישחרר אתכם מעלויות חודשיות של שכירות עבור מכשירי חיבור מטעם חברת האינטרנט שלכם, עלויות המצטברות למחירים מגוחכים עבור מכשירים שכיום בשוק ניתן להשיג באיכות מצויינת ועבור פחות מ – 200 ש"ח (תמונה אמזון)

 

מודם / ראוטר באמזון

 

סוללות נטענות לשימוש רב פעמי

גם כאן, אנחנו רואים עד כמה ההתאמה ישירה, בין חסכנות לאקולוגיה. הבחירה להחליף את הסוללות החד פעמיות בסוללות נטענות – היא בחירה חכמה מבחינה כלכלית, כמו גם חסכנית (מאוד) מבחינת בזבוז משאבים ואנרגיה, וחוסכת מכדור הארץ שלנו כמות נכבדה של אשפה מזיקה. זה הזמן להחליט, ששנת 2018 תהיה השנה בה אנחנו מפסיקים להשתמש בסוללות חד פעמיות – ועוברים לשימוש בסוללות נטענות, המאפשרות שימוש רב פעמי באותם סוללות – והנה, הפעלה זולה ונוחה לכל הצעצועים המזמרים, הרכבים על שלט והמכשירים החשמליים הנדרשים לסוללות.

 

בשוק הסוללות הרב פעמיות, סוללות מבית פנסוניק נחשבות הטובות, האמינות והשימושיות לטווח ארוך. בקישור הזה, תמצאו חבילה של ארבע סוללות מסוג AA (מה שאנחנו קוראים "אצבע") נטענות של פנסוניק, במחיר 12.99$ – בערך 11 ש"ח לסוללה.

 

רק אל תשכחו להצטייד גם במטען מתאים עבורן – את המטען תרכשו פעם אחת, והוא ישמש אתכם עבור כל הסוללות הנטענות שתרכשו.

 

סוללות נטענות
הסוללות הנטענות מבית פנסוניק, נחשבות כיום למוצר המוביל בשוק הסוללות הנטענות. באמזון תמצאו אריזה של ארבע סוללות נטענות במחיר של כ – 11 ש"ח לסוללה, בערך פי שתיים מסוללה חד פעמית המשרתת אתכם פעם אחת – ונזרקת לפח (תמונה אמזון)

 

סוללות נטענות באמזון

 

לסיכום – לא כל הוצאה כספית היא בזבוז

אם יש לכם הרגלי צריכה שניתן להחליפם בכאלה חסכניים יותר באמצעות רכישה של מוצרים חכמים – זה הזמן לשקול מחדש את הבחירות הישנות שלכם. מוצרים חדשים, טכנולוגיה מתקדמת – ומחירים זולים במיוחד ברכישה היישר מאמזון, יאפשרו חיסכון משמעותי בחשבונות האינטרנט, החשמל, והטלפון, ובתשלומים נוספים שאנחנו מבצעים על בסיס קבוע; יהפכו אותנו אקולוגיים יותר – ויגדילו את ההכנסה הפנויה. תתחדשו!

 

הופיע במקור באתר Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme