0 ק"מ יד שניה- הדרך לחסוך עשרות אלפי שקלים בקניית רכב חדש

רון מדינה5 דקות קריאה
היתרונות של רכב 0 ק"מ מליסינג
שתף:

בעבר, היו שתי דרכים בלבד לרכוש רכב חדש בישראל. האחת היא מן היבואן הרשמי, ואילו הדרך השנייה, בה נעשה שימוש בהיקף זניח, היא יבוא אישי. עכשיו יש דרך נוספת, רכישת רכב חדש לגמרי שעבר 0 ק"מ יד שניה

 

אין פלא, אם כן, שהיקף עסקאות רכישת רכב 0 ק"מ מצוי במגמת עליה – ויותר ישראלים מעדיפים לנצל את האפשרות הזולה לרכישת רכב 0 ק"מ מחברה אמינה, על פני רכישת אותו רכב מהיבואן הרשמי במחיר גבוה יותר, לעתים בסכומים משמעותיים.

 

בדוק אם אתה זכאי לרכוש רכב חדש בהנחה של עשרות אלפי שקלים

כבר 19,508 אנשים רכשו רכב חדש בהנחה של עשרות אלפי שקלים

בדוק זכאות

פרטיותך חשובה לנו

 

חברות יכולות להציע למכירה דגמים חדשים מסוימים במחיר נמוך מזה המוצע על ידי היבואן הרשמי

תחום פעילות חדש, הצובר תאוצה בשנים האחרונות, הוא מכירת רכבים חדשים לגמרי, כאלה שחברות רכשו מן היבואן הרשמי ומציעות למכירה במחיר מופחת. בשנת 2017 למעלה מ – 10% מכלל הרכבים החדשים שנמכרו בישראל היו רכבי 0 ק"מ. הסיבה לכך היא המחירים האטרקטיביים שיכולות חברות להציע בזכות העובדה שהן קונות מן היבואנים כמות גדולה של רכבים וכך משיגות הנחות שבמקרים מסוימים הן יכולות לגלגל אל לקוחות פרטיים. כדי להשיג מן היבואנים מחירים טובים לרכישת צי רכבים לטובת השירותים המוצעים, החברות צריכות להתחייב לרכישת כמות גדולה של רכבים. רכישת רכבים במטרה למכור אותם במסגרת עסקאות רכב 0 ק"מ היא דרך טובה עבור חברות אלו להגדיל את ההזמנה השנתית מן היבואן – ולקבל ממנו מחירים מופחתים, גם עבור הרכבים הנותרים בשירות החברה.

 

כמה הנחה ניתן לקבל ברכישת רכב 0 ק"מ?

מסתבר שעשוי להיות פער משמעותי בין המחיר שמציע היבואן הרשמי לבין זה שמציעה חברה על אותו רכב. מחיר דגמים מסוימים בעסקת רכב 0 ק"מ יהיה נמוך ב – 10% עד – 20% מן המחיר שמציע היבואן. המשמעות, למשל ברכישת רכב חדש במחיר של 80,000 ש"ח, היא חיסכון של עד 16,000 ש"ח על מחיר הרכב. אם אתם מממנים את העסקה באמצעות הלוואה המיועדת לרכישת רכב – כדאי שתיקחו בחשבון גם את הריבית שהייתם משלמים על סכום זה, מה שהופך את רכבי ה – 0 ק"מ המוצעים על ידי החברות, אטרקטיביים אף יותר. רכבי 0 ק"מ הם לא רכבים מיד ראשונה, מכיוון שכחלק מן העסקאות, החברה היא הבעלים של הרכב. בעוד תוספת יד זו משפיעה על תמחור הרכב (עניין שכדאי לקחת בחשבון גם כשאתם תמכרו את הרכב), היא אינה משפיעה על שאר מאפייני העסקה, שכן מדובר ברכב 0 ק"מ, שלא נעשה בו שימוש כלל.

 

בדוק אם אתה זכאי לרכוש רכב חדש בהנחה של עשרות אלפי שקלים

כבר 19,508 אנשים רכשו רכב חדש בהנחה של עשרות אלפי שקלים

בדוק זכאות

פרטיותך חשובה לנו

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme