המטוסים הפרטיים של אנג'לינה ג'ולי ו-10 מפורסמים נוספים

מורן בלסר5 דקות קריאה
הכוכבים עם מטוס פרטי משלהם
שתף:

יש מעט מאוד אנשים שיכולים להרשות לעצמם מטוס פרטי, אבל זה לא באמת מפתיע לגלות שמי שכן יכול להרשות את זה לעצמו הוא לכל הפחות כוכב הוליוודי מהשורה הראשונה. יש ברשימה המצומצמת הזו גם אנשי עסקים שהצליחו בגדול או מוזיקאים, וכל מי שנכנס לתוכה נהנה מסגנון חיים נוצץ ומפנק במיוחד. אז עד שגם אנחנו נוכל להרשות לעצמנו מטוס פרטי שייקח אותנו לחופשה החלומית בווילה הפרטית בטוסקנה, כל שנותר לנו הוא לקנא קצת במפורסמים והעשירים.

 

אופרה וינפרי

מטוס פרטי של אופרה
תמונה: therichest.com

 

אחת הנשים החזקות, העשירות והמשפיעות בעולם, היא ללא ספק אופרה ווינפרי. היא גם ידועה בתור מי שיודעת לחיות היטב, ליהנות מהשפע וללכת בגדול. זו בדיוק הסיבה לכך שהיא מצוידת במטוס פרטי עם תא נוסעים עצום ועם מושבי עור מפנקים שיכולים לארח 10 נוסעים. אתם יכולים להיות בטוחים שהוא גם מעוצב בקפידה, ואם הוא ייצא מתישהו למכירה תצטרכו להיפרד מ-42 מיליון דולר כדי לרכוש אותו, בהנחה שיש לכם מקום חניה מתאים לכלי הרכב הלא-קטן.

 

 

סטיבן שפילברג

הבמאי המעוטר והמהולל לא שונה מאופרה בהרבה, ולמעשה יש להם מטוס פרטי זהה – Global Express XRS. המטוס הזה נחשב לרולס רויס של המטוסים הפרטיים, אבל גם אם במקרה יחליט הבמאי לצאת לחופשה בדרך קצת אחרת הוא תמיד יכול לגוון ולבחור ביאכטה הפרטית שלו – Seven Seas.

 

אנג'לינה ג'ולי

מטוס פרטי של אנג'לינה

 

היא שחקנית מוכרת ונדבנית ידועה, אבל אנג'לינה ג'ולי גם מתחזקת מטוס פרטי שעלה לה מיליוני דולר. את המטוס היא רכשה עוד בימים שבהם הייתה נשואה לבראד פיט, והזוג ניצל אותו היטב לחופשות המשפחתיות עם ששת הילדים. דרך אגב, מסתבר שהחלטת הרכישה הספונטנית הגיעה לאחר שאחד הילדים התלהב ממטוסים ואמר לאימא אנג'לינה כמה הוא אוהב את כלי הטיס המרשים הזה: "אם הייתי יכולה להטיס מטוס בעצמי הוא כנראה היה חושב שאני סופרמן".

 

ג'יי זי

אנחנו לא יודעים מה אתם קיבלתם ביום האב האחרון, אבל אנחנו בטוחים שזה לא היה מטוס פרטי מתנת הרעייה האוהבת. למזלו של ג'יי זי הוא נשוי לאחת הזמרות המצליחות בעולם, אחת בשם ביונסה, ולכבוד יום האב היא החליטה לפנק את בעלה במטוס פרטי שעלה לה כ-40 מיליון דולר. הוא עצום בגודלו, עם חדר שינה מעוצב ומיטה ענקית, וגם שני חדרי רחצה ומטבח מאובזר.

 

ג'ון טרבולטה

מטוס פרטי של טרבולטה

במקרה של ג'ון טרבולטה לא מדובר על מטוס אחד צנוע, אלא על שבעה מטוסים פרטיים. בין היתר יש בבעלותו בואינג 707, בואינג 827 ו-Bombardier Challenger 601. המטוסים גם חונים לא רחוק מהבית, תמיד מוכנים לקראתו, ויש לו אפילו שני מסלולים ייחודיים שנסללו כנתיבי המראה. אם תגיעו במקרה לביקור אתם עשויים להרגיש שהגעתם לשדה תעופה, ובצדק.

 

 

ג'ים קארי

גם ג'ים קארי מכור למטוסים פרטיים, ובבעלותו אחד המטוסים היקרים והנחשבים ביותר בעולם – Gulfstream V, זה שעלה לו 59 מיליון דולר. מצד שני, בניגוד לג'ון טרבולטה, ג'ים קארי לא יכול להטיס את המטוס שלו בעצמו, לא שזו בעיה מבחינתו של הכוכב. יש לו תקציב מספק גם לצוות שכולל שני טייסים, וכך הוא יוצא לחופשות בכל העולם בסטייל.

 

טום קרוז

כוכב סרטי "משימה בלתי אפשרית" התחיל את דרכו כטייס בסרט "אהבה בשחקים", ונראה שהוא הושפע מהתפקיד ההוא. המטוס הקלאסי והיפהפה שלו עלה לו 36 מיליון דולר, וחוץ ממנו יש לו עוד כמה מטוסים קטנים יותר. יש לו גם רישיון טיס, כך שמפעם לפעם הוא בוחר לשבת בתא הטייס ולתפוס פיקוד.

 

האריסון פורד

 

אם יש ברשימה הזו שחקן אחד שידוע היטב כטייס חובב, זהו האריסון פורד. התשוקה שלו למטוסים אף היא ידועה – יש לו שמונה מהם, בהם מטוס פרטי שעלה לא פחות מ-18 מיליון דולר. הוא גם יודע להסביר מה מקור האהבה הגדולה שלו: "טיסה מרוממת את הרוח ויוצרת תחושה של חופש עילאי." הוא מרגיש ככה גם אחרי תאונת המטוס המפורסמת שלו.

 

ראלף לורן

הוא אייקון אופנה ואין ספק שהוא גם נהנה מהחיים הטובים. יש לו שני מטוסים פרטיים שעלו לו כמה עשרות מיליוני דולרים, והם מאובזרים היטב עם מטבח, חדר שינה שכולל שתי מיטות, ספות עור מפוארות, טלוויזיות ענקיות ופינות אוכל.

 

סלין דיון

42 מיליון דולר. זהו מחירו של המטוס הפרטי של הזמרת הקנדית סלין דיון, והוא שייך לסדרת המטוסים שנמצאת גם בבעלותם של אופרה ווינפרי וסטיבן שפילברג. תא הנוסעים כאן מפואר ומרהיב, והוא יכול להתאים ל-14 נוסעים. ספות העור יוקרתיות, חדר הרחצה מפנק, וכל פרט כאן מתוכנן בקפידה כיאה לכוכבת גדולה כמו סלין.

 

דונאלד טראמפ

השווי של נשיא ארה"ב מוערך במיליארדי דולרים ובכל זאת הוא מסתפק במטוס אחד – מפואר במיוחד – אותו רכש לפני למעלה משני עשורים. אז נכון, היום הוא מגיע ממקום למקום בעזרת המטוס הנשיאותי, אבל גם אחרי שיעזוב את הבית הלבן הוא לא יצטרך לעמוד בתור לאיסוף הכבודה כמו כולם. תהיו בטוחים שהמטוס שלו גם עצום (עד 32 נוסעים) ומפואר, עם עיטורי זהב, כורסאות עור ומסכים שטוחים מהמתקדמים והמתוחכמים בעולם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme