מחשבון הלוואה: איך הוא עוזר לנו לקבל החלטות מושכלות יותר?

עומר גלעדי5 דקות קריאה
מחשבון הלוואה
שתף:

 אם אתם שוקלים ליטול הלוואה בקרוב, חשוב לעשות את זה חכם. רבים מהתושבים בישראל נעזרים בהלוואות מיידיות, הלוואות בנקאיות והלוואות חוץ בנקאיות, הלוואות לעסקים ועוד רבות – על מנת לאפשר הגדלה בתזרים המזומנים ועימה הגדלה ביכולתנו לממן את החיים, את הפעילות העסקית וכדומה. עשרות גופים פיננסיים מאפשרים היום הלוואות רבות ושונות – וממש בקליק אחד ניתן לפעמים לקבל באופן כמעט מיידי, עשרות אלפי שקלים, במה שניראה במבט ראשון כתנאי החזר נוחים. אבל, בואו נחשוב רגע – איך נוטלים הלוואה שלא תכביד עלינו? ואיך מנהלים את ההלוואה כך שהיא תמנף אותנו, אבל לא תגרום לנטל הכלכלי אשר מראש התקשינו לעמוד בו, רק לגדול? מחשבון הלוואה עשוי לסייע לתכנן את ההלוואה שלנו נכון. במאמר הזה – חמישה טיפים חשובים על תכנון נכון של הלוואה, והסבר על השימוש במחשבון הלוואה על מנת לקחת את ההלוואה המתאימה לנו.

 

מחפשים הלוואה? קראו את ההשוואה המקיפה של זירת ההשוואות של ריאלי, על ההלוואות החוץ בנקאיות המשתלמות ביותר.

 

מחשבון הלוואה מיידית
מחשבון הלוואה יסייע לכם לתכנן את ההלוואה שלכם בתבונה, ולאפשר החזרים שלא יהוו נטל כלכלי מדי חודש בחודשו

 

מחשבון הלוואה יסייע לתכנן את גובה ההלוואה

כשאנחנו מבינים שהלוואה יכולה לעזור לנו, לא פעם אנחנו "מסתנוורים" מסכומי כסף גבוהים המוצעים בריביות אשר נראות נמוכות ובניסוחים אטרקטיביים במיוחד, ולקוחות רבים המתעניינים בהלוואות מיידיות, מוצאים את עצמם מגישים בקשה להלוואה בסכומים גבוהים מאלה הנדרשים להם – "ליתר ביטחון". חשוב לדעת, כי על אף הקלות הנתפשת של נטילת הלוואה היום, על כל שקל שתיקחו בהלוואה תחזירו בין 20 אגורות לחצי שקל בממוצע בריבית (תלוי בגובה הריבית) – ולכן, מדובר בשקלים יקרים מאוד… מומלץ, לחשב היטב את סכום ההלוואה ולבקש את הסכום הנדרש ולא מעבר לו.

 

במחשבון הלוואה, תוכלו על פי הסכום הנדרש להלוואה ותקופת ההלוואה האפשרית, לחשב את גובה ההחזרים החודשיים על מנת לוודא כי גובה ההחזרים לא יהווה נטל כלכלי שתתקשו לעמוד בו.

 

 

מחשבון הלוואה יסייע לתכנן את תקופת ההלוואה האופטימאלית

מחשבון הלוואה מאפשר על פי סכום ההלוואה המבוקש ותקופת ההלוואה, לחשב מה יהיה גובה ההחזר החודשי להלוואה שלכם. מה שחשוב לדעת הוא, שכל שקל יעלה לכם יותר ככל שתיקחו את ההלוואה שלכם לתקופת זמן ארוכה יותר. זאת, בשל חישובי ריבית דה-ריבית, חישובים של תשלום ריבית גם על הסכומים שהצטברו בהלוואה בגין ריביות שאתם חייבים.

 

תוכלו לגלות את המשמעות בעניין זה בשימוש במחשבון ההלוואה – הכניסו את גובה הסכום המבוקש אל מחשבון ההלוואה שאתם משתמשים בו, ובחרו תקופות זמן שונות. בחישוב נומינאלי פשוט, סכמו את גובה ההחזרים לאורך חיי ההלוואה ותראו – ככל שההלוואה ניתנת לתקופה ארוכה יותר – מחשבון ההלוואה יחזיר סכום שיצטבר לכדי החזר סופי גבוה יותר – על אותו סכום כסף שתיטלו.

 

לכן, מומלץ לתכנן כל הלוואה לתקופת הזמן הקצרה ביותר האפשרית מבחינתכם, על פי גובה ההחזרים החודשיים.

 

מחשבון הלוואה ריבית
מחשבון הלוואה מאפשר חישובי ריביות על פי גובה הסכום המבוקש ותקופת הזמן להלוואה. כך תוכלו לבדוק מה יהיה הסכום הנמוך ביותר שיאפשר מענה מיטבי בעניין תזרים המזומנים

 

 

  

מחשבון הלוואה הינו כלי יעיל לחישוב גובה ההלוואה על פי החזרים אפשריים בחודש

 אם אתם גמישים עם הסכום שאתם נדרשים לו כרגע – תוכלו לתכנן את ההלוואה שלכם על פי גובה ההחזרים האפשריים מבחינתכם בכל חודש. במחשבון הלוואה, תוכלו להקליד את גובה ההחזרים האפשריים ואורך חיי ההלוואה, ולקבל הבנה בנוגע לגובה ההלוואה אותה תוכלו לבקש, על פי הנתונים שהכנסתם.

 

גובה הריבית – משתנה ברור מאליו

מחשבון הלוואה יכול לסייע לכם להבין עד כמה כל שינוי קל בגובה הריבית ישפיע על גובה ההחזרים החודשיים שלכם עבור אותו הסכום לאורך חיי ההלוואה. הרי כל גוף פיננסי, בין אם מדובר בבנק או בגוף המציע הלוואה חוץ בנקאית, רשאי לקבוע את גובה הריבית. ההחלטה הזו תיקבע על פי התנאים הדרושים, מאפייני הלקוח ואף רמת הסיכון שלו. במילים אחרות, הלוואה מהירה ודחופה יותר, ובוודאי אם דירוג האשראי שלכם מעיד של חשש מפני עמידה בתנאי ההלוואה, היא הלוואה שתעלה לכם יותר. באמצעות המחשבון תוכלו להעריך את מחירה.

 

 

מחשבון הלוואה – השתמשו בו לאיתור ההלוואה המושלמת עבורכם

חשוב לזכור שכאשר אתם נוטלים הלוואה עשויים להיות גורמים שונים המשפיעים על בחירת הלוואה זו או אחרת. המשתנים שמשחקים תפקיד הם גובה ההלוואה המבוקש, מיידיות ההלוואה הנדרשת, היכולת שלכם לפרוע את מלוא סכום ההלוואה וכן אורך החיים או הפריסה לתשלומים האפשרית מבחינתכם של ההלוואה. אנחנו ממליצים על שימוש במחשבון הלוואה, על מנת לתכנן באופן כלכלי ומחושב את ההלוואה שלכם, כדי שתוכלו גם לקבל כרגע את המזומנים הנוספים הנדרשים לכם – וגם לחיות בשלום עם ההחזרים החודשיים של ההלוואה. בהצלחה!

 

קבל הצעה להלוואה מיידית, ללא שום התחייבות

כבר 33,523 אנשים קיבלו הצעה להלוואה מיידית

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme