טיפול באין אונות באמצעות גלי קול

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
שתף:

אין אונות, בעיות זקפה או קושי בתפקוד המיני של גברים, הם אתגרים נפוצים, וכ – 40% מהגברים החל מגיל 40, סובלים מהם. שוב ושוב אנחנו רואים, עד כמה בעיות בתפקוד המיני אצל גברים הם מרחיקי לכת מבחינת השפעותיהם על שגרת החיים. אין צורך להסתיר, לסבול או אפילו להתמודד עם הקושי באמצעות טיפולים תרופתיים במחירים מופקעים ורשימה ארוכה של תופעות לווי. טיפול חדשני, שאינו פולשני, והוא יעל בעד 80% ממקרי בעיות הזקפה – הוא זמין ומאפשר במקרים רבים חזרה לתפקוד מיני מלא ותקין – בתוך פחות מחודש. על טיפול באין אונות באמצעות גלי קול – במאמר שלפניכם.

 

אין אונות
אין אונות, בעיות זקפה או קושי בתפקוד המיני הינה בעיה מורכבת הפוגעת משמעותית בשגרת החיים, במערכות היחסים ובביטחון העצמי. טיפול חדשני באין אונות באמצעות גלי קול מאפשר פתרון מלא של הבעיה, בטיפול שהוא לא פולשני וללא תופעות לוואי

 

אין אונות – הבעיה והפתרון

אין אונות (Erectile dysfunction) היא אתגר גדול להתמודד עימו. המצב אינו נחלתם של בני הגיל השלישי בלבד – הוא נפוץ בגברים החל מגיל 40, שכיחותו עולה עם הגיל, וב – 80% מהמקרים, הוא נובע מהפרעה בזרימת הדם אל הפין – היא המאפשרת את הזקפה. במקרים של זרימת דם שאינה תקינה, לא תושג זקפה או שתושג זקפה שאינה מספקת לקיום יחסי מין או שתושג זקפה למשכי זמן קצרים.

 

בשל עוצמת הקושי וההשפעות מרחיקות הלכת שלו, תמצאו אין ספור אפשרויות לטיפולים שונים המבטיחים סיוע בהשגת זקפה וטפול באין אונות. טיפולים כאלה למשל הם:

 

טיפול תרופתי שעיקר השפעתו היא בדרך כלל הרחבה זמנית של כלי דם קטנים – חשוב להבין את ההשפעה של נטילת תרופות אלה באופן קבוע על מערכת הלב וכלי הדם, בנטילה מרובה או לאורך זמן ההשפעות עלולות להיות הרות אסון. בנוסף, מדובר על הוצאה כספית ניכרת

 

  • טיפול בהזרקות של חומרים מרחיבי דם אל הפין – ההזרקה תתבצע זמן קצר לפני המגע המיני, ואנחנו תקווה כי הזריקה לפין לא תשפיע על האווירה הרומנטית…

 

  • השגת זקפה והגברת זרימת הדם אל הפין באמצעות מכשיר וואקום – מכשיר מכאני המאפשר "יניקה" מלאכותית של דם אל הפין

 

  • תותב נוקשה המתחבר אל הפין ו"מדמה" זקפה

 

  • גומייה (הדומה בפעילותה לחוסם עורקים קטן) אשר אינה מאפשרת לדם אשר בפין לזרום החוצה ממנו ובכך משהה את זמן הזקפה

 

 

כל הפתרונות הללו עובדים בחלק מן המקרים אולם החסרונות שלהם לא אחת עולים על היתרונות, ואין ספק כי אף אם פתרונות אלה נמצאו יעילים עבור מטופל, השימוש בהם ישפיע על הפחתת כמות האירועים בהם ייעשה שימוש באביזרים, או במילים אחרות – פחות יחסי מין.

 

הטיפול שמשפיע באופן קבוע ולאורך זמן על זרימת הדם בכלי הדם הקטנים

כאשר הגורם לאין האונות הוא אכן בעיה בזרימת הדם אל הפין, למשל במקרים של סוכרת, מחלות של כלי הדם, לחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה וריבוי של שומנים בדם, ואפילו ההרגלים ושגרת החיים כמו למשל צריכה ביתר של אלכוהול או מוצרי טבק והיעדר פעילות גופנית, חשוב לשקול טיפול באמצעות גלי קול אל הפין. מדובר בטיפול שאינו פולשני, במהלכו מונחות על הפין עצמו אלקטרודות המשדרות גלי הלם בעוצמה נמוכה. החשיפה לגלי הקול מייצרת מיקרו טראומה מקומית, מה שמביא בתורו להרחבה עצמונית של כלי הדם הקטנים בפין ואף ליצירת כלי דם נוספים באזור – התוצאה היא שיפור דרמאטי בזרימת הדם אל הפין.

 

 

מחקרים רבים שנערכו בארץ ובחו"ל על טיפול באין אונות באמצעות גלי קול מצאו כי 7 מתוך 10 מטופלים בממוצע מדווחים על שיפור משמעותי באין האונות וביכולת לקיים יחסי מין בתשאול לאחר חודש. ההשפעה נמשכת גם לאחר חצי שנה, ומאפשרת קיום יחסי מין ספונטני. לאחר דעיכת ההשפעה – ניתן לעבור טיפולים חוזרים ולחדש את ייצור כלי הדם ואת השיפור בבעיות הזקפה.

 

היתרונות הגדולים של טיפול באין אונות באמצעות גלי קול

הטיפול בגלי קול נמשך בדרך כלל על פני 12 מפגשים, כל אחד מהם אורך כעשרים דקות. במהלך הטיפול, משודרים גלי קול בתדירות של כ – 15 פעמים בשנייה לבין 5 ל – 7 מוקדים בפין. הטיפול אינו כואב כלל, הוא לא פולשני, והפרוטוקול הטיפולי המקובל הוא שני טיפולים בשבוע במשך שלושה שבועות, הפסקה של כשבועיים, ועוד שלושה שבועות של שני טיפולים בשבוע. השיפור בהשגת הזקפה וביכולת לקיים יחסי מין מורגש בדרך כלל עם תחילת סדרת הטיפולים השנייה ומגיע לשיאו לאחר כשלושה חודשים מתחילת התהליך. הנה כמה מהיתרונות הגדולים של טיפול באין אונות באמצעות גלי קול:

 

  • הטיפול משפיע לאורך זמן, ללא צורך בשימוש בחומרים בעלי השפעה מיידית שמתפוגגת

 

  • הטיפול מאפשר קיום יחסי מין ספונטניים

 

  • שיעורי התגובה לטיפול הם גבוהים – כ 80% מהגברים חווים שיפור משמעותי, כ – 40% מהמטופלים מדווחים על חזרה לשגרת קיום יחסי מין בריאה ותכופה כבעבר

 

  • כאמור, הטיפול אינו פולשני, הוא לא כואב ואין לו תופעות לוואי או סיבוכים

 

  • מרפאות רבות מציעות כיום טיפולים באין אונות באמצעות גלי קול. הטיפול הוא זמין ומומלץ, והשיפור בחיים הוא מרחיק לכת.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme