8 פיתוחים טכנולוגיים שעומדים לשנות את חיינו ב-2019

מערכת5 דקות קריאה
השינוי בדרך - פיתוחים טכנולוגיים מפתיעים
שתף:

תערוכת CES בלאס וגאס סיפקה לנו הצצה קטנה אל העתיד, ואל מה שצפוי לקרות בשנה הקרובה. התערוכה, שמתמקדת במוצרי צריכה אלקטרוניים, חשפה למעשה את המוצגים שאמורים להשפיע על חיינו במהלך 12 החודשים הקרובים. הנה כמה מהפריטים המרשימים שהוצגו בה.

 

 

טלוויזיות מתקפלות

ההבטחה הזו קיימת כבר שנים, אבל ב-2019 היא כנראה עומדת להתגשם. חברת LG מציגה בפנינו את הטלוויזיה המתקפלת הראשונה שלה, מה שאומר שאם אתם לא מתכננים צפייה מרתונית בסדרה האהובה עליכם, תוכלו לקפל את המסך ולחסוך מקום. הרעיון פשוט: בלחיצת כפתור הטלוויזיה נשלפת החוצה ומציעה את כל מה שהיא אמורה להציע, כולל איכות שידור מצוינת (4k HDR OLED). היא אפילו תומכת באלקסה, העוזרת הקולית של אמזון, וכן בעוזרת של אמזון. מחיר הטלוויזיה, אם אתם ממש סקרנים, עדיין לא פורסם.

 

טלוויזיית LG מתקפלת
אתר LG

 

שירותים חכמים

אנחנו בטוחים שגם אתם מחכים לרגע שבו האסלה תפתח פיה ותדבר אליכם. אז בינתיים זה עוד לא לגמרי קורה, אבל הפיתוח היפני הזה מבטיח לנו כמה חידושים מפתיעים אחרים. למשל, מושב אסלה מחומם או מערכות ניקוי אוטומטיות, ואפילו תאורה צבעונית, רמקולים מובנים ושליטה קולית. התענוג הזה יעלה לכם בין 7,000 ל-9,000 דולר, כאשר המחיר הגבוה יותר קשור גם בצבע (לחובבי האסלה השחורה).

 

 

שעונים חכמים שנטענים בעזרת הגוף

הנה עוד רעיון מפתיע, ובעיקר מפתיע שלא חשבנו על זה קודם: השעון החכם החדש לא יצטרך עמדת חשמל לצורך טעינה. למעשה, הגוף שלכם הוא זה שיספק לו את האנרגיה. הוא ישאב את חום הגוף שלכם, ובשילוב עם פאנל סולארי (סמוי כמובן) אתם כבר לא צריכים מטען חשמלי. חוץ מזה הוא גם עמיד במים, יש לו מסך צבעוני, הוא סופר את הצעדים שלכם ועוקב אחר איכות השינה. אם אתם יוצאים לריצות בוקר יהיה לכם גם מעקב GPS, והשעון מתאים גם לאייפון וגם לאנדרואיד. החל מיוני תוכלו לרכוש אותו ב-200 עד 400 דולר.

 

 

View this post on Instagram

 

Matrix PowerWatch 2: watch that you will never charge because it runs on solar energy and body heat🔥🔥 #matrixpowerwatch2

A post shared by Smartphone news (@all_about_technology_) on

 

טלוויזיות סמסונג עם iTunes

במשך שנים תקשרו מוצרי אפל רק עם מוצרי אפל אחרים. החברה הייתה ידועה בחסימת השימוש בטכנולוגיות שלה בקרב טכנולוגיות שאינן של אפל. עכשיו התמונה מתחילה להשתנות, וממש בקרוב יוכלו יצרני הטלוויזיות (כמו סוני או LG) לשלב גם את אפליקציית iTunes בטלוויזיות החכמות שלהם. זה קורה במקביל להשקת שירות הסטרימינג החדש של אפל, שצפוי גם הוא במהלך 2019.

 

קפסולות בירה ביתיות

כנראה אין צורך להציג את הקפסולות של נספרסו, אלו שמייצרות קפה בלחיצת כפתור. עכשיו דמיינו לעצמכם מצב שבו אתם מכניסים קפסולה למכונה שמייצרת עבורכם בירה. חברת LG החליטה לפתח מוצר כזה בדיוק, מבשלת בירה ביתית אם תרצו, והוא זהה במידה רבה לשיטת הקפסולות של נספרסו: מכניסים אל המכונה שלוש קפסולות (קטנות יותר מקפסולות קפה) ולוחצים על כפתור אחד בלבד. המכונה תספק לא פחות מחמישה ליטרים של בירה, ויש חמישה סוגים אפשריים. היי, היא אפילו מנקה את עצמה בסוף השימוש. מצד שני, תהליך ההכנה של הבירה לוקח שבועיים, מה שאומר שאין ממש מקום לספונטניות.

 

 

View this post on Instagram

 

Da appassionato di tecnologia (e di birra 🙄) mi sono imbattuto in questo progetto proposto da LG, che verrà presentato al CES 2019 (importante fiera sulle novità tecnologiche). La macchina si chiama LG HomeBrew. Sostanzialmente è molto simile a una macchina per il caffè con le classiche capsule, ma qui si fa la birra……. Il funzionamento dovrebbe essere molto pratico.. Basta inserire le capsule, contenenti gli ingredienti principali della birra e far partire la macchina. Il resto avverrà tutto all'interno di questa. Dalla fase di fermentazione, fino a quella di pulizia dell'impianto. I tempi previsti (in base al tipo di birra) dovrebbero essere di circa 4/5 settimane, per avere la birra pronta da spillare, direttamente dalla macchina. All'inizio saranno disponibili 5 diverse tipologie di birra.. American IPA, English Stout, Witbier belga, Czech Pilsner (simile alla Pilsner Urquell) e American Pale Ale. LG afferma che la macchina utilizza algoritmi per controllare le fasi di produzione, poi di spillatura e di pulizia. Con un app per smartphone sarà poi possibile monitorare tutte le fasi del processo. . Considerazione personale: il progetto è molto interessante dal punto di vista della tecnologia che verrà utilizzata, ma una macchina del genere non potrà mai sostituire il lavoro che c'è dietro la produzione di una buona birra artigianale, del lavoro di un birraio e dell'evoluzione che si è avuta in questo campo.

A post shared by ARCHIBEER (@archibeer) on

 

איפור אוטומטי

הרעיון הזה של פרוקטר אנד גמבל הצליח לסקרן גם אותנו. למעשה מדובר בגאדג'ט שסורק את הפנים ומפזר עליהן איפור בדיוק במידה הנכונה. הרעיון העומד בבסיס הפיתוח הזה פשוט: המכשיר מזהה את גוון העור באמצעות מצלמה, מאתר פגמים ומכסה אותם עם כמות נכונה של מייקאפ.

 

 

כיכר לחם ב-6 דקות

המכשיר עצמו די גדול, כך שהוא לא מתאים לכל מטבח, אבל הוא בהחלט אידאלי למי שצורך כמויות גדולות של לחם ומעדיף לאפות אותו בעצמו. BreadBot הוא אופה הלחם שמתאים בעיקר למי שאופה בנפחים משמעותיים (למשל רשתות המזון). משום כך הוא גם מבטיח ללקוחות טריות, שכן הכיכר נאפית במקום ובתוך דקות. הוא גם חוסך לא מעט כסף לרשת המזון, שכן אפשר לאפות לחם רק לפי דרישה, בלי להכין מראש כמויות גדולות שימצאו את עצמן בפח בסוף היום.

 

 

מכונת קיפול כביסה

היו כמה ניסיונות דומים לפיתוח מוצר מהסוג הזה בעבר, אבל רובם נדונו לכישלון. אבטיפוס חדש מוכיח שהשיטה דווקא יכולה לעבוד, ולדגם הזה קוראים Foldimate. במקום לקפל חולצה תוכלו להכניסה אותו למכונה והיא תצא אליכם מקופלת בתוך חמש שניות בלבד. לטענת המפתחים ניתן להכניס גם ערימת כביסה שתצא מקופלת לאחר כחמש דקות, והיא יודעת להתמודד עם חולצות, מכנסיים ומגבות. בגדים קטנים (לדוגמה בגדי תינוקות) הם עדיין לא בגבול היכולת של המכונה הזו, וגם לא מוצרי טקסטיל גדולים (כמו מצעים). נכון לשלב זה לא ברור מתי המוצר ייצא למכירה אבל בחברה מקווים שעלויות הפיתוח יאפשר קביעת תג מחיר שלא יעלה על 1,000 דולר.

 

 

View this post on Instagram

 

Do I need this? Probably not. Do I want this? Heck yeah! #laundryfoldingmachine #CES2019

A post shared by Mel Yu (@flyerno1) on

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme