חסכנו 5,200 ש"ח בשנה – וייעלנו את סל הביטוחים שלנו

מורן בלסר5 דקות קריאה
סל הביטוחים
שתף:

ארי ונעמה הם זוג צעיר מהשרון. יש להם שני ילדים – ברק בן 9, וליה בת 6. כמו למרבית הישראלים, גם לארי ונעמה יש סל ביטוחים פרטיים, ביניהם למשל ביטוחי בריאות מקיפים, ביטוחי רכב, ביטוחי דירה ורכוש, ביטוח משכנתא, ביטוח חיים ואחרים. שלחנו את מומחה הביטוחים של "ריאלי" לבדוק – כמה כסף אפשר לקבל חזרה תוך ייעול סל הביטוחים של המשפחה? התוצאות מפתיעות – קראו ותגלו.

 

הוזלת כיסוי ביטוחי
הוזלת כלל הביטוחים שאתם משלמים בגינם בכל חודש, עשויה לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה – וביחד עם זאת, גם לשפר את הכיסוי הביטוחי שלכם

 

האם גם אתה יכול לקבל חזרה כסף מהביטוחים שלכם? בדוק ללא התחייבות

כבר 32,418 אנשים בדקו אם יכולים לקבל כסף מהביטוחים שלהם

בדיקה מוצלחת יכולה להיות שווה אלפי שקלים בשנה

בדוק עכשיו

פרטיותך חשובה לנו

 

סל הביטוחים של הישראלי הממוצע

משאלים המבוצעים מדי שנה על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מגלים כי ישראלים רבים משלמים יותר מאלף שקלים מדי חודש בגין סל מוצרי הביטוח שהם רכשו. בין הביטוחים הפופולאריים, תמצאו למשל את הביטוחים הללו:

 

  • ביטוח חיים
  • ביטוחי בריאות פרטיים
  • ביטוח דירה ו/או ביטוח משכנתא
  • ביטוח רכוש
  • ביטוחי רכב – חובה, צד ג', מקיף
  • ואחרים

 

מפתיע, אולם מרבית הישראלים לא יכולים לציין במדוייק אילו ביטוחים ברשותם ומה העלות הכוללת של הביטוחים בכל חודש.

 

הטיפים החשובים להוזלת סל הביטוחים שלכם

חשוב להבין, שמהלך השנים אנחנו רוכשים ביטוחים והרבה פעמים נוצרים מצבים של כפל ביטוחים או חוסר בביטוחים. כך יוצא שאנחנו משלמים פעמיים ואף יותר על אותם ביטוחים ללא הצדקה. בנוסף גם לפעמים הביטוחים כלל לא מתאימים לנו ולמצב המשפחתי שלנו ונוצר מצב שבו אנחנו משלמים באופן משמעותי יותר מדי על ביטוח שלא לצורך. על כן, חשוב שאו אתם או איש מקצוע מטעמכם, תדעו להעריך את כלל הביטוחים אשר ברשותכם – ולייעל אותם במידת הצורך.

 

הוזלת סל ביטוחים
זה הזמן לעבור על כלל הביטוחים אשר ברשותכם, ולייעל את כולם, תוך שיפור הכיסוי הביטוחי והפחתת הפרמיה החודשית שאתם משלמים

 

טיפ ראשון חשוב בתהליך ההתייעלות הביטוחית שלכם, הוא בחינה מהותית של מוצרי הביטוח והסרה של מוצרי ביטוח כפולים. תתפלאו לדעת, משפחות ישראלים רבות משלמות על ביטוחים כפולים, המספקים כיסויים דומים בעלויות נפרדות. אם יש לכם שני ביטוחים דומים – אחדו אותם, או פשוט בטלו אחד מהם.

 

טיפ שני חשוב הוא בחינת כלל הכיסויים הביטוחיים אשר ברשותכם ובדיקת התאמת הכיסויים הביטוחיים לצרכים שלכם. לדוגמה, אם לא עדכנתם את סכום המשכנתא בביטוח המשכנתא – ייתכן שעדכון הסכום יוזיל משמעותית את הפרימה לתשלום עבור הביטוח. זוהי רק דוגמה אחת מיני רבות – בחינה מקצועית של כל הביטוחים אשר ברשותכם, עשויה להעלות אפשרויות רבות לצמצום הכיסויים הביטוחיים על פי הצרכים שלכם, וביחד עם זאת, לצמצום בעלויות החודשיות וחיסכון משמעותי.

 

התייעלת ביטוחית – חסכנו מעל 5,000 ש"ח בשנה

אנחנו חוזרים לסיפור של ארי ונעמה. בסיפור שלהם, אכן מצאנו כיסוי כפול בתחום של ביטוח חיים (אחד היה לטובת המשכנתא, ועוד אחד נפרד), כמו גם אי התאמה של הכיסוי הביטוחי בביטוח הבריאות והפחתת הכיסוי לכיסוי שנקרא "קטסטרופות" בעלות מופחתת משמעותית. סך ההוזלה – כ – 500 ש"ח בחודש.

 

אם אתם לא בטוחים שאתם מכירים את כלל הכיסויים הביטוחיים עבורם אתם משלמים מידי חודש – זה הזמן לעבור על רשימת החיובים החודשית ולבחון אילו ביטוחים ברשותכם. תוכלו להיעזר בבעל מקצוע או לבחון את כלל מוצרי הביטוח שלכם בעצמכם. ייתכן שגם אתם תופתעו לגלות, כי ניהול מושכל יותר של כלל מוצרי הביטוח שלכם – שווה לכם הרבה כסף.

 

 

האם גם אתה יכול לקבל חזרה כסף מהביטוחים שלכם? בדוק ללא התחייבות

כבר 32,418 אנשים בדקו אם יכולים לקבל כסף מהביטוחים שלהם

בדיקה מוצלחת יכולה להיות שווה אלפי שקלים בשנה

בדוק עכשיו

פרטיותך חשובה לנו

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme