זקוקים לכסף נזיל מיידי? מחזור משכנתא למימוש מיידי לעו"ש יכול להיות הפתרון

רננה מור5 דקות קריאה
מחזור משכנתא
שתף:

לקחת משכנתא לפני כמה שנים וערך הדירה עלה מאז? מעוניין לקבל כסף נזיל מבלי להגדיל את החזר המשכנתא החודשי?  שוק ההלוואות בישראל הוא שוק מגוון ומציע אפשרויות רבות אך קיימת  אפשרות נוספת, שלא רבים מכירים – מחזור משכנתא למימוש מיידי לעו”ש. אם אתם בעלי נכס ולקחתם משכנתא, יכול מאוד להיות שאותה משכנתא יכולה ליצור עבורכם הזדמנות להלוואה בתנאים מאוד אטרקטיביים.

 

הריבית הנמוכה והעלייה במחירי הדירות יצרו הזדמנות עבור בעלי משכנתאות לקבלת הלוואה בעזרת מחזור המשכנתא. סוג ההלוואה הזה נקרא "מחזור משכנתא למימוש מיידי לעו"ש", והמשמעות היא שבעזרת מחזור נכון ופשוט יחסית של המשכנתא שלכם אתם יכולים לקבל הלוואה מבלי שההחזר החודשי שלכם יגדל משמעותית, ולעיתים אפילו לא יגדל בכלל.

 

בדוק אם אתה יכול לקבל כסף נזיל תוך מחזור משכנתא, ללא שום התחייבות

כבר 17,557 אנשים עשו בדיקה למיחזור משכנתא למימוש מיידי

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

אז איך זה עובד?

אם למשל לקחתם לפני מספר שנים משכנתא בגובה 500,000 ₪ על דירה בשווי 1 מיליון ₪  ובינתיים הריבית ירדה מ- 4% ל- 2% וגם שווי הדירה עלה ב- 20% ל- 1.2 מיליון שקלים, אתם יכולים למחזר את המשכנתא, להוריד את הריבית שאתם משלמים על המשכנתא הנוכחית ולקבל משכנתא גבוהה יותר מהבנק. בדוגמה שלנו יכול להישאר בידכם סכום של  100,000 ₪ בגלל עלית מחיר הדירה (50% מערך העליה) ומאחר והריבית החדשה תהיה נמוכה יותר, ההחזר החודשי לא יגדל משמעותית (ובמקרים מסוימים לא יגדל כלל). 

 

מחזור משכנתאמחזור משכנתא למימוש מיידי לעו"ש לא מתאימה לכולם כמובן. קחו בחשבון שמקור הכסף שתקבלו כהלוואה הוא הנכס שלכם, בניגוד להלוואות חוץ בנקאיות שאין להן נגיעה לבית שבבעלותכם, לכן חשוב שתשקלו היטב האם אתם יכולים לעמוד בהחזרי המשכנתא גם אם מדובר בריבית נמוכה יותר.  בנוסף, אם הפרמטר החשוב לכם ביותר הוא שההלוואה תהיה מהיום למחר, כדאי לפנות לאפיקים אחרים כיוון שמחזור משכנתא הוא תהליך מעט ארוך יותר. אבל אם נתייחס למחזור משכנתא למימוש מיידי כהלוואה לכל דבר ועניין, מדובר בהלוואה בתנאי ריבית מעולים שכדאי מאוד לשקול ברצינות. אם מחזור המשכנתא למימוש מיידי נועד כדי לכסות הלוואות קיימות ממקורות אחרים, במחזור משכנתא אתם בעצם מכסים את כל  ההלוואות ממקור אחד וכך חוסכים תשלומי ריבית שונים ועושים קצת סדר בהלוואות השונות שלקחתם.

 

מחזור משכנתא למימוש מיידי יכולה להתאים גם ללקוחות שבבעלותם נכס או נכסים, ומעוניינים  לגייס מקורות כספיים כדי לסגור חובות, עיקולים או הוצאות שונות.

 

התהליך כרוך בתשלומים שונים לגורמים המטפלים כמו  שכר טרחה לעורך הדין, דמי הקמה של המשכנתא, עמלת פירעון מוקדם במידה וקיימת וכן הלאה, אך גם בניכוי כל אלה זו עשויה להיות הלוואה בתנאים טובים מהרבה מאלה הנהוגים בשוק ההלוואות.

 

מחזור משכנתא למימוש כספי מיידי
מחזור משכנתא למימוש כספי מיידי

 

בדוק אם אתה יכול לקבל כסף נזיל תוך מחזור משכנתא, ללא שום התחייבות

כבר 17,557 אנשים עשו בדיקה למיחזור משכנתא למימוש מיידי

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme