7 המכוניות שלעולם לא תוכלו להרשות לעצמכם

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
אם יש לכם תקציב מספק - המכוניות הכי שוות
שתף:

אם אתם מחפשים מכונית חדשה, אולי שוקלים את האפשרות לשדרג את הרכב העתיק שמבקר במוסך קצת יותר מדי לאחרונה, סביר להניח שיש לכם תקציב די מוגדר. אתם מוכנים להתגמש לטובת רכב מפנק במיוחד אבל אתם ממש לא מתכננים להשתולל. בצדק. אתם יכולים להיות בטוחים שהמכוניות שלפניכם ממש לא נכללות בתקציב שלכם, ובכל זאת יש מי שיכול להרשות לעצמו רכב במיליוני שקלים.

 

רכב מסוג Zenvo TS1 במחיר של 1.9 מיליון דולר

כמעט שני מיליון דולר. זהו תג המחיר של מכונית ה-Zenvo המיוצרת בדנמרק. מבט חטוף מבהיר שמדובר במכונית על, יצירה באמת יפה במיוחד, אבל היא לא רק בגדר קישוט נאה. למעשה מדובר בכלי רכב שיכול להגיע ל-100 קמ"ש בתוך פחות משלוש שניות, וזה נתון מרשים למדי. חוץ מזה היא גם מגיעה למהירויות גבוהות מאוד, כך שאם אתם אוהבים לטוס בכביש (בזהירות כמובן) – היא בדיוק בשבילכם, גם אם לתקציב היא ממש לא מתאימה.

 

 

רכב מסוג McLaren Senna במחיר של מיליון דולר

אם הרכב הקודם היה קצת יקר, מה דעתכם על מכונית יפה לא פחות במחצית מחירה של המכונית הדנית? מדובר כאן במהדורה מוגבלת של מכונית מפוארת מבית היוצר של McLaren הבריטית, ורק 500 יחידות ממנה מוצעות למכירה. אם יש לכם את ההון הדרוש – אתם בדרך למכונית החלומות.

 

McLaren Senna #mclaren #senna #mclarensenna 📸: @lkhorizon

A post shared by McLaren Senna (@mclarensenna_) on

 

רכב מסוג McLaren P1 LM  במחיר של 3.6 מיליון דולר

אחרי חימום קל אפשר להגיע לדבר האמיתי – McLaren P1 LM, רכב שיעלה לכם כ-3.6 מיליון דולר הוא, באופן די טבעי, אחד הרכבים היקרים ביותר של השנה. רק חמש יחידות יצאו למכירה, לא מאוד מפתיע כשמבינים עד כמה היא יקרה וייחודית, והיא מתוכננת במיוחד עבור רוכשים בעלי ממון ביפן, בארה"ב ובאיחוד האמירויות.

 

 

רכב מסוג Lykan Hypersport במחיר של 3.4 מיליון דולר

קשה מאוד להתווכח עם המחיר המשוגע הזה כשרואים מכונית יפה כל כך. נכון, המחיר באמת משוגע אבל גם המפרט שלה מרשים מאוד: מנורות LED עם יהלומים במשקל 15 קראט, למשל. היא גם עוצמתית מאוד ובתוך 2.8 שניות היא תעבור את רף 100 הקמ"ש.

 

רכב מסוג Ferrari Pininfarina Sergio במחיר של 3 מיליון דולר

כשמדובר בפרארי אתם אולי לא מופתעים מהמחיר הגבוה, אבל 3 מיליון דולר הוא בהחלט סכום מופרך. מצד שני מדובר במכונית יפהפייה עם 562 כוח סוס ומפרט שנועד להבטיח נוחות באמת בלתי רגילה. אז אולי היא עדיין לא ממש שווה 3 מיליון דולר אבל עד כה נמכרו כל היחידות שהוצעו למכירה.

 

רכב מסוג Lamborghini Veneno Roadster במחיר של 4.5 מיליון דולר

מכונית שעולה 4.5 מיליון דולר היא מחוץ לתקציב, בלי ספק. ובכל זאת יש מי שנהנה מהחוויה הזו עד הסוף, וכשמדובר ברכב נדיר המחיר מזנק – רק 9 יחידות יוצרו ואתם יכולים להיות בטוחים שכל ה-9 נמכרו. ככה זה כשכחברת למברוגיני מחליטה לחגוג יום הולדת 50 עם יצירות יפות כל כך.

 

רכב מסוג Aston Martin Valkyrie במחיר של 3.2 מיליון דולר

היא אולי לא המכונית הכי יקרה ברשימה הזו אבל קשה להתעלם מהמראה הייחודי (יש שיאמרו משונה). היא קטנה והעיצוב שלה עתידני במידה רבה, אבל היא גם עוצמתית מאוד. היא עדיין לא ממש מוצעת למכירה כך שיש לכם את הזמן לחסוך אבל גם הדדליין (2019) כנראה לא יספיק לכם כדי לחסוך 3.2 מיליון דולר. כבר עכשיו יש 150 אנשים שהזמינו אותה מראש, כך שאם אתם בכל זאת מתכננים להתחדש – אולי זה הזמן לבצע הזמנה.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme