4 גאדג'טים שיכולים לחסוך לכם זמן וכסף כשאתם בחו"ל

מערכת5 דקות קריאה
אלה גאדג'טים שכדאי לקחת לחו"ל
שתף:

סביר להניח שגם אתם לא יכולים לעשות שום דבר בלי המכשירים האלקטרוניים שלכם. הטלפון החכם צמוד אליכם בכל מקום ובכל זמן, כעצמאיים אתם גם נוסעים עם המחשב הנייד לכל חופשה, ויכול מאוד להיות שהטאבלט הוא פריט חובה מבחינתכם בכל טיסה לחו"ל. כדי ליהנות מכל האמצעים הדיגיטליים האלה גם בחו"ל יש כמה גאדג'טים שיכולים לאפשר לנו לעשות את זה כמו שצרך. בלעדיהם נתקשה להתחבר לאינטרנט והסוללה תתרוקן הרבה לפני שנחזור לחדר במלון. אז איך בכל זאת אפשר לחסוך זמן וכסף?

 

 

הרחבת קליטת האינטרנט האלחוטי

התוסף הזה חשוב מאוד לעצמאיים שעובדים גם הרחק מהמשרד (כולל בחו"ל) אבל לא רק. סביר להניח שאם יצא לכם לעבוד בבית מלון או במסעדה חיפשתם אינטרנט אלחוטי בדרך כזו או אחרת. יש מקומות רבים שבהם יש אינטרנט אבל הוא חלש מאוד, ובוודאי שהוא חלש מכדי שתוכלו לצפות בסרט או להקשיב למוזיקה אונליין. כדי להימנע מהפתעות, אפשר וכדאי להצטייד בפתרונות להרחבת טווח הקליטה. הם יחזקו את האות ויאפשרו לכם ליהנות מגלישה רציפה וטובה יותר.

 

באופן כללי יש סוגים שונים מאריכי טווח קליטה שתוכלו למצוא, והנה דוגמה לפתרון מהסוג הזה. בכלל, כל הפתרונות הקיימים מתחברים ישירות אל הקיר, מקבלים את האות מהנתב או המודם, מרחיבים את הטווח ומאפשרים למכשירים השונים לקלוט אינטרנט טוב יותר. כל מי שמחזיק בהרשאה המתאימה יוכל להתחבר לרשת דרך הגאדג'ט הזה.

 

גאדג'טים לחיזוק האינטרנט
יש גאדג'טים שיאפשרו לכם ליהנות מהמכשירים שלכם לאורך זמן – אבל חשוב שיהיה לכם גם פתרון להרחבת טווח הקליטה האלחוטית

מטען נייד

במדינה זרה אנחנו חייבים למצוא פתרונות יצירתיים במיוחד, בפרט בכל הקשור להטענת הטלפון הנייד שלנו. מצד אחד הוא משמש אותנו יותר בחו"ל, בין אם לצורך ניווט, לשימוש במילון או לתכנון מסלולי הטיול שלנו. מצד שני, השימוש העודף במכשיר מרוקן את הסוללה. מטען נייד פותר את הבעיה הזו די בקלות. בין אם אתם לוקחים איתם טאבלט, סמארטפון, מחשב נייד או מצלמה, אל תשכחו להצטייד במטען נייד ואם אפשר, גם בסוללה נוספת. את המטען הנייד תצטרכו אמנם לטעון במהלך הלילה, אבל כשאתם מטיילים ברחובות מנהטן או פריז, לפחות תדעו שיש לכם עוד כמה שעות טובות של סוללה בזכות הטעינה הניידת.

 

גאדג'טים לטעינה טובה יותר
גאדג'טים שונים יאפשרו לכם לטעון את הטלפון גם כשאתם מטיילים במשך יום שלם

נתב אלחוטי נייד

הזכרנו בתחילת הכתבה את הבעיות הקיימות בתחום האינטרנט האלחוטי בחו"ל, אבל רובנו זקוקים לגישה הזו, ואם אפשר – מכל מקום באשר הוא. כאן נכנס לתמונה נתב אלחוטי נייד, אותו רכיב קטן שמתחבר למחשב שלכם ומאפשר לכם להתחבר לאינטרנט מכל מקום. כך אתם יכולים ליצור לעצמכם רשת אלחוטית קטנה משלכם, וגם בן או בת הזוג (או החברים), כולם יוכלו להתחבר לרשת בקלות ובמהירות עם הפתרון הזה.

 

הבשורה הטובה היא שאפשר לקנות את הרכיב הזה גם כשאתם בחופשה, ואם נודה באמת – גאדג'טים כאלה יעלו לכם פחות בחו"ל. אתם יכולים לקנות גם סים גלובאלי שיספק כיסוי טוב יותר בכמה מדינות, ולא רק במדינה שאליה אתם מגיעים. הסים הזה יעלה לכם יותר, כמובן, אבל הוא גם מבטיח לכם ראש הרבה יותר שקט. רק כדאי לבדוק מראש את מהירות הגלישה ואת מידת ההתאמה של הנתב לצרכים שלכם.

 

גאדג'טים לייצוב מתח נייד

נפילות מתח יכולות להשפיע על הרכיבים האלקטרוניים שלנו בצורה קשה מאוד. זה יכול לקרות בגלל סופות וברקים, וזה יכול גם לקרות פשוט משום שקווי החשמל משובשים. כך או כך, הציוד האלקטרוני שלכם בסכנה. הפתרון פשוט גם כאן. בחיפוש קצר תוכלו לרכוש אונליין (או בכל חנות מתאימה) מייצב מתח נייד. גאגדג'טים המייצבים מתח מספקים כיסוי טוב יותר כשאתם מגיעים למדינות בהן החשמל יציב הרבה פחות מאשר בישראל. מייצב המתח מתחבר לקיר כמו כל נתב סטנדרטי, ואתם מחברים אליו את המחשב, הטלפון או הטאבלט. פשוט.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme