האחוזה הגרנדיוזית ביותר בלוס אנג'לס עולה $250 מיליון וכוללת קולקציית רכבים ואולם קולנוע

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

הציבור הישראלי הרים בשנים האחרונות קול צעקה רמה בעקבות מחירי הדיור הגבוהים, ובצדק. על פי ההערכות, אי שם בסוף 2016 נדרשו לנו לא פחות מ-146 משכורות כדי לרכוש דירה חדשה, ואם תערכו חיפוש קצר באתרי האינטרנט או בסוכנויות התיווך תגלו שדירה קטנה במרכז יכולה לעלות 2 מיליון שקלים ואף למעלה מכך. מצד שני, אם תבדקו את הנדל"ן בלוס אנג'לס תרגישו אולי מידה מסוימת של אופטימיות. זאת משום שרק לאחרונה התפרסמה דירה חדשה למכירה בשכונת בל אייר היוקרתית. למען האמת, המילה "דירה" לא בדיוק מתארת את הנכס, אחוזה גרנדיוזית שהמחיר המבוקש עבורה הוא 250 מיליון דולר. לא פחות.

 

אחוזה 2

 

 

 

אחוזה 4

 

12 חדרים ו-3 מטבחים

האחוזה המפוארת בבל אייר אמנם מוצעת למכירה במחיר שנשמע דמיוני לחלוטין, אבל כשבוחנים את הנכס מבינים במה מדובר. בכל הקשור לחדרי הבית תוכלו למצוא כאן לא פחות מ-2 יחידות דיור גדולות ומפוארות, 10 חדרי VIP מרווחים לאורחים, 21 חדרי שירותים, שלושה מטבחים נפרדים ומאובזרים לחלוטין, וגם חמישה ברים. אם תוציאו את הראש מהמרפסת תמצאו גם בריכת שחייה מפנקת ומנחת מסוקים על הגג, ואילו בחניון התת קרקעי יחכה צי של רכבי יוקרה.

 

אחוזה 9

 

 

אחוזה 3

 

עיצוב מודרני מרשים

אם אתם מחפשים דירה מרוהטת שתחסוך לכם את הטיול באיקאה או את הביקור בחנויות השטיחים של יפו, האחוזה המרשימה הזו בהחלט עונה על ההגדרה הזו. אלא שהריהוט המפואר שיחכה לכם הוא לא הריהוט שתמצאו בחנויות של דרום תל אביב או באחת מרשתות הריהוט להרכבה עצמית. פינות הישיבה יוקרתיות, ריהוט הגן מפואר, וגם הפסלים ושטיחי הקיר מודרניים ודקורטיביים להפליא. אם תרצו להעתיק את ההשראה לדירתכם הצנועה ברמת גן תצטרכו להיפרד מסכומי עתק רק לצורך רכישת עיטורי הקטיפה שמקורם בבית האופנה הצרפתי "הרמס".

 

אחוזה 8

 

אחוזה 7

 

אולם קולנוע פרטי

בין שלל החדרים המעוצבים והמרשימים באחוזה נמצא גם אולם קולנוע פרטי עם כורסאות עור מרווחות שגורמות לחוויית ה-VIP של הסינמה סיטי להיראות כמו כיתה במתנ"ס השכונתי. אם בסוף הסרט תרצו לשחק באולינג לא תצטרכו אפילו לצאת מהבית, שכן בין החדרים נמצא גם אולם באולינג עם ארבעה מסלולים וכורסאות קטיפה נוחות. אולם הבאולינג הזה הוא חלק ממתחם משחקים שלם שכולל גם עמדות של כדורגל שולחן, שבהן הידיות מצופות זהב וסביבן עמדות של ממתקים מכל הסוגים. אגב, אם תרצו ללגום יין איכותי בין הסרט למשחק תוכלו להגיע אל מחסן היינות המפואר ולבחור בקבוק שרדונה משובח.

 

אחוזה 5

 

כושר ובריאות

מאחר ואיכות חיים נמדדת לא רק בפאר הבית או בעיצוב המרשים שלו, אלא גם בבריאות הדיירים, אין זה מפליא לגלות שבאחוזה הגדולה הזו יש חדר כושר מאובזר וספא צמוד, לצד בריכת שחייה רחבת ממדים שבה אפשר לא רק לשפר את כישורי השחייה אלא גם לצפות בסרט על גבי המסך הענק. אז אולי לא תצליחו לקנות את הדירה הזו בקרוב, אבל אם תגיעו לביקור בשכונה מומלץ להגיע, להציץ ולקנא.

 

אחוזה 10

 

 

אחוזה 6

 

כל התמונות באתר שייכות ל Bruce Makowsky/BAM Luxury Development

 כתבה זו הופעה במקור באתר Business Insider

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme