שווה להציץ: מטוס פרטי מפואר שיעלה לכם 83 מיליון דולר

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
סיירו ותקנאו: מטוס פרטי מפנק במיוחד
שתף:

מטוס פרטי הוא סמל סטטוס. הוא מעיד על העושר הרב של בעליו והוא מספק חוויה שונה ומיוחדת. אין ספק שזו דרך טובה ונוחה להגיע לפגישות עסקים או לחופשות, אבל המטוס שלפניכם הוא בכל זאת סיפור קצת שונה. חברה ברזילאית אחת בשם Embraer Executive Jets מוכרת מזה שנים בזכות המטוסים המרהיבים שהיא מתכננת, ועכשיו היא משיקה דגם חדש שמתעלה על קודמיו. השם המבטיח שניתן לו הוא ספינת האוויר מנהטן (Manhattan Airship) ולצורך התכנון שיתפה החברה פעולה עם כמה מעצבים מובילים בתחום, ביניהם גם בכיר לשעבר בדיסני. התוצאה המפוארת לפניכם.

 

 

עיצוב יוקרתי בהשראת הפאר של מנהטן

החברה הברזילאית בחרה לתכנן כאן מטוס פרטי עם עץ מלא, עיצוב יוקרתי מאוד ואלמנטים ששואבים השראה בעיקר ממבנים קלאסיים בעיר כמו האמפייר סטייט בילדינג, למשל. הסגנונות הבולטים מזכירים אלמנטים משנות ה-20 וה-30 של המאה הקודמת, והם מתאימים מאוד לאנשי העסקים שאוהבים לטוס בנחת, ולהרגיש שהם מקבלים את כל הנוחות והפאר. העיצוב הוא רק חלק מהעניין, כמובן, ובמהותו המטוס המפואר הוא גם מרווח למדי והוא מיועד ל-13 עד 19 נוסעים.

 

מטוס פרטי מפואר
מטוס פרטי מפואר ותצפית על מנהטן – השילוב האידאלי (צילום: Embraer)

 

מטוס פרטי עם אזורי ישיבה נפרדים

ספינת האוויר המרהיבה הזו מחולקת למעשה למספר אזורי ישיבה מרכזיים, והם מספקים לנוסעים את כל הצרכים המרכזיים שלהם במהלך הטיסה. כך, כשאתם עולים אל הטיסה אתם מוזמנים לפינת הישיבה המפנקת ממנה תוכלו לראות את מנהטן, ואם תרצו ליהנות ממשקה איכותי תוכלו לעשות את זה בבר, כמובן. גם הכיסאות נבחרו בקפידה כדי להשלים את העיצוב הייחודי של המטוס כולו, מה שהופך את ספינת האוויר להרבה יותר מאשר עוד מטוס פרטי קלאסי.

 

 

ארוחה טובה ונוף משגע

לא רחוק מהבר נמצאת פינת האוכל, ואתם יכולים להיות בטוחים שלא רק העיצוב מפתיע – אלא גם האוכל. בזמן שאתם נהנים מהארוחה הדשנה תוכלו להמשיך וליהנות מקו הרקיע של ניו יורק, ובסוף הארוחה תוכלו לצפות בסרט המועדף עליכם, לקיים פגישה עסקית באחת מפינות הישיבות המרווחות ואם הטיסה שלכם ארוכה קצת יותר סביר להניח שתרצו גם להניח את הראש. אם כן תוכלו להזמין מראש מיטה זוגית וגם להתקלח במהלך הטיסה. דרך אגב, אם אתם משתוקקים לקנות מטוס פרטי מעוצב כזה רק כדאי שתתחילו לחסוך, שכן מדובר במוצר יקר למדי שמחירו כ-83 מיליון דולר.

 

מטוס פרטי עם פינת אוכל
מטוס פרטי עם פינת אוכל שמתאימה ל-6 סועדים במקביל (צילום: Embraer)

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme