10 המכוניות היפות ביותר בשוק

מערכת5 דקות קריאה
רכבי יוקרה שתקנו השנה
שתף:

מכוניות הן כבר מזמן לא כלי תחבורה בלבד. פעם הן היו עוזרות לנו להגיע מנקודה א' לנקודה ב' אבל היום הן לא פחות מאשר יצירת אמנות. יצרני מכוניות אגדיים, בהם גנדיני או קלום, הם לא פחות מאשר אמנים גאוניים, יותר ממה שהם "חובבי מכוניות". אז נכון, היופי הוא בעיני המתבונן, אבל יש גם מכוניות עם מראה יוקרתי, עיצוב מתוחכם וחזות שמצליחה למשוך את העין, לא משנה מי אתם או איפה אתם נמצאים בעולם. 10 המכוניות הללו, שיצאו לשוק במהלך 2017, הן המכוניות היפות ביותר שתקנו גם במהלך 2018.

 

במקום העשירי: מזדה MX5

מזדה מיאטה היא אחד מרכבי הספורט הנמכרים ביותר בשני העשורים האחרונים, והדור הנוכחי שלה הוא לא פחות מאשר יצירה. דגם MX5 מגיע בעטיפה יפה ומושכת מאוד, כזו שמתעלה על מרבית רכבי הספורט שאתם מכירים.

 

מאזדה מיאטה
מאזדה MX-5 היוקרתית. צילום: מזדה

 

במקום התשיעי: יגואר F-Pace

זו כנראה הפעם הראשונה בהיסטוריה שבה נכללת ברשימה הזו מכונית משפחתית, אבל הדגם הזה של יגואר ראוי למקום הזה.

 

הרכב המשפחתי של יגואר
המכונית המשפחתית הראשונה ברשימה. צילום: יגואר

 

במקום השמיני: אלפא רומיאו גיוליה

אלפא רומיאו בוודאי לא תרשה לעצמה להיעלם בין מכוניות פשוטות ונדושות, כשהשוק מתמלא במכוניות מפוארות ומרהיבות. הדגם הזה בהחלט עוזר לה לבלוטו בשטח. העיצוב הזה ללא ספק ייחודי, עם הקימורים בגב המכונית ועם המראה הקלאסי שכולל את המשולש בקדמת הרכב, החותמת של אלפא.

 

אלפא רומיאו גיוליה
אלפא חייבת להיכנס לרשימה הזו. צילום: אלפא רומיאו

 

במקום השביעי: לקסוס LC500

בשנים האחרונות לקסוס שמרה על המראה הקלאסי שלה, אבל הדגם הזה הוא דגם היוקרה של המותג והוא סיפור אחר לחלוטין. כנראה שלא צריך להכביר במילים – התמונה מדברת בעד עצמה.

 

לקסוס LC500
קלאסיקה ויוקרה בעטיפה יפה. צילום: לקסוס

 

במקום השישי: פרארי אפרטה

רכבי פרארי נחשבו מאז ומעולם לרכבים יפים ויוקרתיים, בעיקר בזכות המותג שמאחוריהם. מצד שני, היו לחברה לא מעט פספוסים ב-15 השנים האחרונות. לפחות עד שהגיע הדגם הזה, LaFerrari Aperta. מצד אחד אלמנטים קלאסיים, מצד שני עיצוב מודרני וחדשני, והשילוב ביניהם כולל המון דיוק, עוצמה ויוקרה. בהחלט דגם מוצלח.

 

ההברקה של פרארי
אחרי כמה פספוסים הגיעה ההצלחה הזו. צילום: פרארי

 

במקום החמישי: למבורגיני הורקן

המבקרים של הדגם הזה טוענים שהוא נקי ופשוט מדי, אבל יש גם מי שיטען שההפך הוא הנכון. כלומר, הדגם הזה יחסית "מרוסן" או "מאופק", אבל הוא יוקרתי ומרשים לא פחות מהאחרים. יש לו סטייל אבל הוא גם מעודן יותר מהדגמים הגרנדיוזיים שקדמו לו.

 

מאופק מדי או מדויק?
האם הדגם החדש של למבורגיני מאופק מידי? צילום: למבורגיני

 

במקום הרביעי: אסטון מרטין DB11

בדגמים הקודמים של אסטון מרטין אפשר היה להשתמש במילים כמו "עצמה", "יופי" ואפילו "נשמה". היום המילים הללו כבר לא קיימות, לפחות בדגם החדש, אבל עדיין מדובר ביצירת אמנות שנושקת לשלמות.

 

אסטון מרטין DB11
כמעט מושלמת. צילום: אסטון מרטין

 

במקום השלישי: Pagani Huarya

זוהי יצירת אמנות תוצרת איטליה, ותודה להורסיו פגאני על ההברקה הזו. יש לא מעט חובבי מכוניות שמכנים את פגאני כסטיב ג'ובס של עולם הרכב, ואתם יכולים שלא להסכים איתם. מצד שני, אפשר גם להסכים עם הטענה הזו לאור הדיוק שבפרטים והעיצוב המפואר והמדויק מאוד.

 

יצירה איטלקית
יצירת אמנות סטייל איטליה. צילום: פגאני

 

במקום השני: פורד GT

רכב ספורט אמריקאי, ייחודי, משגע ולא פחות מאשר תאווה לעיניים. אין אפילו טעם להכביר במילים – העיצוב הזה פשוט מדויק ואסתטי.

 

פורד GT
רכב ספורט אמריקאי ויוקרתי. צילום: פורד

 

בראש הרשימה: יגואר F-Type

אם אתם מחפשים את השילוב בין יופי, פשטות ועוצמה, הנה הדגם בשבילכם. יגואר F-Type עונה על כל הדרישות הללו, וגם על דרישות שבכלל לא ידעתם שיש לכם. זוהי אחת המכוניות היפות ביותר בעולם, ולא פלא שהמותג של יגואר נחשב למותג היוקרתי והמרשים ביותר.

 

המקום הראשון: יגואר
יופי ועוצמה ברכב יוקרתי אחד. צילום: יגואר

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme