טעים להכיר: 10 הקוקטיילים הנמכרים ביותר בעולם

מערכת5 דקות קריאה
10 קוקטיילים נמכרים שכדאי לכם להכיר
שתף:

בין אם מוסיפים לו נגיעות של פרח או פרי אקזוטי, ובין אם הופכים אותו לחזק ואפלולי במיוחד, נדמה שתמיד צצים טרנדים חדשים בכל הקשור לאלכוהול. למרות זאת, יש גם כמה קוקטיילים שעומדים בהצלחה רבה במבחן הזמן. כשבוחנים את רשימת הקוקטיילים הנמכרים ביותר של Drinks International מגלים כמה כוכבים גדולים. למעשה, רוב הקלאסיקות הגדולות עברו שדרוגים או ליטושים בדרך לגרסה מודרנית ומדליקה יותר. אם בוחנים את הסקר של אתר המשקאות הזה, שתחקר 106 ברים בכל העולם, מגלים אילו 10 קוקטיילים הם הנמכרים ביותר.

 

במקום העשירי: מוחיטו

מוחיטו

הקוקטייל הזה הוא אחד הקוקטיילים הקלאסיים והמוכרים ביותר שיש, והוא משלב בין כמה טעמים נהדרים כמו נענע, מי סודה, לימון טרי וכמובן – סוכר.

 

במקום התשיעי: מרטיני אספרסו

מרטיני עם אספרסו

אולי זה שילוב מתבקש בין המרטיני הקלאסי לבין הקפה שנעשה מבוקש יותר בשנים האחרונות. מה שבטוח הוא שמדובר בקוקטייל מצוין שמורכב מוודקה, אספרסו, ליקר קפה וקרח.

 

במקום השמיני: מיול

קוקטייל בספל נחושת

 

קוקטייל מיול הוא קוקטייל קלאסי, אם כי לא מאוד הרפתקני. וודקה, לימון, ג'ינג'ר וסודה, זה מה שתמצאו בספל הנחושת – הגימיק המרכזי במשקה הזה.

 

במקום השביעי: מנהטן

מנהטן

קלאסיקה פשוטה במיטבה, עם וויסקי (או ויסקי שיפון), ורמוט מתוק, ביטר אנגוסטורה וקרח. מה שמוסיף עוד קצת טעם (וצבע) אלה הדובדבנים האדומים והמתוקים.

 

במקום השישי: מרגריטה

מרגריטה

סביר להניח שאתם מכירים את הגרסה הקפואה והפופולרית במיוחד, אבל יש גם מתכון קלאסי ופשוט יותר שכולל טקילה, מיץ לימון טרי וסירופ אגבה.

 

במקום החמישי: דקירי

דקירי

זהו למעשה המשקה הנמכר ביותר שמבוסס על רום, לפחות מאז ש-2018 החלה. חוץ מרום יש כאן גם מיץ לימון וסירופ סוכר שמתערבבים היטב עם רום לבן.

 

במקום הרביעי: מרטיני יבש

מרטיני יבש

הסוג הפופולרי ביותר של המשקה האהוב ביותר על ג'יימס בונד הוא מרטיני יבש, שמורכב מג'ין במקום וודקה.

 

במקום השלישי: וויסקי סאוור

אולד פאשן

בשנה שעברה המשקה הזה הגיע לטופ 5 אבל השנה הוא מטפס שני מקומות מעלה. למעשה מדובר בתמהיל משובח בין בורבון, מיץ לימון, כפית סוכר ואם ממש רוצים, אפשר להוסיף לו גם חלבון ביצה. שמעתם נכון.

 

במקום השני: נגרוני

נגרוני

נגרוני מגיע למקום השני כבר ארבע שנים ברציפות, מה שאומר שמשהו בשילוב הזה בין הטעמים פשוט נכון. קמפרי, ורמוט מתוק וג'ין. זה השילוב המדובר.

 

במקום הראשון: אולד פאשן

אולד פאשן

המסורת לא נעלמת, והקוקטייל הזה מצדיק היטב את שמו. גם הוא מגיע אל המקום הזה בדיוק זו השנה הרביעית ברציפות, והנה המתכון למי שרוצה לנסות להכין אותו לבד: קוביית סוכר, ביטר אנגוסטורה ומעט סודה. כותשים ומערבבים עם קוביית קרח וכמובן, וויסקי שיפון.

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme