שוק הטלוויזיה מתחמם – התנסות חינם בסטינג TV וגם הטבות על נטפליקס

עומר גלעדי5 דקות קריאה
המבצעים השווים בשוק הטלוויזיה
שתף:

עדיין מממנים חבילת תוכן וטלוויזיה רב ערוצית במאות שקלים בחודש דרך נתב מטעם החברה? אם כן, המאמר הזה הוא עבורכם. אולי תתפלאו לגלות, כי תוכלו להיחשף לאותם התכנים, באותה איכות – ובשליש מחיר (לעיתים אף פחות) כיצד? שירותי צפייה המסופקים מעל פלטפורמת האינטרנט – כל מה שאתם מקבלים בעצם הוא שם וסיסמה להפעלת האפליקציה, אותה ניתן בדרך כלל להפעיל מעל כל סטרימר (ואם אין לכם כזה – אל דאגה, תוכלו לרכוש אחד באופן עצמאי, או לרכוש או לשכור אחד הישר דרך החברה). שוק ה"סטרימינג" והצפיה הישירה מתחמם, ואיתו שפע של הצעות לחבילות תוכן לצפיה ישירה במחירי רצפה – וכן, זה כולל גם התנסות ללא תשלום בכלל. אילו הצעות טובות ממש תוכלו למצוא היום בשוק הטלויזיה הרב ערוצית באינטרנט, ואיך בכלל עושים את זה? על כך ועוד – לפניכם.

 

מהפכה בשוק הטלוויזיה
שוק חבילות התוכן והטלוויזיה הרב ערוצית עבר מהפכים בשנים האחרונות, עם כניסת החברות לתחום השיגור מעל רשת האינטרנט, המאפשר שימוש בתשתיות קיימות של ספקיות התשתית והאינטרנט ושידור מהיר, יעיל, ונוח באמצעות סטרימר

 

צפייה בתכנים דרך אפליקציות – זה מתאים לכם?

הדור ה"ישן" של הטלוויזיה הרב ערוצית נשען או על התשתית הקווית של הוט או על קליטת הלוויין של YES, ושידר תכנים כמו סרטים וסדרות במגוון ערוצים לבחירתכם; רק שאז – נכנסה נטפליקס לתמונה, עם אתר אינטרנט ואפליקציה קטנה ושובבה שאפשרה צפייה בסרטי מקור איכותיים, סדרות מוכרות, ועוד – וכל זאת, בתשלום של כ – 39 ש"ח בחודש (כעשרה אחוז מהתשלום החודשי הממוצע לחבילות הטלוויזיה ה"מסורתיות"). מאותו הרגע, שוק הטלוויזיה הפך לאחד החמים והמשתנים בארץ, כמו גם בעולם, עם היצע שלא מפסיק לגוון, להשתנות, וגם – להפחית במחירים.

 

 

מה יש לנו כאן, בארץ, בתחום הטלוויזיה מעל האינטרנט?

עוד לפני ש"נצלול" אל ההצעות הייחודיות של ספקיות התוכן מעל רשת האינטרנט, נספר על היכולת של כל אחד מאיתנו לרכוש סטרימר (או טלוויזיה חכמה) ולצפות דרכו בתכנים באופן כמעט בלתי מוגבל (אולם לא תמיד באיכות גבוהה או באופן מיידי). סטרימר הוא מכשיר מבוסס מערכת ההפעלה מבית אנדרואיד ללא מסך, אשר מריץ אפליקציות, למשל כאלה לצפייה ישרה בתכנים. נזכיר את התוכנה KODI, אשר אינה חוקית ופעילותה נחשבת הפרה חמורה של זכויות יוצרים. אפליקציות רבות נוספות, חלקן בתשלום עבור צפייה וחלקן חינמיות (למשל האפליקציות של MAKO , של ערוץ 2 וערוץ 10, ועוד) מאפשרות צפייה בתכנים רבים ללא תשלום, ללא התחייבות ובאופן מיידי.

 

STING TV – כל התוכן של YES, החל מ – 29 ש"ח לחודש

STING TV מציעה למעשה את התכנים של YES, מעל רשת האינטרנט. תוכלו לצפות בתכנים דרך סטרימר או טלוויזיה חכמה – או לרכוש את ה – STINGTV BOX, סטרימר מתקדם המשווק על ידי החברה.

 

כמה זה עולה?

חבילת הסדרות עולה 39 ש"ח בחודש, חבילת הסרטים עולה 39 ש"ח בחודש, חבילה משפחתית עולה 99 ש"ח בחודש – ותוכלו להירשם לחודש אחד של ניסיון ללא תשלום או התחייבות. בלי אותיות קטנות, בלי חבילה לזמן מינימאלי.

 

 

פרטנר TV – נטפליקס מתנה לחצי שנה

נטפליקס, כאמור, מציעה חבילת צפייה בתוכן הכולל סרטי איכות וסרטי מקור בהפקת החברה, כמו גם סדרות מבית HBO, עולם שלם של תוכן לילדים, דוקו ועוד – והכל עם תרגום איכותי לעברית ובממשק נוח לתפעול – במחירים של החל מ – 39 ש"ח בחודש (עם תמיכה עבור עד שלושה מכשירים בו זמנית). פרטנר TV, מציעים חבילת צפייה במחיר של 69 ש"ח בחודש, הכוללת פרט לתכנים העשירים בחביילה מבית פרטנר, גם מנוי בחינם לשישה חודשים לנטפליקס HD.

 

גם HBO
אם אתם אוהבים את "משחקי הכס" וסדרות נוספות של HBO, תוכלו ליהנות מהתכנים הללו מתי שתרצו

 

עוד ספקיות טלוויזיה חדשות מצטרפות לשוק כל העת

הנה רשימה חלקית של ספקיות תוכן נוספות מעל רשת האינטרנט בישראל:

 

סלקום TV – כולל כל תכני HBO האיכותית, ערוצי סדרות וסרטים באיכות גבוהה, עבור 99 ש"ח בחודש

 

HOT NEXT TV – אפליקציית הצפייה בתוכן מבית הוט, במחירים של החל מ – 29 ש"ח בחודש – וחודש ראשון במתנה

 

טריפל סי SMART – אלפי סדרות וסרטים באיכות גבוהה, עד 5 מכשירים במקביל – במחיר של החל מ – 50 ש"ח בחודש

 

רמי לוי TV – כ – 30 ערוצים ואלפי שעות צפייה בספריות ה – VOD, במחיר של החל מ – 89 ש"ח בחודש

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme