יוקרה בשחקים: 8 מטוסים פרטיים מפוארים במיוחד

מערכת5 דקות קריאה
עיצוב ופאר - מטוסים פרטיים יוקרתיים
שתף:

אין ספק שהיוקרה הזו שמורה בעיקר לבעלי הממון, אלה שיכולים להרשות לעצמם להחזיק מטוסים פרטיים ולהתמודד גם עם עלויות התחזוקה הגבוהות שלהם. אלא שלרוב מדובר ביצירות פאר של ממש. העיצוב מדויק, הכסף נשפך והתוצאה היא מטוס פרטי שכל רגע בו הוא חוויה בפני עצמה. גם חברות התעופה נכנסו למשחק הזה והן החלו לתכנן מטוסים מפוארים שיעמדו בסטנדרטים האלה בדיוק. סביר להניח שכדי להגיע לאחד מהם תצטרכו לשלם הון עתק, אבל המטוסים שלפניכם עשויים לעודד אתכם להתחיל לחסוך לקראת הרגע הזה כבר עכשיו.

 

 

1 – מטוס מסוג Embraer Legacy 500

המטוס היפהפה הזה מיועד בעיקר לטיסות קצרות, מה שאומר שאת הנסיעה לניו יורק תצטרכו לתכנן בדרך קצת אחרת. התכנון והייצור שלו עלו לא פחות מ-20 מיליון דולר, אבל כשמסתכלים לתוך הקנקן מגלים בדיוק לאן הלך הכסף. מתחם הישיבה כולל מושבים מעור, חיפוי מעץ מלא ושטיחים מפוארים מכסים את ריצוף השיש.

 

מטוסים פרטיים מפוארים
מטוסים פרטיים עם מושבי עור וחיפוי עץ – מה עוד צריך? (Hollis Johnson)

 

2 – 44 מיליון דולר על Gulfstream G500

יש מטוסים פרטיים ויש את G500 שהוא אולי לא אחד המטוסים היקרים יותר של החברה, אבל הוא כן החדש ביותר (לפחות נכון להיום). על פי התחזיות המטוס יבצע את הטיסה הראשונה שלו ב-2019 ובינתיים אפשר להציץ ולקנא בספות ובכורסאות המפנקות האלו, במסך הטלוויזיה האיכותי (למקרה שתרצה לצפות בסרט טיסה כזה או אחר) ובמטבחון הקטן והמאובזר. חוץ מזה המטוס גם מהיר יותר מרוב המתחרים שלו, ויש לכך משמעות אדירה.

 

מטוסים פרטיים של Gulfstream
היא יצרנית מוכרת של מטוסים פרטיים – וזו עוד יצירה פוארת (Gulfstream)

 

3 – מוצר הדגל: Gulfstream G650ER

עם תג מחיר של 66.5 מיליון דולר הדגם הזה הוא בהחלט מוצר הדגל של Gulfstream, יצרנית מטוסים פרטיים מוכרת למדי. אם תזכו להגיע לטיסה הזו אתם עומדים ליהנות ממושבי עור, שולחנות עץ מרווחים וחדר רחצה שכולו שיש ועץ מלא. כדי לשלוט בטכנולוגיה במתחם הישיבה אתם גם לא צריכים לזוז מהמושב. בשביל זה יש לכם אפליקציה שמאפשרת שליטה דרך הסמארטפון.

 

עוד מטוסים פרטיים של Gulfstream
יש מטוסים פרטיים שבהם אפשר לשלוט דרך הסמארטפון (Gulfstream)

 

4 – Bobardier Global 7000

הנה מטוס פרטי שמתאים לטיסות ארוכות. התכנון והעיצוב עלו 73 מיליון דולר, מה שבהחלט מצדיק תכנון מטוס שיתאים גם לקו תל אביב – לוס אנג'לס. כאן מחכה לכם חדר אוכל גדול כדי שתוכלו לארח לקוחות או חברים לפי שיקול דעתכם, וגם פינת טלוויזיה שכוללת ספות מרווחות ומערכת שמע מתקדמת. אם תתעייפו מהטיסה תוכלו גם לנצל את חדר השינה הפרטי, שדרוג משמעותי לטיסות ארוכות.

 

יש גם מטוסים פרטיים של Bombardier
מסתבר שיש מטוסים פרטיים שבהם תוכלו לארח חברים או לקוחות – ולעשות את כמו שצריך (Bombardier)

 

5 – מטוסים פרטיים של Embraer

חברת Embraer מוכרת בזכות קו שלם של מטוסים פרטיים מפוארים, כמו המטוס היוקרתי שעוצב בהשראת מנהטן. בינתיים יש לה דגם אחר ומפואר לא פחות. הוא נקרא Lineage 1000E, הוא מרווח והוא עלה 53 מיליון דולר. במחיר הזה תוכנן כאן חדר רחצה מרכזי ומעורר קנאה, ואם אתם רוצים קונספט שונה לחלוטין החברה מציעה גם את ספינת החלל קיוטו, שקיבלה את ההשראה שלה מהעיר היפנית.

 

מטוסים פרטיים סטייל קיוטו
ויש גם מטוסים פרטיים שעוצבו בהשראת ערים יפניות (Embraer)

 

6 – Airbus ACJ319 Neo

המטוס הזה הוא דגם עסקי שאמור לאפשר לכם לצאת לנסיעות עסקים עם לקוחות ושותפים, ולעשות את זה בסטייל. ההשקעה כאן אדירה, ועוד לפני שהמטוס הזה רוהט הוא עלה 101.5 מיליון דולר. למרות זאת הטווח שלו קצר יחסית, מה שאומר שאולי תצליחו להגיע לחוף המזרחי של ארה"ב, אבל לא בטוח שזה יספיק כדי לבקר בצד המערבי.

 

מטוסים פרטיים עם טווח טיסה קצר
כשאתם בוחרים מטוסים פרטיים בדקו כמה רחוק הם מגיעים – יש כאלה שלא יגיעו עד לחוף המערבי (Airbus)

 

7 – בואינג 787-8 BBJ

מטוסים פרטיים יכולים להיחשב כאמנות של ממש, והנה הדגם שמוכיח את זה. 100 מיליון דולר הושקעו בהסבת מטוס הבואינג הזה למטוס פרטי גרנדיוזי במיוחד, והכינוי BBJ הוא קיצור לשם המלא והמבטיח: Boeing Business Jet (מטוס העסקים של בואינג). החלק המרכזי כאן מתפרש על פני כ-200 מ"ר והוא מאפשר לכם לארח 40 איש בנוחות מרבית. בסוויטה המלכותית מחכה לכם מיטה זוגית מפנקת במיוחד, ארון גדול וחדר רחצה ענק עם מקלחת כפולה ורצפת שיש.

 

מטוסים פרטיים עם חדר רחצה
חדר רחצה מפואר – הנה משהו שלא רואים בכל מטוס פרטי (Kestrel Aviation Management)

 

8 – בואינג 747-8

מלכת השמיים. זה השם שניתן ליצירה הזו ומי שעומד מאחורי התכנון והעיצוב שילם על המהלך הזה 403 מיליון דולר, וכן, אתם קוראים נכון. זו העלות שנדרשה כדי לתכנן מטוס עצום (400 מ"ר). בשטח האדיר הזה יש לכם משרד גדול עם ספות אירוח, חדר שינה וחדר אוכל ענק שיכול להפוך בקלות גם לחדר ישיבות.

 

מטוסים פרטיים שבהם אפשר לישון בכיף
מטוסים פרטיים עם חדר שינה מפואר (Greenpoint Technologies)

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme