מתנות לפסח בלחיצת כפתור – חנויות מקוונות להזמנת מתנות מקוריות

אירנה נוזה5 דקות קריאה
רכישת מתנות לפסח אונליין - בלי לצאת מהבית
שתף:

פסח בפתח וכולם עסוקים עד מעל הראש בהכנות לחג. ליל הסדר מתקרב בצעדי ענק ואיתו ההרגשה שאנחנו לא מספיקים כלום. ולא חסר מה לעשות: אטרף הניקיונות, ההכנות, הבישולים, הזמנת כרטיסים לחו"ל, תכנון החופשה המשפחתית והבילוי עם הילדים בחג. לצד כל אלו אנחנו צריכים להיות יצירתיים ולחשוב על  המתנות  ליקרים לנו, בני המשפחה והחברים. לא פשוט, לא פשוט בכלל לחשוב על מתנה טובה ומקורית לכל אחד. בוודאי שלא כשהראש טרוד ביתר ההכנות לחג. הליכה אינסופית בחנויות, חיפושים ולבטים של מה יתאים, ומה צריך, ואולי יש גם מבצעים טובים? אבל הנה, נמצאה לה אלטרנטיבה ראויה: אתרים מקוונים להזמנת מתנות לפסח. אז עשינו לכם את העבודה, וריכזנו עבורכם את כל האתרים השווים – כך תוכלו להתארגן על מתנות לכל בני המשפחה והחברים מבלי לצאת מהבית, לחסוך לעצמכם זמן ואנרגיה ועוד לצאת בזול!

 

אלפי מתנות לפסח בחנות מקוונת אחת: מחוץ לקופסא

אם חיפשתם חנות מקוונת שמרכזת מגוון סוגי מתנות לפסח, האתר מחוץ לקופסא לא יאכזב במגוון – אלפי מוצרים פוטנציאליים שיכולים לשמש כמתנות נהדרות ליקיריכם. האתר הוקם על ידי חברת 'פולי שיווק ויזמות' המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים ומתנות מיוחדות: גאדג'טים, מוצרי פטנט בלעדיים, טרנדים מגניבים וחידושים במגוון תחומים. בין קטגוריות המוצרים שבאתר נמנות מתנות לגבר ולאישה, מתנות לילדים, מתנות לבית, מוצרי נוי, מוצרים בתחום הספורט, מבחר מוצרים לשימוש אישי ועוד. מלאי המתנות מתחדש באופן שוטף ומתעדכן בפריטים החדישים והטרנדיים ביותר. לצד החנות המקוונת, מפעילה החברה חנות פיזית הממוקמת בלב מתחם B.S.R – אזה"ת המתפתח של בני ברק (הכתובת: בר כוכבא 20, בני ברק).

 

הממשק

מחוץ לקופסא הוא אתר מתקדם המותאם לכל סוגי הסמארטפונים והטאבלטים. כלל המוצרים שבאתר ניתנים למיון על פי סיווגים לבחירתכם: ייעוד המתנה, מחיר, מועד העלאה לאתר, שם המותג וכו'. בנוסף, תוכלו לרשום את ביטוי החיפוש המועדף ולאתר בקלות את המוצרים המתאימים והרלוונטיים ביותר.

 

שליחויות

החברה מציעה מגוון אפשרויות של משלוחים: דואר רשום (אספקה 3-5 ימי עסקים בעלות של 14 ש"ח, ובחינם למזמינים מוצרים מעל סכום של 200 ש"ח), שליח עד הדלת מהיום למחר לערי המרכז (בעלות של 19 ש"ח), שליח עד הדלת לכל הארץ (עד 3 ימי עסקים במחיר של 29 ש"ח). פרט לכך, חלק מהפריטים שבאתר כוללים הטבת משלוח אקספרס בחינם. מעוניינים לאסוף את המתנות בעצמכם? גם זה אפשרי. האיסוף מחנות החברה בשעות הפעילות.

 

אבטחה

הפלטפורמה להזמנת מתנות באונליין של מחוץ לקופסא מאובטחת היטב ומבטיחה ללקוחותיה רכישה בטוחה. בין אפשרויות התשלום הזמינות: כרטיס אשראי, הזמנה טלפונית או Paypal.

 

מתנות לפסח – 3 המומלצות:

  1. קרש חיתוך מתקפל – מאפשר העברה נוחה של מזון חתוך.
  2. מגבת עם כיסים – מצויידת בכיסים להוצאת כלים חמים בבטחה.
  3. מעמד עץ ל-2 בקבוקי יין – מעוצב ומהודר, מתאים לאוהבי יין.

 

מתנות לפסח - מחוץ לקופסה
מתנות לפסח שמשלבות בין קלאסיקה לאיכות – באתר מחוץ לקופסה

 

נפש בריאה בגוף בריא: VN Sport – מתנות לפסח ברוח ספורטיבית

בין אם מקבל המתנה מקיים אורח חיים בריא, בין אם מדובר במתאמן 'כבד' וגם אם העיסוק בספורט אצלו עדיין בגדר תכניות לעתיד – פריטים בתחום הספורט תמיד כיף לקבל במתנה. בגדים ואביזרים לספורטאים תמצאו באתר וי אן ספורט (VN Sport). באתר מוצעים למכירה כ-200 פרטי ביגוד ואביזרים שונים בתחום הספורט: בעיקר בגדים למתאמנים ומגוון מוצרים נלווים כגון, אוזניות, נרתיקים לסמארטפונים, ציוד בטיחות ומחזירי אור, כובעים, בנדנות וכו' – כל אלו במחירים זולים ובאיכות גבוהה. חברת וי אן ספורט היא הנציגה הבלעדית של המותג האמריקאי VN בישראל. לצד שיווק מוצריה ללקוחות פרטיים, עוסקת החברה בשיווק סיטונאי לרשתות הספורט המובילות בישראל: מגה ספורט, וורטהיימר ספורט, ריקושט ועוד.

 

הממשק

האתר וי אן ספורט מותאם לכלל המכשירים הניידים, הוא נוח להתמצאות ולתפעול וכולל מגוון עשיר של מסננים לייעול החיפוש של המוצרים באתר. בין הסיווגים שבאתר ישנה חלוקה לקטגוריות: נשים/גברים/ילדים ונוער, סוגי מוצרים, חלוקה על פי ענפי ספורט וסיווג על פי צבעים שונים של המוצרים. פרט לכך, ניתן למיין את תוצאות החיפוש על פי מחיר, פופולאריות ודירוג.

 

 

שליחויות

חברת וי אן ספורט מספקת את מוצריה במשלוח דואר רשום בעלות של 40 ש"ח. החברה אינה גובה דמי משלוח בהזמנת מוצרים בסכום העולה על 100 ש"ח. כמו כן, קיימת אפשרות לאספקה מהירה תוך 48 שעות תמורת דמי משלוח של 100 ש"ח.

 

אבטחה

האתר וי אן ספורט מאובטח היטב למען הבטחת רכישה בטוחה לגולשיו. את התשלום ניתן לבצע באמצעות כרטיס אשראי או ב-Paypal.

 

מתנות לפסח – 3 המומלצות

  1. בוקסר ספורט מנדף זיעה – מוצר השנה בוי אן ספורט שזכה ליותר מ-100,000 רכישות בשנה. פריט מעולה לכלל סוגי האימונים.
  2. אוזניות ריצה – אוזניות שמחזיקות היטב ולא נופלות בשעת הפעילות הספורטיבית.
  3. כובע ספורט מעוצב – כובע מצחייה בעיצוב ספורטיבי, קל משקל, עשוי מחומר מנדף זיעה.

 

מתנות לפסח באתר וי אן ספורט
מתנות לפסח שיכניסו את כולם לכושר – וי אן ספורט

 

לא שוכחים את האפיקומן – מרמלדה ילדים בע"מ צעצועים לילדים

בואו לא נשכח, כמובן, את ילדינו האהובים שמחכים בקוצר רוח לליל הסדר שיביא עימו את מתנת האפיקומן הנחשקת. האתר מרמלדה ילדים בע"מ מציג היצע רחב של צעצועי איכות לילדים – צעצועים ומשחקים שלא תמצאו בכל מקום: צעצועי התפתחות מעץ, ערכות יצירה מיוחדות, מנורות לילה לחדרי ילדים, מוצרים לתינוקות ועוד. האתר מציג כ-400 מוצרים של מיטב יצרני צעצועים העולמיים המובילים: מליסה ודאג (ארה"ב), בריינסטורם (אנגליה) וכו'. האתר קיים מזה 9 שנים, מופעל על ידי בני הזוג גל וענת הראל ומשרת בעיקר הורים וסבים שרוצים לשמח את ילדיהם עם צעצועי איכות יוצאי דופן ובעלי ערך מוסף. זאת לצד מכירה סיטונאית ללקוחות עסקיים בפרישה ארצית.

 

הממשק

החנות המקוונת מרמלדה ילדים בע"מ רספונסיבית ומתואמת לכלל סוגי המובייל והטאבלט. האתר מעוצב, נוח לשימוש ובעל ממשק ידידותי. מערכת האתר מאפשרת להפעיל מגוון מסננים ולסווג את תוצאות החיפוש על פי חיתוכים שונים (יצרן, התאמה לגיל הילד, מחיר ועוד).

 

שליחויות

החברה נעזרת בשירותי 'צ'יטה שליחויות' ומספקת את מוצריה עד בית הלקוח או אל נקודת איסוף הקרובה לביתו. המשלוח ללא עלות למזמינים מוצרים על סך 200 ש"ח ומעלה. לרוב, הזמנה יוצאת ליעדה יום למחרת ביצוע ההזמנה ונמסרת לידי הלקוח לכל היותר לאחר 3 ימי עסקים.

 

אבטחה

האתר מאובטח על ידי הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. את התשלום ניתן לבצע באמצעות כלל סוגי כרטיסי האשראי, בעזרת Paypal או באופן טלפוני בשיחה מול נציג שירות.

 

מתנות לפסח – 3 המומלצות:

  1. מנורת לילה סיפור בצנצנת פיה (יצרן: מרמלדה ילדים בע"מ) – מנורת לילה ייחודית, עבודת יד, מופעלת על ידי סוללות, משרה אווירה קסומה בחדרי ילדים ותינוקות.
  2. דוכן גלידה מעץ (יצרן: מליסה ודאג, ארה"ב) – סט של 28 חלקים מעץ איכותי להכנת גלידה דמיונית.
  3. ערכת כלי ניקוי לבית (יצרן: מליסה ודאג, ארה"ב) – ערכה בת 6 חלקים מעץ, כל הנחוץ לביצוע ניקיון דמיוני במרחבי הבית.

 

מתנות לפסח - גם לילדים
מתנות לפסח שהילדים יאהבו במיוחד – מרמלדה

 

בגדי אופנה Simply Fashion – כי תמיד כיף לקבל אותם במתנה

בגדים – ללא ספק אחת המתנות השימושיות שתמיד כיף לקבל. האתר Simply Fashion עלה לאוויר לפני 4 שנים, בשנת 2014. האתר פונה בעיקר לנשים צעירות (עד גיל 26): סטונדטיות, חיילות, בנות נוער ומעמיד למכירה מגוון עשיר של כ-600 פרטי אופנה במחירים זולים במיוחד – חולצות, מכנסיים, שמלות, בגדי ים וכו'. אם אתם מחפשים מתנות לפסח בקטגורית הלבשה ואקססוריז אופנתיים עבור בתכם הצעירה, בשביל אחות או חברה טובה, באתר Simply Fashion בהחלט תמצאו את פרטי הלבוש הראויים ביותר.

 

הממשק

Simply Fashion הוא אתר רספונסיבי ומותאם לכל סוגי המכשירים הניידים. המערכת מספקת חווית משתמש טובה, העיצוב טרנדי ועושה חשק לקנות את מוצרי האופנה המוצגים באתר. פרטי האופנה שעולים בתוצאות החיפוש באתר ניתנים לקלסיפיקציה לנוחיות הגולש: לדוגמה, סינון על פי מחיר, פופולריות, סדר העלאה לאתר ועוד.

 

שליחויות

האתר Simply Fashion מציע שתי אפשרויות למשלוח המוצרים: בדואר רשום (בעלות של 9 ש"ח) או בעזרת שליח (במחיר של 19 ש"ח). דמי משלוח אינם נגבים עבור קניות על סך 300 ש"ח ומעלה. את הפריטים המוזמנים תקבלו לכל המאוחר לאחר 4 ימי עסקים מרגע ההזמנה באתר.

 

אבטחה

החנות המקוונת לבגדי אופנה Simply Fashion מאובטחת על ידי מערכת סליקה בטוחה פלאקארד. ניתן לשלם במזומן, באשראי או ב-Paypal לבחירתכם.

 

מתנות  לפסח – 3 המומלצות:

  1. שמלת לורן – שמלת תחרה חגיגית במיוחד (אפשר ללבוש כבר בליל הסדר).
  2. סט ויקטוריה – סט מושלם לכל חופשה.
  3. אוברול ג'ינס – פריט חובה במלתחה של כל בחורה.

 

סימפלי פאשן - מתנות לפסח בסטייל
מתנות לפסח שהן אופנתיות ומדליקות – סימפלי פאשן

 

גיפטקארדים של BuyMe – מותירים את הבחירה בידי המקבל

לא מצליחים להחליט אילו מתנות לפסח הכי כדאי לבחור? מפחדים לתת במתנה משהו שהמקבל לא באמת צריך? שוברי מתנה או, במילים אחרות, גיפטקארדים יכולים להוות חלופה ראויה ביותר לכל מתנה חומרית. החנות המקוונת לשוברים BuyMe כוללת היצע רחב ביותר של אפשרויות למימוש הגיפטקארדים. בין הקטגוריות שבאתר: מותגי אופנה, מסעדות, ארוחות בוקר ופינוקים, בתי ספא, מלונות יוקרה, מתנות לידה, מתנות לחגים, חוויות ספורט, נופש ואקסטרים וכו'. אם קשה לכם לבחור או שאינכם רוצים להגביל את בחירתו של מקבל המתנה, תוכלו לרכוש עבורו שובר כללי, והוא כבר יבחר מה לעשות בו וכיצד לממשו.

 

הממשק

הממשק של האתר BuyMe מתקדם ונוח ביותר לשימוש. היות והאתר כולל מבחר עצום של אפשרויות למימוש השוברים, בדפדוף ידני בין עמודי האתר לא קל למצוא את סוג הגיפטקארד המועדף. לצורך כך מעמידים מפתחי האתר לשימוש הגולשים מערכת חיפוש חכמה לאיתור השובר המתאים ביותר לדרישות הלקוח. איך זה עובד? פשוט מאוד: מגבילים את המחיר, בוחרים את האזור הגיאוגרפי למימוש ההטבות, בוחרים את סוג השובר על פי סיווג לקטגוריה ומקליקים על לחצן 'חיפוש'. המערכת מציגה את התוצאות המתאימות ביותר. כמו כן, קיים שדה לחיפוש חופשי לבחירת המשתמש.

 

שליחויות

היות ומדובר באתר לשוברים וירטואליים – שאלת השליחויות אינה רלוונטית כאן. על מנת לרכוש גיפטקארד דרך האתר יש לבצע הרשמה למערכת. הזמנת כרטיסי המתנה נוחה וידידותית: ממלאים את השדות הנדרשים (ישנו אפילו שדה ייעודי למילוי ברכה אישית). השוברים מתקבלים על ידי הנמען בהודעת SMS הנשלחת לנייד או בתיבת האימייל האישית שלו. אם תעדיפו, תוכלו גם להדפיס את השובר בעצמכם ולהעביר אותו לידי המקבל.

 

אבטחה

הרכישה באתר מאובטחת על ידי טכנולוגיית SSL 256Bit. פרטי כרטיס האשראי של הגולשים אינם נשמרים על גבי שרתי החברה, אלא מועברים ישירות למערכת הסליקה הבנקאית. ב-BuyMe אפשר לשלם בכרטיס אשראי, ב-Paypal או באמצעות סופר שובר.

 

מתנות  לפסח – 3 המומלצות:

  1. SkiDeal – חופשות סקי וסנובורד.
  2. BuyMe Chef – שובר משולב למסעדות.
  3. Azrieli Gift Card – גיפטקארד למגוון חנויות בקניוני עזריאלי.

 

שיהיה לכולנו חג פסח שמח ועשיר במתנות!

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme