30 יעדי חופשה זולים שכדאי להכיר ב-2019

סיון קידר5 דקות קריאה
2019 בדרך - הכירו יעדי חופשה זולים
שתף:

שנת 2019 נראית אקזוטית מתמיד. למרות שמומחי התיירות צופים כי מחירי הנסיעה יעלו בחדות בשנת 2019, אתם לא צריך לדאוג. מצאנו עבורכם יעדי חופשה זולים וחלומיים, וכולם מגובים בהמלצות נופשים שנכחו במקום. קבלו את הרשימה המלאה של המקומות הזולים והטובים ביותר לנופש בשנה הקרובה.

 

 

ניו אורלינס, לואיזיאנה

הגדולה שבערי לואיזיאנה שבדרום ארצות הברית ידועה בחיי לילה ססגוניים, פסטיבלים מקומיים וקולינריה עשירה. כשתגיעו אל העיר אל תוותרו על מסעדת "נולה פובוייז" ברובע הצרפתי, שתפנק אתכם בתפריט מקומי אותנטי. ממנה תוכלו לסייר לאורך הרובע וליהנות ממופעי מוזיקה מקומיים ברחוב פרנצ'מן או להתקרר בקאנטרי קלאב המקומי, בו תוכלו ליהנות בעלות 15 דולר ליום ולהשתזף על שפת הבריכה כשמזרימים לכם קוקטיילים קפואים בקצב קבוע. מסעדת סובו ומסעדת קומנדר'ס פלייס מציעות לכם ארוחת צהריים לצד כוס מרטיני שתעלה לכם 25 סנט בלבד (מוגבל ל- 3 כוסות). ואם פקד אתכם מצב רוח ספורטיבי תוכלו להצטרף לאחת מפעילויות הכושר השבועיות הניתנות בחינם על ידי מוב יא' בראס, שמציעים לוח שעות של מועדוני ריצה, שעורי יוגה ואימוני ריקוד שונים לאורך כל השנה. החל מ- 100 דולר ללילה תוכלו להתפנק במלון בוטיק ברובע העסקים המרכזי.

 

 

ג'מייקה

למרות שג'מייקה היא המקום האולטימטיבי לחופשת חופים, בשנת 2019 מסתמנת קינגסטון, הבירה הבלתי מפותחת, כמבטיחה עבור תיירים שרוצים לטעום מעולמם התרבותי העשיר של הקריביים. מלאה בנשמה, קינגסטון היא המקום לחוש בפעימות הלב של ג'מייקה, ליהנות ממגוון מופעי מוזיקה והצגות מקומיות, מוזיאון פיטר טוש, שהיה חבר בלהקת הוויילרז יחד עם בוב מארלי, מוזיאון בוב מארלי ומוזיאון המוזיקה של ג'מייקה. לצד כל החגיגה המוזיקלית הזו מוצעים להנאתכם סיורים בחצרות העיר, אליהן נחשפים תיירים בודדים בלבד, שמעזים לחקור את המקום לפני הירידה לחופים הקסומים בצפון. יחד עם זאת,  באמצעות הכביש המהיר שנפתח לאחרונה, המחבר בין קינגסטון לאוצ'ו ריוס, המבקרים יכולים בקלות לעשות את המסע צפונה כדי לארוג את האטרקציות השונות לחופשה אחת, במיוחד עם מלון S החדש במונטגו ביי שייפתח בינואר הקרוב.

הומלץ על ידי מייגן דרילינגר, סופרת נסיעות ניו יורקית, שמוכנה לפקוד כל יעד, אם תציעו לה כרטיס טיסה.

 

 

אטלנטה, ג'ורג'יה

בעוד הקסם של צ'רלסטון בדרך כלל גונבת את אור הזרקורים, מומלץ לכם ללון דווקא באטלנטה, שמציעה אלטרנטיבה מצוינת לאירוח דרומי. לארוחת ערב מקומית שמציעה אוכל נהדר בקרו בסט'אפלהאוס או בגולדן איגל, בהם תקבלו שירות אישי וחם, ובין הארוחות תיהנו בעיר הבירה מפארק השעשועים על גג הפארק פונס סיטי, המציע מתקנים שונים, מיני גולף ונוף מדהים, המשקיף לעיר, ב- 10 דולר בלבד. בימי ראשון השניים של כל חודש תוכלו ליהנות מבילוי בחינם במוזיאון ההיי, שמציג למעלה מ- 15,000 יצירות אומנות מתרבויות שונות.

הומלץ על ידי רחל מרטינו, בלוגרית אופנה ויופי מברוקלין, ניו יורק.

 

 

טאלין, אסטוניה

החלופה הזולה לערי צפון אירופה בנסיעת מעבורת קצרה מפינלנד מציעה את העיר העתיקה מימי הביניים, המוגנת על ידי אונסק"ו, עיר משומרת עם מבחר של מסעדות וחנויות. לחוויה יוצאת דופן במסעדה במרכז העיר בקרו באולדה הנסה. המסעדה מציעה ארוחה לילית לצלילי מוזיקה מימי הביניים, מנות מהמאה ה-15 ונותני שירות בלבוש אותנטי מהימים ההם. לספיגת האומנות והתרבות האסטונית בקרו במוזיאון הפתוח ובמוזיאון קומו לאומנות.

הומלץ על ידי לוסית ג'וסמה, צלמת נסיעות ילידת ניו יורק, מנהל מדיה חברתית שעובד עם מותגים מובילים מעולם התיירות והנסיעות, והספיק לבקר בלמעלה מ- 60 מדינות.

 

 

קופרסטאון, ניו יורק

קופרסטאון ידועה כביתו של אצטדיון הבייסבול הלאומי, אך פרט לכך, היא מציעה מבחר חנויות עתיקות ובתי קפה. אל תפספסו את שוק קופרסטאון השוקק, שמציע שפע של אטרקציות, כולל סיור טעימות במבשלת אומגאנג ב- 10 דולר בלבד ובמבשלת טייסי סיידר מייל אנד אורצ'רד, שמפנקת בטעימות בחינם. עוד תוכלו לבקר במוזיאון האומנות של פינימור בעלות 12 דולר ליום, וגם אם אתם לא חובבי בייסבול, מומלץ לבקר באצטדיו הלאומי שכבר הזכרנו. קופרסטאון ממוקמת באזור עשיר בחקלאות, והיא ביתם של מסעדות מצליחות מאוד. מומלץ לבקר באוריג'ינ'ס קפה ב-12 דולר או להתפנק בארוחת ערב במסעדת מינגו גריל (כ- 30 דולר לסועד). למלון במחיר סביר בקרו בבית ריילרוד אין שמציע לינה החל מ- 85 דולר ללילה.

הומלץ על ידי בלאקלי טרטנרו, בעליו של אתר נסיעות פופולרי וסופר נסיעות עצמאי, שהספיק לבקר בלמעלה מ- 45 מדינות.

 

 

View this post on Instagram

 

#ny #upstateny #cooperstown #cooperstownbaseball #baseballhalloffame #baseball

A post shared by Marie Walsh (@mwalsh1390) on

 

ברגה, איטליה

עמק סרצ'יו בברגה הוא חלקו הטוב ביותר של צפון איטליה, שעוד לא הוצף בתיירים ומצליח לקחת את מבקריו אל השקט שאפיין את איטליה העתיקה. הוא עשיר ביקבים המנוהלים על ידי משפחות מקומיות ובסצנת אומנות לצד אוכל מקומי משובח. במרחק כשעה מפירנצה ניתן ליהנות מהעיר ומהכפר ולשלב טיולי אופניים בהרים, בריכות תרמיות ומבחר אטרקציות קסומות. העיקר במיקום הוא סיור הצהריים ביקב פודר'ה קוקורי, ובעונת החורף מומלץ ליהנות מטיפולי ספא מפנקים ולינה בקיאוצ'ו ריזורט וספא בפחות מ- 112 יורו ללילה. מנוף המרפסת, המשקיף אל העמק, ניתן לתפוס פתיתי שלג בשעה שהשקיעה צובעת את השמיים בצבעים מרהיבים.

הומלץ על ידי הרמוניה וולטון, עיתונאית, שדרנית רדיו וסופרת, שבמסגרת עבודתה מתיירת רבות ומחפשת אחר אתרים ונקודות חמות לירח דבש.

 

 

טולסה, אוקלהומה

שפע של מסעדות חדשניות במחירים סבירים, פארק ציבורי מרהיב יותר מדיסנילנד ומבחר מתקני אומנות אינטראקטיבית, קונצרטים והופעות בחינם יחד עם מגרשי ספורט, סקייטפארק ושבילים לרכיבת אופניים הופכים את טולסה ליעד ממש זול ואטרקטיבי במיוחד.

הומלץ על ידי קיטלין אור, ילידת לוס אנג'לס, נוסעת מתמידה והרפתקנית, חובבת קולינריה ונסיעות.

 

 

ולפראייסו, צ'ילה

צ'ילה ידועה בשמה "התכשיט של האוקיינוס השקט", ומוכרת כאתר מורשת עולמי של אונסק"ו. העיר התוססת מציגה אומנות רחוב באווירה בוהמית, ומאפשרת לחקור את החיים המקומיים דרך הפארקים והכיכרות בעיר. טיול דרך 42 גבעות העיר יוביל אתכם אל אחד המסלולים המובילים אל הפסגה, לצפייה פנורמית בנוף המרהיב. צ'ילה הולידה גם מוזיקאים רבים, ואת השפעתם ניתן להרגיש בהוואי המקומי. לתיירים מומלץ לסייר גם לאורך קו החוף, שם יוכלו לצפות בדייגים המקומיים ולבלות בבר מקומי עם מוזיקה לטינית אמריקאית ופולקלור מקומי. בעיירות החוף ניתן למצוא פונדקים זולים במחיר 35 דולר ללילה.

הומלץ על ידי פטרישיה סטון, ילידת לוס אנג'לס, מייסדת "גלובל הרפתקאות", שהספיקה לבקר בלא פחות מ- 164 מדינות ברחבי העולם.

 

 

View this post on Instagram

 

[Day 5] Valparaiso, Chile . #visitchile #discoversouthamerica #valparaiso #roamtheplanet #passionpassport

A post shared by Jackie ❄️ (@thejackietranadventures) on

 

טורקיה

טורקיה מציעה משהו לכל אחד. ביתה של אחת התרבויות העתיקות ביותר בעולם עם היסטוריה, אומנות ותרבות עשירים ומגוון פעילויות להרפתקנים. באיסטנבול ניתן ליהנות מקורס הכנת בקלאווה, סיור בליווי שף טעימות בשוק התבלינים וסיור ברחבי העיר, שבוחן את ההשפעות העות'מניות בבתי המגורים. גם סימני המודרניזציה כבר ישנם, וניתן ליהנות ממופעי מוזיקה ותרבות. אל תוותרו על חורבותיה של העיר העתיקה אפסוס, ובקפדוקיה נסו את קורס הקדרות, הרכיבה על הסוסים, ביקור בבית המערה וצפייה או טיסה בכדור הפורח בשעת הזריחה מעל אתר המורשת העולמי של אונסק"ו.

הומלץ על ידי מיכאלה גוזי, מנהלת תקשורת ומפיקה בפועל של תוכניות טלוויזיה אינטרנטיות, פרופסור ומרצה באוניברסיטת ניו יורק בקורס ליצירת תוכן וידאו.

 

 

מונטריאול, קנדה

מונטריאול היא העיר הלכודה בין שני רגעים שונים בזמן. מצד אחד הרחובות המרוצפים הרומנטיים של הנמל הישן, ומצד שני מרכז העיר המודרני. לעיר שורשי בישול צרפתיים עמוקים, המתבטאים בסצנה הקולינרית, והאוכל זול להפליא. חגיגות התרבות, האומנות והפסטיבלים מאפיינים את פעילות העיר לאורך כל השנה, והקומדיות הנפלאות שמוצגות כאן הן בעלות שם עולמי. מלונות הבוטיק יעלו לכם בין 75 ל- 150 דולר, אך קיימות אפשרויות לינה זולות יותר, שכן זו עיר שמתאפיינת באוכלוסייה רחבה של סטודנטים.

הומלץ על ידי סוהיילה האקימי, יוצר תוכן חיים וכתב נסיעות בינלאומי מטורונטו, קנדה.

 

 

מולדובה

הרפובליקה מתגאה במסורת יין בת מאות שנים, וסיור במרתף היין הגדול בעולם עם יותר מ- 193 ק"מ של מנהרות, המחזיקות מעל ל- 2 מליון בקבוקי יין, הינו בגדר חובה לכל תייר. והחלק הטוב הוא תג המחיר, רוב בקבוקי היין מוצעים בעלות של פחות מ- 10 דולר. עבור ארוחת ערב עם קינוח ברחבי עיר הבירה תשלמו בין 8 ל- 10 דולר בלבד. לחובבי ההיסטוריה מומלץ להגיע אל אורחיי וצ'י מנזר המערה מהמאה ה- 13, הממוקמת בראש גבעה, וממנה ניתן לתצפת וליהנות מנוף מקסים.

הומלץ על ידי קריסטין אמיקו, שמעניקה ייעוץ מעשי לבניית תקציב לנסיעות, ורק לאחרונה בילתה שנה ברחבי הודו ואירופה.

 

 

View this post on Instagram

 

Молдова. частина третя. Релігійна #trip #adventure #moldova #chisinau #chișinău #chisinaucity

A post shared by Orest (@carpathianblackbear) on

 

גרנדה, קריביים

האי הקריבי מושלם לטיול הרפתקאות, חופשה משפחתית מהנה או חופשה רומנטית. פינוקי ספא מרגיעים, מזג אויר נוח לאורך כל ימות השנה, תרבות מקומית מעורבת בהשפעות אפריקניות, בריטיות, צרפתיות ומקומיות, חופים קסומים ואתרי נופש ובתי מלון איכותיים הופכים את האי ליעד קסום, במיוחד בהתחשב במחירים הסבירים. מומלץ לקחת טיול במורד גראנד, שיפגיש אתכם עם ספקים מקומיים, טיולי ספא שוקולד ויוגה, מזון רחוב, שוק תבלינים מקומיים ומוזיקה חיה.

הומלץ על ידי שניאקה ג'ונסון, כותב תוכן, ומתמחה בטיולי משפחות.

 

 

מיאמי, פלורידה

בעלות ממוצעת של 150 דולר ללילה ניתן להתארח במלון  סאות' ביץ', שממוקם מספר צעדים מקו המים ועדיין צמוד למרכזי מסעדות וטרקלינים אקזוטיים. במקום מארחים גם חיות מחמד, ואפילו מציעים מיטת כלבים בחינם, קערת מים, פינוקים וגישה לפארק הכלבים וופטוק. בשבת בבוקר תשמחו לגלות שיש שיעורי יוגה בחינם ובתפריט מאכלים מהמטבח הים תיכוני וקוקטיילים מהם תהנו על גג המלון.

הומלץ על ידי גרייס דופיקו, ילידת מיאמי, בלוגרית אורח חיים ויוצרת תוכן.

 

 

קנקון, מקסיקו

יעד טרופי מושלם לנסיעה משפחתית או חופשה זוגית, שמציע מחירים סבירים ללינה בבתי מלון, הממוקמים בסמוך לכל פעילויות המים והשנורקלינג. למשכימי קום מומלץ לקחת טיול בוקר על סירות מירוץ מהרציפים הצמודים למלון, ומיד אחר כך להמשיך ליהנות במלון ממבחר מסעדות מדהימות. באתר הנופש המרגיע בריכת שחייה ענקית וג'קוזי ובקתות חוף להשכרה עבור טיפולי ספא מפנקים.

הומלץ על ידי לוגן היל, צלם נסיעות מלוס אנג'לס.

 

 

צ'יאנג מאי, תאילנד

העלות היומית ללינה, 3 ארוחות ותחבורה ציבורית עומדת על קצת יותר מ- 20 דולר בצ'יאנג מאי, ביתם של 300 מקדשים בודהיסטיים, שמציעה נוף פסטורלי משכר באזורים הכפריים. כדי לטייל ברחבי העיר ניתן לשכור טוסטוס ב- 6 דולר ליום, כולל ביטוח, ומסע מאורגן ייקח אתכם לעשות מסע על גבי פילים, לבקר ביער הקופים ובשבטי פרוקות הצוואר. סביר להניח שלא תשבעו מהפינוקים האינסופיים, החל מעיסוי ב- 10 דולר ועד למגשי פרות אקזוטיים החל מדולר וחצי.

הומלץ על ידי קייטי ג'קסון, סופרת נסיעות, שעבודותיה התפרסמו בין היתר בניו- יורק פוסט, פוקס ניוז וסאנדיי טיים. מפצלת את זמנה בין מונטנה, צ'יאנג מאי וטנריף.

 

 

לימה, פרו

בלימה מבחר מוזיאונים וארכיטקטורה מרשימה, מסעדות עם תפריטים מסורתיים וזולים וסיורים, הניתנים על ידי מדריכים מקומיים דוברי אנגלית בחינם. בעוד רוב התיירים מגיעים ישירות אל בירת פרו, שווה לעצור ליומיים בעיר הציורית הנעימה ומסבירת הפנים הזו. 

הומלץ על ידי בט ויטמן, מומחית נסיעות לנשים, הנודדת הראשית בוונדרלאסט ומדריכת סיורים למעלה מ- 30 שנה.

 

 

 

מקסיקו סיטי, מקסיקו

היסטוריה עשירה, הכוללת את חורבות אזטק העתיקות במרכז העיר, מוזיאונים ברמה עולמית, כולל המוזיאון הלאומי לאנתרופולוגיה, אוכל מעולה וסצנת אומנות תוססת הופכים את העיר ליעד מעולה, בייחוד לאור המחירים הסבירים עבור לינה ובילויים. לבחירתכם מגוון מסלולי טיולים בני כמה ימים שייקחו אתכם לסיור טעימות, שיעורי הכנת תכשיטים וסיורים בשוק המקומי.

הומלץ על ידי ברוק פורץ כץ, סופרת ועורכת לשעבר מסעות ופנאי. עבודתה פורסמה בניו יורק טיימס, סאנסט ומגוון מגזינים נוספים.

 

 

View this post on Instagram

 

Feliz Navidad! #MexicoCity #Mexico #CentralAmerica #instatravel

A post shared by Paras Maroo (@parasmaroo1) on

 

פלגסטאף, אריזונה

העיר ההיסטורית, הממוקמת רק 80 ק"מ מהגראנד קניון, מציעה טיולי סקי חורפיים וטיולי קיץ חלומיים. אך הדובדבן שבקצפת הוא, שהיא מהווה יעד חלומי לחובבי האסטרונומיה ומדעי החלל, כיוון שהעיר ידועה בגאוגרפיה מעניינת, במכתשים, בהרים מרתקים לטיפוס ועוד. לאורך השנה מתקיימים בה אירועים שונים, הרצאות, תערוכות וטיולים מודרכים, ורובם ניתנים בחינם. לצד אלו ניתן ליהנות ממסעדות ומאפיות מפנקות.

הומלץ על ידי ברברה נוי קנדי, נוסעת נשיונל גאוגרפיק ותיקה, סופרת והרפתקנית

 

דוחה, קטאר

אומנם היחסים הפוליטיים עם קטאר אינם מלבלבים, אך לקראת המונדיאל הבא, אולי שווה לשקול לנצל את ההזדמנות ולבקר במדינה, שעל אף עושרה העצום נחשבת לזולה מאוד עבור מבקרים. דוחה מציעה לתיירים מגוון מלונות במחירים סבירים (100 דולר ללילה), שפע מוזיאונים, חיי לילה ואדריכלות ללא תחרות. הנוף המדברי המדהים יפתה אתכם לבלות לילה מסורתי במחנה בדואי תחת כיפת השמיים, וכשתחזרו אל העיר תוכלו להרים את האדרנלין עם פעילויות ספורט אתגרי במחיר מפתיע.

הומלץ על ידי אוליביה בלסינגר, עיתונאית נסיעות, שהספיקה לבקר ב- 96 מדינות.

 

 

View this post on Instagram

 

Le désert de Doha, Qatar 🇶🇦

A post shared by Laurine (@laurinel_) on

 

גוואדלופ

אשכול האיים, שמתאפיין בצורת פרפר, הוא כל מה שחלמתם למצוא באי קריבי, החל מאוכל טעים, דרך מוזיקה שובת לב ועד ליערות גשם לצד חופים לבנים עם אוקיינוס בגוונים מתחלפים של כחול, ירוק וטורקיז. האי נחשב לפנינה מוחלטת הודות לכמות התיירים הקטנה שפוקדת אותו, מה שהופך אותו ליעד זול יחסית.

הומלץ על ידי לוסית ג'וסמה, צלמת נסיעות ילידת ניו יורק, מנהל מדיה חברתית שעובד עם מותגים מובילים מעולם התיירות והנסיעות, והספיק לבקר בלמעלה מ- 60 מדינות.

לואנג פרבאנג, לאוס

העיר המלכותית העתיקה, שהוכרה על ידי אונסק"ו כמרכז תרבותי, מעניקה חוויה אותנטית וקסומה, כשמטיילים ברחובותיה בין מאות נזירים, המזמרים סוטרות עתיקות, כשהם פוסעים יחפים בין הנדבות והמזון שניתנים להם מהמקומיים. טיולי אופניים ברחבי העיר העתיקה לאורך גדות נהר המקונג, צעידה שקטה אל הארמון המלכותי וביקור בחלק מ- 34 המקדשים המוזהבים יקסימו אתכם. אל תוותרו על טיפוס ב- 328 המדרגות אל ההר הקדוש פהו סי, כדי לקבל נוף פנורמי עוצר נשימה של 360 מעלות על העיר. עוד בלאוס: שוק הבוקר של טלאט פאקהאם, שמציע פירות אקזוטיים צלופחים חיים ירקות ומיני בשרים למאכל, שוק הלילה הנדיקראפט, שמציע עבודות אתניות, טקסטיל מקומי, שטיחי קיר, צעיפי משי, תבלינים ודוכני מזון, בתי קפה ומסעדות מקומיות, והכל במחירים זולים.

הומלץ על ידי פטרישיה סטון, ילידת לוס אנג'לס, מייסדת "גלובל הרפתקאות", שהספיקה לבקר בלא פחות מ- 164 מדינות ברחבי העולם.

 

 

סרייבו, בוסניה והרצגובינה

אלף שנות היסטוריה מרוכזים בכמה קילומטרים רבועים, שמכילים סמטאות קובלאסטון מימי האימפריה העות'מאנית, בהם ניתן עדיין לשמוע את קולות המתכת בעיר העתיקה, הצבועה במבנים אדריכלים בסגנון אוסטרו- הונגרי. העיר מתגאה במבשלות בירה, ברים ונופים עוצרי נשימה, כשתרכבו ממרכז העיר אל ראש הר טרבוויק. כאן גם תטעמו את הבורק הטוב בעולם תמורת כמה דולרים ותלגמו מקפה מהביל אורגינל בפחות מדולר וחצי.

הומלץ על ידי קריסטין אמיקו, שמעניקה ייעוץ מעשי לבניית תקציב לנסיעות, ורק לאחרונה בילתה שנה ברחבי הודו ואירופה.

 

קהיר, מצרים

המוזיאון המצרי הגדול, שנבנה לאחרונה, ומיועד להיפתח בתחילת שנת 2019 הוא כבר סיבה מספיק טובה לבקר כאן. הממשלה המצרית דיווחה על השקעה של מעל מיליארד דולר על המוזיאון, אשר יהיה בית שרידים, מומיות וחפצים ממצרים העתיקה.  המדינה נחשבת לזולה יחסית, ומציעה מגוון אטרקציות בעלות ימית ממוצעת של 100 דולר.

הומלץ על ידי קלי לואיס, מייסדת מגזין הנסיעות לנשים גו!, ומדריכת טיולים ומסעות לנשים ונערות.

 

 

ליסבון, פורטוגל

העיר האירופאית הזולה מציעה היסטוריה עשירה, ארכיטקטורה מדהימה וסצנה קולינרית איכותית במחירים נוחים. כאן תיהנו מטיול מוזיאונים מודרניים ומנזרים היסטוריים ב- 19 יורו ליום, ברים מקומיים יציעו לכם כוס יין בפחות מ- 3 יורו, ואפילו בקבוקי יין יעלו לכם במסעדות המקומיות פחות מ- 10 יורו. ליסבון נהדרת גם למשפחות. יש בה את מוזיאון האקוואריום הגדול באירופה וטירה אמתית בה תוכלו לבקר. מלון מרטיאל צ'יאדו, הממוקם במקום מרכזי, מציע לאורחיו דירות בשירות מלא עם מטבחים ושימוש חופשי במחממי בקבוקים לתינוקות, מועדון ילדים ושירותי בייביסיטר החל מ- 150 דולר ללילה.

הומלץ על ידי מליסה קלורמן, מומחית נסיעות, סופרת ועורכת מדריכי טיולים.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sergey Buzlanov (@buzlanov) on

 

מרידה, מקסיקו

כיכרות מרכזיות, קתדרלות ורחובות צרים עם בניינים בצבעי פסטל, מורשת עשירה של המאיה, המשולבת בהשפעות קולוניאליות של השלטון הספרדי ומחירים זולים יותר מערי החוף הפופולריים לאורך הריביירה, הופכים את מרידה ליעד מועדף וחם. כאן תיהנו מטאקו ב- 50 סנט ותשכירו רכב עבור 11-13 דולר ליום. מומלץ לטייל בפלאזה גרנדה, הכיכר המרכזית, בקתדרה מרידה ובכנסיית טרצ'רה אורדן. האדריכלות הקולוניאלית של אחוזת קאזה דה מונטג'ו מהמאה ה- 16 גם כן שווה ביקור. קחו יום לטייל בין המקדשים והחורבות המפורסמים של אונסק"ו או לשחות מאחת מאלפי בריכות הגיר הטבעיות באזור.

הומלץ על ידי פטרישיה סטון, ילידת לוס אנג'לס, מייסדת "גלובל הרפתקאות", שהספיקה לבקר בלא פחות מ- 164 מדינות ברחבי העולם.

 

 

גוויג'ואו, סין

בעוד כל האחרים עומדים בתורם עבור העיר האסורה או מדורגים חלקים צפופים של החומה הגדולה, 2019 צריכה להיות השנה שתגלו את מחוז גווי-ג'ואו בסין. זה המחוז הדרום מערבי, אחד היעדים שטרם נוצלו, ואחד הזולים. הוא אחת הפרובינציות היפות ביותר של סין, ביתם של המפלים הגדולים במדינה, ומכיל יער של 10,000 פסגות הרים מעוגלות וזוהרות כקטיפה ירוקה רכה. גם המטבח המקומי מוכר בטעמיו המופלאים. 

הומלץ על ידי מייגן דרילינגר, סופרת נסיעות ניו יורקית, שמוכנה לפקוד כל יעד, אם תציעו לה כרטיס טיסה.

 

 

View this post on Instagram

 

🇨🇳 📍#Xijiang Miao Minority Village / #Guizhou . #️⃣ tag: travel2china . 📷 photo by @yukisayslol

A post shared by Travel to China (@travel2china) on

 

טנריף, האיים הקנריים

האי המכונה "נצח האביב" הודות ל- 52 שבועות שמשיים לאורך השנה, נחשב לזול ביחס לשאר האיים הקנריים, ומציע מלונות החל מ- 40 דולר ללילה, עבור לילה באתר נופש יוקרתי יותר תשלמו 200 דולר, ארוחת בוקר  אנגלית במסעדה תעלה לכם 4 דולר, וב- 70 סנט תלגמו מיין ספרדי קופני. ללא תשלום תוכלו לבקר בפארק הלאומי של אירופה, טאידה, על שם הר הגעש השלישי בגודלו בעולם. טנריף היא גם ביתו של לורו פארק, גן החיות הטוב ביותר בעולם, ופארק סיאם, פארק המים הטוב ביותר בעולם על פי בחירת מגזין טראוולר טראוולרס לשנת 2018.

הומלץ על ידי קייטי ג'קסון, סופרת נסיעות, שעבודותיה התפרסמו בין היתר בניו- יורק פוסט, פוקס ניוז וסאנדיי טיים. מפצלת את זמנה בין מונטנה, צ'יאנג מאי וטנריף.

 

 

אוקראינה

אחת המדינות הזולות ובאופן מפתיע, אחת הציוריות. מומלץ להתחיל בקייב, שמתאפיינת בארכיטקטורה דתית מדהימה, מוזיאונים ומרכז עיר שוקק. עבור ארוחה מקומית מסורתית תשלמו בת 3 מנות תשלמו בין 15 ל- 20 דולר בלבד, ותוכלו ללון בסוויטה מרווחת במחיר של 50 דולר ללילה. עבור סוויטות עם בריכה תשלמו רק 160 דולר ללילה. מומלץ לבקר באופרה לבוב ולקחת טיול רכב לתוך הרי הקרפטים. 

הומלץ על ידי לוסית ג'וסמה, צלמת נסיעות ילידת ניו יורק, מנהל מדיה חברתית שעובד עם מותגים מובילים מעולם התיירות והנסיעות, והספיק לבקר בלמעלה מ- 60 מדינות.

 

 

View this post on Instagram

 

Як вам ця сніжна атмосфера? Оцініть від 1 до 10 Фото: @younewstream

A post shared by UKRAINE | PIXEL (@ukraine_pixel) on

 

קובה

קובה היא יעד מדהים עבור מטיילים וגם זול מאוד. ב- 100 דולר תצליחו לכסות את עלויות הלינה, האוכל והתחבורה היומיים, ובמדינה הססגונית והשופעת במוזיקה ופולקלור אין סיכוי שתתאכזבו. האווירה והאוכל המקומי יחד עם יערות הגשם הטרופים והחופים הקסומים יעניקו לכם חוויה ייחודית ולא יקרה כלל. 

הומלץ על ידי קלי לואיס, מייסדת מגזין הנסיעות לנשים גו!, ומדריכת טיולים ומסעות לנשים ונערות.

 

 

View this post on Instagram

 

Cuba is just breathtaking, the images that this Island imposes are magnificent. Havana will be celebrating 500 years of history this coming year. We look forward to great celebrations, festivals, gatherings, cultural projects and so much more… 500 years are worth celebrating specially if is Havana. Wishing everyone in every corner of the world, “Feliz Noche Buena” and a happy holiday season, may you and your family be blessed with joy and happiness… this Cuba! “Visit Cuba, is worth it” #CubaGallery #VisitCuba #OnlyCuba #Havana #Habana #Cuba #Malecon #ClassicCars #CubanMusic #CubanCulture #Cuban #SantiagodeCuba #Viñales #Varadero #CayoCoco #SonCubano #CubanCigar #Trinidad #Caribbean #Vacation #Travel #Holiday #CubaTravel #CubaVacation #IgCuba #куба Photo: @low843 Tag Us to be Featured, use our Hashtag #CubaGallery Follow Us to always be connected to Cuba. Let’s plan your next Vacation. Email Us.

A post shared by Cuba_Gallery® (@cuba_gallery) on

 

בולטימור, מרילנד

למרות שבולטימור נאבקה לאורך השנים במוניטין שדבק בה, ברגע שמגיעים אליה נפעמים מהאומנות הפנומנלית ומגוון המסעדות הטובות שמגישות מנות במחיר שווה לכל כיס. זו אומנם לא וושינגטון, אבל היא ממש קרובה, והמלונות בה טובים כמו המלונות בניו יורק, אם כי זולים הרבה יותר, וניתן להשקיף מהם אל הנמל. אל תפספסו את מבחר המוזיאונים בעיר, ביניהם מוזיאון החזון האמריקאי, מוזיאון המדע, מוזיאון וולטרסומוזיאון האומנות של בולטימור. עוד בבולטימור: אקווריום מפואר וכנסיות מרהיבות רבות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme