מלון וילות תת ימי מציע לינה עם כרישים תמורת 50,000 דולר ללילה

סיון קידר5 דקות קריאה
הנה מלון תת ימי לא שגרתי
שתף:

למה לשחות עם כרישים, כשאפשר לישון איתם? את ההתנסות האקסטרימית הזו תוכלו לחוות ב"מורקה", הווילה הראשונה בעולם שנבנתה מתחת לפני הים. בעומק 16 מטרים, באמצע האוקיינוס ההודי, שוכן האקווריום הענק בעל קירות הזכוכית, המשתרע על פני 2 מפלסים. זהו מלון תת ימי מפואר שמאפשר ללנים בו לנום לצד הדגים ולהקיץ עם זרועותיהן המתנודדות של האלמוגים. מלון מורקה נפתח לקהל הרחב בנובמבר 2018, ועל מנת להגיע אליו יש לחצות את המזח הארוך המחבר בינו לבין אתר הנופש המפואר קונראד מלדיבס ראנגאלי איילנד  שבאיים המלדיביים.

 

 

מה שיותר עמוק יותר כחול

אתר הנופש מציע בדרך כלל וילות על קביים מעל קו המים, וידוע כי הנופשים בו נהנים ממסעדה תת ימית מפוארת. אך כעת ניתן לצלול עמוק אל מעמקי הים ולשקוע אל חוויה מסוג חדש, שמחירה מתחיל ב- 50,000 דולר ללילה, לפני מסים. הסכום הזה לא מכסה ולו מעט מהוצאות ההקמה והתחזוקה של המבנה, שהגיע ל- 15 מליון דולר.

 

במגזין ארכיטקטור דיגסט פורסם, שהמבנה נבנה על גבי 10 ערימות בטון במשקל 600 טון, שיובאו מסינגפור, על מנת לשמור על יציבותו ועמידותו לאורך זמן מול שינויי מזג האוויר. הבטון יובא בספינה מיוחדת, ובעת יציקתו לא נגרם נזק לשונית. אדריכל המלון, אחמד סלים, מבטיח שחוויה ייחודית שכזו לא מוצעת בשום מקום אחר בעולם.

 

מלון תת ימי נשמע חלומי?
תמונה: Conrad Maldives Rangali Island

 

פינוקים, שירותים ואטרקציות לנופשים

אורחי הווילה, המחולקת ל- 9 סוויטות, יכולים להגיע אליה באמצעות מטוס ימי פרטי או סירת מנוע מהירה, המשרתת אותם לאורך כל שהותם במלון. מיקום המלון מאפשר בידוד ופרטיות מוחלטת למבקריו, המבנה מתפרס על פני שני מפלסים עשויים פלדה, בטון ואקריליק, וכולל חדר כושר ומפלס עליון המשקיף אל פני האוקיינוס. בנוסף לשני חדרי שינה, בקומה העליונה יש חדר רחצה עם אמבט הפונה לים, אבל זה רק אחד מהפינוקים המוצעים בוילה. נוסף על כך, נהנים האורחים ממשרת ושף עבור כל סוויטה, מאמן כושר וטיפולי ספא, וכן שני מגלשי סקי. בראש הסיפון העליון עמדת תצפית מרהיבה לעבר השקיעה עם בריכה מפנקת.

 

האורחים יכולים לעשות את דרכם מתחת לגלים באמצעות גרם מדרגות לולייני או מעלית. תקרה עם כיפה וחלונות רחבים מציעים נופים פנורמיים של כחול עמוק. חדר השינה הראשי התת- ימי, שמתאים למיטת קינג סייז, מציע נופים של 180 מעלות על חיי הים, כך שניתן להתרחץ או לצחצח שיניים בעת צפייה מרתקת על החיים שמתחת לפני הים.

 

 

נופש בהתאמה אישית

מורקה מכיל את כל החוויות הייחודיות, ומציע ארבעה מסלולים, המותאמים אישית לסוגי מטיילים שונים: "הנוודים" לחובבי התרבות, "הטעמים" לחובבי הקולינריה, "הנשמה" לשוחרי הבריאות ו"הריגוש" לחובבי ההרפתקאות.

 

תמונה: Conrad Maldives Rangali Island

 

תמונה: Conrad Maldives Rangali Island

 

תמונה: Conrad Maldives Rangali Island

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme