עבודה מהאגדות: אוניות הפאר של דיסני מחפשות עובדים

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
להצטרף למשפחת דיסני ולעבוד על אוניית פאר
שתף:

רגון החלומות של וולט דיסני הוא כיום הרבה יותר מאשר רק חברת הפקות לסרטי אנימציה. מעבר לדמויות שכולנו אוהבים, אשר קורמות עור וגידים בסרטים האגדתיים של דיסני, ולעולמות האגדה של וולט דיסני בארה"ב ובצרפת, החברה מתחזקת גם צי אוניות פאר המציע נופשי קרוז במיוחד למשפחות ליעדים כמו הריביירות, איי הבאהאמס, הקריביים, ועוד. החברה מנהלת כיום ארבע ספינות פאר – דיסני מג'יק, דיסני וונדר, דיסני פנטזי ודיסני דרים. מעל הסיפון המפואר של כל אחת מהן, תוכלו לפגוש את החברים של דיסני המסתובבים ומחכים להצטלם איתכם ועם הילדים, ליהנות מהצגות, מופעים ואטרקציות שבוודאי יותירו אתכם פעורי פה, להתפנק עם מגוון מאכלי גורמה במסעדות השף, ולחוות שפע של הרפתקאות בעצירות וביעדים לאורך השיט.

 

בימים אלה, מגייסת חברת דיסני עובדים חדשים לספינות הפאר שלה, לתפקידי של הדרכה והפעלה של ילדים ומשפחות. מדובר, על פי עדויותיהם של עובדי עבר מעל סיפוני הספינות של דיסני, בעבודה שהיא סוג של גן עדן, בביקורים באתרים מרהיבים בעולם ובאווירת חופש לכל אורך יום העבודה – אבל ביחד עם זאת, חשוב שתדעו שתפקיד המדריכים הוא מאתגר, ודורש מגוון יכולות על מנת להצליח לעמוד בדרישות ובעיקר בקצב של העבודה.

 

הכירו את האוניות של דיסני
אוניות הפאר של וולט דיסני, קולטות עובדים חדשים למשרת הדרכה והפעלות לילדים. המשרה דורשת יכולות משחק, יכולת להתחבר בקלות לקטנים ולגדולים, ויכולת להישאר ממוקד ועירני לעיתים גם לאורך שעות רבות ברציפות. מאידך, אתם צפויים לצבור שפע של חוויות מעל הסיפון ובנקודות העגינה לאורך המסלול

 

עבודה באוניות פאר – תשכחו מכל מה שאתם יודעים

המשרה המבוקשת הינה משרה מלאה, של כ – 80 שעות שבועיות. תיאר המשרה – הפעלה של ילדים בגילאים שונים, לאורך ימי ההפלגה. ההפעלות הן עשירות והן נערכות במועדוני הילדים או מעל הסיפון, לעיתים תוך שהמפעילים מתחפשים לדומיות המוכרות והאהובות מסרטי דיסני. החברה מחפשת אנשי בידור לצורך העברת הפעילויות העשירות המוצעות לילדים לכל אורך ימי ההפלגה. ההפעלות כוללות משחקים, הדרכה של שעשועי למידה וריקודים, וגם משימות פחות "זוהרות" כמו משמרות ניקיון וארגון הסעודות לחניכים הקטנים. תנאי העבודה מפנקים ביותר, שהרי אין הרבה משרות שבהן ניתן לקבל טיול מחוף אל חוף במסגרת התפקיד וליהנות מאוכל משובח, שכר גבוה ואפס הוצאות חודשיות על חשבונות חשמל, מים וכדומה. עם זאת – הלינה המוצעת לעובדים היא לינה משותפת, והם חולקים את התא שלהם עם המדריכים האחרים, כך שלא מדובר במגורים בבית מלון ובתנאי נופש עבור העובדים עצמם, אלא באמת בעבודה מורכבת הדורשת ניסיון וכישורים מתאימים.

 

 

האוניות של דיסני: חוויה מרגשת לילדים ולהוריהם

נופשי הקרוז משלבים את הביקורים באטרקציות לאורך המסלול – עם בילוי במעין בית מלון צף; ובהתאם למוניטין של חברת דיסני – אוניות הקרוז של החברה הפכו את נופשי הקרוז, הפופולאריים ממילא, לחוויה משפחתית יוקרתית, מפנקת, ומרתקת בכל רגע. הקרוזים של חברת דיסני נחשבים לנופש יוקרתי המתאים לטווח גילאים רחב, ובמהלכם יכולים כל בני המשפחה לבלות וליהנות. ארבע אוניות הפאר של החברה מציעות שיט מחוף לחוף ומאטרקציה אחת לאחרת, כשבתוך האוניות עצמן  – העיצוב והתחושה היא ממש כמו בפארקים הגדולים והמפורסמים של החברה. לקטנים, כאמור, מוצעים אינספור תכנים המותאמים לפי קבוצות גיל שונות, כשהמבוגרים יכולים להירגע בינתיים ולהתענג על תנאי אירוח מפנקים במיוחד כמו בר שתייה, סעודות עשירות, ואפילו חדר כושר ומועדוני לילה, כשכל זה בזמן שילדיהם תחת פיקוח של אינספור שמרטפים.

 

 

תנאי הקבלה הייחודיים לעבודה על האוניה

תנאי הסף הראשוני הנדרש מן המועמדים לעבודה מעל סיפון אוניות הקרוז, הוא מינימום של שנתיים ניסיון בפועל בעבודה דומה ובהפעלה של ילדים. לקוחות הקרוזים מגיעים מכל העולם, ומכאן שלמי מהמעוניינים להתקבל לעבודה כמדריך, יהיה יתרון גדול במידה והוא דובר שפות נוספות, פרט אנגלית (שהיא, כמובן, חובה). החברה נחשבת לשמרנית מאוד ולכן ייתכן שמועמדים עם קעקועים רבים על הגוף ייפסלו על הסף. בנוסף דיסני שמה דגש על היות המדריכים דוגמה טובה לחניכיהם, והיא אינה מאפשרת למדריכים לשתות אלכוהול במהלך השהייה על האוניה. התכונות ההכרחיות והחשובות ביותר עבור מדריכים העובדים באוניות, הן סבלנות, חיוך ענק, ויכולת להגיע ללבם של ילדים, על מנת להפוך את הנופש שלהם לחוויה בלתי נשכחת.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme