מלונות יוקרה מטורפים שאתם פשוט חייבים להגיע אליהם

מערכת5 דקות קריאה
מלונות יוקרה מטורפים בעולם
שתף:

כשאנחנו מתכננים את החופשה שלנו אנחנו ממש רוצים להרגיש כמו בני מלוכה, למרות שלרוב התקציב שלנו ללא ממש מאפשר את המטרה הזו. אם בכל זאת הצטבר לכם סכום כסף מכובד ואתם רוצים לפנק את עצמכם ולו בחופשה אחת אמיתית, כזו שבה תגלו את סוד הקסם מאחורי מלונות יוקרה, שירות ברמה הגבוהה ביותר וגם מחיר לא מבוטל – הנה כמה רעיונות טובים, וגם תמונות שיעוררו את התיאבון.

 

מלונות יוקרה בפיג'י שכדאי להכיר

יש בפיג'י לא מעט מלונות יוקרה אבל יש אחד שמתעלה על כולם. הריזורט הזה, Laucala Island Resort הוא פינוק אמיתי. כאן תוכלו לשתות קפה בזמן שאתם משקיפים על נופים שלא תראו בשום מקום אחר, ותעשו את זה בסוויטה מרווחת עם שני חדרים, גינה גדולה, מתחם רחצה ושפע של פינוקים לכל אורך שהותכם בווילה הזו. מחיר ללילה: 9,570 דולר.

 

מלונות יוקרה בפיג'י
בין שלל מלונות יוקרה נמצא המלון בפיג'י שיעלה כמעט 10,000 דולר ללילה.   Facebook/Laucala-Island

 

מלון הפאר באיי הבהאמס

הנה עוד ריזורט שלא רואים כל יום, וגם לא בכל מקום. Atlantis Paradise Island Resort באיי הבהאמס נישא לגובה 16 קומות עם גשר סוויטות יוקרתי ומפואר במיוחד. אתם יכולים לנחש כמה יופי תראו מהמרפסת שלכם, ותחכה לכם פשוט חוויה מיוחדת עם צוות גדול שמעניק שירות אישי מאוד. המחיר ללילה: 25,000 דולר.

 

מלונות יוקרה בבהאמס
Atlantis Paradise Island Resort – בין מלונות יוקרה שכדאי להכיר, הפעם בבהאמס.   Flickr/derekskey

 

אחוזת הג'ירפות בקניה

זה אולי לא מראה מאוד נדיר בקניה, אבל באחוזה המפוארת הזה תוכלו לישון כשג'ירפות מסתובבות שם בחוץ, ואף מגיעות לברך אתכם בבוקר פשוט כדי שתתעוררו עם חיוך. בין מלונות יוקרה בעולם Giraffe Manor מספק חוויה באמת שונה, ולא רק בגלל הג'ירפות. החדרים מעוצבים להפליא ובמרחק נגיעה מחכות לכם אטרקציות נהדרות שאסור לפספס. המחיר ללילה: 1,190 דולר.

 

מלונות יוקרה וג'ירפות
מה דעתכם על השילוב בין מלונות יוקרה לבין ג'ירפות?   Giraffe Manor

 

איטליה – ספא מפואר בבית המלון

גם בישראל אפשר למצוא מלונות יוקרה עם ספא ובריכת שחייה, אבל בית המלון הזה במילאנו מתעלה על כל מה שאתם אולי מכירים. הסוויטות כוללות שלושה חדרי שינה וגם אמבטיה עצומה, ואילו בסוויטות המלכותית אפשר ליהנות גם מבריכה פרטית, ספא מפנק, ג'קוזי וסאונה. האוכל בחדר האוכל משובח, המשקאות איכותיים והחוויה ללא ספק נדירה. המחיר ללילה: 12,700 דולר.

 

מלונות יוקרה באיטליה
מלונות יוקרה עם נוף משגע באיטליה – "רק" 12,700 דולר ללילה.   Hotel Cala Di Volpe

 

ויוה לאס וגאס

שמה של לאס וגאס הולך לפניה, אבל הביקור בבית המלון הזה בהחלט יפתיע גם את מי שמכיר את העיר היטב. מלון Hard Rock מעוצב על פי כל כללי המסורת בעיר האורות וההימורים, עם ריהוט יוקרתי ופריטים מפתיעים מאוד. המחיר ללילה: 3,500 דולר.

 

מלונות יוקרה קצת מוגזמים
יש גם מלונות יוקרה בעיצוב גרנדיוזי קצת יותר מדי, כמו זה בלאס וגאס.   Hard Rock Hotel

 

לראות את רומא ממעוף המסוק

לפני שנגלה לכם את המחיר (המופקע) שתשלמו כדי להגיע למלון Westin Excelsior ברומא נגלה לכם שתחכה עבורכם סוויטה עם שני חדרי שינה, עיצוב מטורף ברוח הרנסנס וגם יקב יינות מפואר, מעלית פרטית וחדר כושר. אתם יכולים להזמין לעצמכם גם משרת פרטי או סיורים בין האתרים העתיקים של רומא – אליהם תגיעו עם מסוק פרטי, לא פחות. המחיר ללילה: 30,000 דולר.

 

מלונות יוקרה עם אטרקציות מעניינות
מלונות יוקרה יכולים לשלב גם אטרקציות כמו טיול ברומא עם מסוק פרטי.   Westin Hotels & Resorts

 

לוס אנג'לס – המלון שאליו מגיעים הסלבס

זו אולי לא הפתעה גדולה לגלות מלונות יוקרה בלוס אנג'לס, המקום שבו הכוכבים מתאספים במרחק נגיעה מהוליווד. על שדרות סאנסט נמצא מלון בל-אייר עם רכבי מרצדס לשימוש האורחים, חדרים מפנקים, ספא גרנדיוזי, מרפסות שמש מפוארות ועוד שדרוגים שאמורים להצדיק את המחיר. המחיר ללילה: 725 עד 1,700 דולר.

 

מלונות יוקרה ליד הוליווד
מלונות יוקרה יש, כמובן, גם בלוס אנג'לס – בירת הסלבס.   Dorchester/Hotel Bel Air

 

החוויה הצרפתית היוקרתית

אם אתם במקרה באזור פריז יש כאן לא מעט מלונות יוקרה אבל Hotel Plaza Athenee נמצא בראש הרשימה הזו. הסוויטה המלכותית ענקית ויקרה, והיא כוללת ארבעה חדרי שינה, ארבעה חדרי רחצה, ריהוט צרפתי יוקרתי (ויקר) ומרפסת שמשקיפה אל מגדל אייפל. המחיר בהתאם כמובן. מחיר ללילה: 26,000 דולר.

 

מלונות יוקרה בסגנון צרפתי
מלונות יוקרה יש גם בפריז, כמובן, ואי אפשר בלעדיהם.   Dorchester Collection

 

פורסם במקור באתר Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme