טרווליסט נגד בוקינג – איזה אתר השוואת מחירי טיסות ומלונות טוב יותר?

עומר גלעדי5 דקות קריאה
טרווליסט נגד בוקינג
שתף:

הימים בהם היינו מאתרים סניף פיזי של סוכנות נסיעות על מנת להזמין חופשה בארץ או בחו"ל מהדהדים כמו זיכרון רחוק. מי שצועד עם הטכנולוגיה יודע שעל מנת להשיג דיל טוב לחופשה הבאה שלכם או אפילו לנסיעת עסקים, אין צורך לצאת מהבית ואפילו מומלץ להיכנס לאתרי השוואת מחירים בתחום, אתרים המציעים לנו מגוון רחב של אפשרויות תוך סריקה של האופציה הכדאית ביותר עבורנו. במאמר זה נתמקד בשני אתרים שוברי שוק, טרווליסט ובוקינג, ונבדוק איפה באמת הכי כדי להזמין את הדיל הבא שלכם?

 

בוקינג או טרווליסט - שתיהן יחסכו לכם כסף
הדרך הכלכלית, היעילה, הזולה והמהירה ביותר להזמין חופשה, טיסה, חבילת נופש בארץ או בחו"ל היא דרך אתרי השוואת מחירים לטיסות וחבילות נופש – כמו למשל אתר טרווליסט ואתר בוקינג

 

טרווליסט – לטוס כחול לבן

אתר טרווליסט המקומי הוא אתר להשוואת מחירים בענף תיירות, מבית גוליבר – אחד מאתרי התיירות הגדולים והוותיקים בארץ. אתר טרווליסט מאגד בתוכו מידע רב ודילים שווים למגוון של שירותי תיירות כמו: טיסות לואוקוסט, מלונות בישראל ובעולם, טיול מאורגן, השכרת רכב בארץ ובעולם, חבילת נופש, חבילת ספורט אתגרי, טיסה של הרגע האחרון ועוד. טרווליסט נחשב לאתר המוביל בארץ בתחום השוואת מחירי הטיסות והוא כולל בתוכו מנוע חיפוש חכם שמתבסס על נתוני חברות תעופה וחברות נסיעות שמשמשים אותו לצורך השוואת מחירי מלונות הן בארץ והן בעולם וכך מתאפשרת לו גם היכולת למיין ולסנן את התוצאות על פי משתנים מסוימים לפי בחירה אישית שלכם, כמו איכות בית המלון (שנמדד לפי מספר כוכבים), מיקום המלון, סוג האירוח וכד'.

 

באתר טרווליסט תהייה גם אופציה לבצע השוואות מחירים של אותה חבילת נופש אצל מספר ספקים וחברות תיירות. חברות אלה שמתחרות על כיסו של הלקוח, מציעות מלכתחילה מחירים שוברי שוק במיוחד ללקוחות טרווליסט. אם תבדקו את אותה החבילה בדיוק באתר הבית של החברה או הספק, תגלו שדרך האתר המחיר משתלם יותר. כדי לשפר את זירת השוואת המחירים באתר, הסוכנים המופיעים באתר מדורגים על ידי הגולשים שהזמינו חבילות תיירות באתר במטרה לבדוק את רמת השירות של הסוכנים על-פי חוויותיהם האישיות וניסיונם של גולשים אחרים.

 

 

אתר טרווליסט – איך זה עובד?

נציין עוד, כי אתר טרווליסט הוא ידידותי להפליא למשתמש, קל ונוח לתפעול, ממשק המשתמש יעיל ואינטואיטיבי. כפי שצוין, מדובר במנוע חיפוש שמציג מגוון שלם של מוצרי נופש כמו טיסות זולות, מבחר של בתי מלון וחבילות נופש, שמוצעים על ידי סוכנים של חברות תיירות שונות בארץ ובעולם. להבדיל מאתרים אחרים, אתר זה הוא ישראלי כחול לבן, שכל הנתונים בו כתובים בעברית ולכן הוא גם מעניק שירות אידיאלי ללקוח הישראלי שמחפש לנפוש.  

מהסיבה שביצוע ההזמנה לא יתבצע באתר טרווליסט אלא דווקא באתר ספק השירות עצמו, יכולים להיות לעיתים מצבים שמחיר הטיסה או השירות שמוצג בטרווליסט יהיה שונה מהמחיר האחרון של הטיסה או השירות שיקבל כל לקוח מספקי השירות.

 

טרווליסט, כמו בוקינג, מציע טיסות וחבילות נופש
כמו בוקינג גם טרווליסט מציע טיסות, חבילות נופש, והזמנות מלונות במחירים נמוכים על ידי סוכני נסיעות המדורגים על ידי משתמשי האתר

 

4 טיפים לשימוש יעיל במיוחד באתר טרווליסט

  1. תהיו גמישים ופתוחים – ככל שתצליחו לגלות יותר גמישות, בתאריכי הטיסה לדוג', התוצאות חיפוש יהיו יותר רחבות ותוכל לאתר בקלות טיסה שמתאימה לכיס שלכם.
  2. השתמשו בהמלצות המערכת – לאחר שתתחילו לבצע חיפוש באתר, תגלו שהאתר מציע לכם מגוון של הצעות שדומות לאופי החיפוש שלכם, לצד חיפושים מבוקשים יותר, המלצות של האתר לחופשות וכו'. בדקו את האופציות שהאתר פורש לפניכם, סביר להניח שתופתעו ממחירים ודילים אטרקטיביים.
  3. חכו לאישור העסקה ואז תקבלו את המחיר המדויק- הרבה פעמים המחיר הסופי ייחשף רק בתום העסקה.
  4. בדקו גם חבילות, טיסות לואו קוסט וטיסות של הרגע האחרון – ככל שתרחיבו את אפשרויות החיפוש כך תיחשפו לתוצאות הרבה יותר מעניינות במחירים הרבה יותר מוזלים.

לסיכום:  אתר טרווליסט מציע ממשק הפעלה נוח בשפה העברית, להשוואת חבילות נופש הניתנות מראש במחירים פחותים לגולשי טרווליסט, באמצעות סוכני נסיעות המדורגים על ידי המשתמשים. היתרון הגדול והבולט ביותר של האתר הוא כמובן היותו אתר שכולו בשפה העברית מה שמעניק לכם שקט וביטחון בהזמנה, תוך ידיעה שיש למי לפנות במידה ומשהו חלילה השתבש.

 

בוקינג – ביזנס או פלז'ר?

אתר האינטרנט בוקינג  (Booking.com) הינו אתר ותיק להזמנת טיסות לחו"ל, לילות שהייה במלונות ברחבי העולם או חבילות נופש, ששפת המקור בו היא אנגלית. ניתן לשנות את שפת הממשק לשפות רבות וביניהן עברית. באתר בוקינג כמעט 1.5 מיליוני הצעות לאירוח, ב-226 מדינות שונות, ומעל 125 מיליון חוות דעת של משתמשים מכל העולם על אותם מקומות אירוח וחבילות מוצעות באתר. האתר מציע השוואת מחירים של מלונות וטיסות על פי משתנים מוגדרים על ידי המשתמש – כמו יעד החופשה, מספר הנוסעים, מהות הטיסה (טיסת נופש או טיסת עסקים) ועוד, תוך שימוש במערכת  סינון מתקדמת המנפה תוצאות באופן דומה לזה של אתר טרווליסט.

 

באתר בוקינג קיימת גם אופציה שמאפשרת ללקוחות להסתייע בחוות דעת של גולשים אחרים שהתנסו בעבר בשירותים המוצעים באתר. כמו כן, האתר מציע באופן אוטומטי חלופות זולות יותר בתאריכים נוספים, על מנת לאפשר לנופשים שיכולים להתגמש בתאריך היציאה או החזרה לנופש, להשיג דילים זולים הרבה יותר או דילים שמתאימים יותר לצרכיהם, בתאריכים קרובים לתאריך המקור שנבדק. באתר תמצאו גם הרבה אינפורמציה אודות היעד שלכם ומאמרים רבים, מדריכי טיולים ומידע נרחב בנושאי תיירות, הצעות אינטואיטיביות לנופשים על פי תקציב או לפי יעד מבוקש, ועוד. אפילו הזמנות למסעדות מסביב לעולם – תוכלו לבצע ישירות דרך האתר.

 

בוקינג בהשוואה לאתר טרווליסט
אתר בוקינג הוא אתר בין לאומי המציע מיליוני חבילות נופש במעל 220 מדינות שונות ברחבי העולם. קהילת המשתמשים באתר בוקינג מסביב לעולם מונה מאות מיליונים של תיירים

 

כל היתרונות בהזמנת מלון בחברת בוקינג

  1. הזמנה ישירה מול המלון – הזמנה שהיא מול המלון תהייה הרבה יותר אמינה מאשר הזמנה של מלון דרך ספק. במצב כזה לא יכולים כמעט להיווצר ביטולים או שינויים. כמו כן, העמלה של הספק מתבטלת.
  2. בשפת הלקוח – יתרון נוסף הוא שכל המידע על המלון פרוס באתר בוקינג מוצגת בשפה של הלקוח עצמו. ויש אופציות בחירה רבות.
  3. התאמת המלון לכל לקוח – אחד הדברים היפים במנוע חיפוש בוקינג שהוא מצליח למצוא לכל אחד באופן אישי את המלון המתאים לו. זאת הוא עושה על ידי זיהוי מלונות קודמים שחיפש אותו גולש ועל ידי המלצות של לקוחות דומים.
  4. התחייבות למחיר הטוב ביותר – חברת בוקינג מבטיחה לספק את המלון במחיר הנמוך ביותר ולשלם הפרש מחיר במידה ומצאתם דיל יותר טוב.
  5. הבטחת מידע ופרטיות – השרתים של חברת בוקינג מאובטחים מאוד ושומרים בדיסקרטיות אחר כל אינפורמציה של הלקוחות.

לסיכום – אתר בוקינג מציע יותר מוצרים להשוואה ביניהם, אולם חלק מהטקסטים יופיעו בשפת המקור של האתר, שהיא אנגלית, על אף עושר ההיצע של חבילות נופש בארץ ובעברית.

בוקינג או טרווליסט – מי טוב יותר?

כשאנחנו משווים בין השירותים והמחירים הניתנים על ידי אתר טרווליסט לאלה הניתנים על ידי אתר בוקינג, אנחנו מגלים כי לכל אתר היתרונות שלו. הנה כמה דגשים לפעילות הייחודית של שני האתרים: אתר טרווליסט מציע ללקוחותיו שירותים שאינם מוצעים על ידי אתר בוקינג כמו הזמנת חבילות סקי, טיולים מאורגנים, טיולי נושא וכ"ו. לעומת זאת אתר בוקינג מציע שירות של חיפוש מסעדות שאינו נכלל באתר טרווליסט.

 

מי בכל זאת עדיף? באתר טרווליסט פתרו את שאלת מיליון הדולר על ידי יצירת שיתוף פעולה עם אתר בוקינג. כך שאם תחפשו מלונות בעולם דרך טרווליסט תופנו לאתר של בוקינג וגם תזכו למבצעים סודיים ומבצעים חכמים המוצעים על ידי שני האתרים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme