בוקינג והתחרות המפתיעה שהוא מספק לפלטפורמה של Airbnb

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
בוקינג והשירות החדש
שתף:

הפתעה לאוהבי הפלטפורמה המצליחה להשכרת דירות על בסיס יומי – אתר בוקינג מספר כי בחיפוש אחר מקום לינה או אירוח במיקומים שונים בעולם – תוכלו ליהנות ממעל חמישה מיליון נכסים פרטיים המושכרים על בסיס יומי דרך האתר – או במילים אחרות, הנה קמה לה פלטפורמה המתחרה בפלטפורמה המוצלחת AirBnb, ומציעה יותר מאשר רק מקומות לאירוח, כי אם גם איתור טיסות זולות, השכרת רכב, מונית הישר משדה התעופה, ועוד. בוקינג מספרת על היענות גבוהה של קבל משכירי הדירות על בסיס יומי לפלטפורמה החדשה, ויתרונות ביחס לפלטפורמה airbnb למשל בפרסום הנכסים המופיעים באתר להשכרה. בין אם אתם מהמטיילים המעדיפים אירוח ביתי על פני חדר במלון – או בין אם אתם בעלי נכס המתעניינים בהשכרתו על בסיס יומי לתיירים – מומלץ להכיר את אתר בוקינג על אפשרויות האירוח בין אנשים שלו.

 

בוקינג מתחרה ב-airbnb?
אתר בוקינג השיק לאחרונה פלטפורמה שמתחרה בזו הוותיקה מבית אתר airbnb ומציעה השכרה לטווח קצר של נכסים פרטיים לתיירים ומטיילים בכל העולם. מבוקינג נמסר כי מופיעים כרגע מעל חמישה מיליון נכסים להשכרה באתרים שונים בעולם, וכי הפלטפורמה מציעה יתרונות ושירות משופר הן לשוכרים והן למשכירים

 

בוקינג? airbnb? כנראה שיש מספיק תיירים לכולם

אתר בוקינג ערך משאל בו השתתפו מעל 57,000 מטיילים מכל העולם. מתוך המשתתפים במשאל, מעל 17,000 (כ – 30%) סיפרו כי הבחירה ללון בנכס פרטי היא העדיפה עליהם, על פני הלינה בבית מלון או באתר נופש. חשוב לדעת, כי הלינה בבית פרטי מאפשרת לינה משותפת במחירים הוגנים גם כאשר מדובר במשפחה עם ילדים (מבלי שתצטרכו להתחלק לחדרים נפרדים), היא מאפשרת בדרך כלל תנאים ביתיים (כולל מטבח מאובזר להכנת אוכל ממצרכים שתרכשו בסופר הסמוך, מקלחת או אמבטיה לשימושכם, ועוד), ועלויות נמוכות משמעותית מאלה של בית מלון (בממוצע לדירה פרטית של שני חדרי שינה בעולם – 300 – 500 ש"ח ללילה). עשרות אלפי מטיילים מחפשים נכסים פרטיים שונים, במיקומים שונים על פי יעדי החופשות שלהם ובתנאים שונים ברחבי העולם – ובוקינג החליטה להצטרף ולהציע פתרון "חברתי" בין אנשים, כאשר קהל בעלי הנכסים מחד והמטיילים מאידך, האתר גובה עמלה של 15% מכל עסקה – מהמשכירים בלבד (האורחים אינם משלמים לפלטפורמת בוקינג על השימוש).

 

 

היצע הדירות של בוקינג – ממשק נוח לשימוש ואלטרנטיבות מרובות

לצד האפשרויות המרובות מבית בוקינג לתכנון החופשה הבאה שלכם, כמו איתור טיסה זולה תוך חיפוש מגוון אפשרויות של חברות תעופה שונות, השכרת רכב בחו"ל וגם איתור מלונות ובתי הארחה באתרים שונים בעולם – מציעה עכשיו בוקינג פלטפורמה שתסייע לכם לשכור דירה, חדר בדירה או וילה מפוארת לטיול הבא שלכם – כמו גם אפשרויות אקזוטיות יותר – כמו אירוח בבתי חווה, יחידות ריוקן (אכסניות יפניות מסורתיות), אירוח על סירה, מלונות קפסולה, ריאדים (אורחנים מסורתיים ממוצא מרוקאי), ועוד. אפשרויות החיפוש שמציע אתר בוקינג הן נוחות ומרובות – למשל, תוכלו לבחור בין דירות, וילות, ואפשרויות אירוח נוספים, כמו:

 

  • סינון או מיון על פי תקציב ועלות ללילה
  • סינון לפי זמינות הדירות
  • סינון לפי אפשרויות הביטול של ההזמנה
  • סינון לפי אבזור הדירה (טלוויזיה, מרפסת, מטבח מאובזר, מיזוג אוויר, מכונת כביסה, מכונת קפה, ועוד)
  • סינון לפי הדירוגים שקיבלה הדירה

 

את כל התוצאות ניתן למיין על פי מחירים, דירוגים, מרחק ממרכז העיר, ועל פי ציון משוקלל שנבחר על ידי המערכת באופן אוטומטי ובהתאם לכמות וגיל האנשים שתנפשו איתם. אתר בוקינג מציע עשרות אלפי דירות להשכרה באתרים שונים בעולם: מעל 67,000 דירות באיטליה (5,200 מהן ברומא), בספרד יותר מ – 44,000 דירות, בצרפת 35,000, באיי יוון מעל 10,000 דירות, בברזיל 14,000 דירות, בארה"ב כמעט 30,000 דירות – ועוד. נוח להתמצא בביקורות שקיבלה כל דירה מאורחים שכבר ביקרו בה, ותמצאו בקלות גם דירוג (בכוכבים) של אורחים בדירה בעבר. מעניין לציין, כי בניגוד לממשק airbnb, שם מארח יכול לקבל דירוג super host  על פי כמות האירוחים והמשובים שהוא מקבל באתר – באתר בוקינג ניתן לקדם דירות, בסגנון הקידום הממומן של גוגל, בתשלום.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme