הורים חדשים? הנה 5 גאדג'טים שממש כדאי לכם להכיר

מערכת5 דקות קריאה
לפני הלידה - גאדג'טים מומלצים
שתף:

כהורים חדשים אתם עומדים להתמודד עם כמה אתגרים לא ממש פשוטים, בלשון המעטה. כדי להקל על עצמכם עד כמה שאפשר מומלץ להתחיל בהכנות עוד לפני הלידה, כמובן. אפשר להתחיל עם צביעת החדר, להרכיב את העריסה או לאסוף את העגלה (אם אתם לא ממש מאמינים באמונות תפלות), אבל יש גם כמה מוצרים נוספים שיכולים לעזור לכם. הנה כמה גאדג'טים שעשויים להתגלות כיעילים במיוחד בתקופה הקרובה, ואת כולם תוכלו למצוא באמזון כך שאין אפילו סיבה לצאת מהבית.

 

1 – מכשיר רעש לבן

מכשיר רעש לבן
תמונה: אמזון

 

דרך טובה להרגיע את הילד לפני השינה היא להשמיע צליל עדין ויציב מאוד, ויש היום כמה מכשירים שמספקים את הרעש הלבן הזה. בין הפתרונות השונים אפשר למצוא את המכשיר הזה מבית Marpac. הוא אולי לא פריט עיצובי מרשים במיוחד, אבל הוא בהחלט עושה את המוטל עליו ואפילו בהצלחה רבה. עם שני מנועים פנימיים אפשר להתאים את עוצמת הצליל בדיוק למה שהילד שלכם צריך, והמבקרים באמזון כבר פרגנו לו בטענה שמדובר במכשיר יעיל שבזכותו הילדים ישנים לילות שלמים.

 

מכשיר רעש לבן של Marpac ב-50 דולר

 

2 – מכשיר אדים

מכשיר אדים
תמונה: אמזון

 

כשהוא ניצב בחדר הילדים שלכם, מכשיר האדים הזה עוזר להם להימנע מגרון לח ואף סתום, וגם אם זה הילד הראשון שלכם אתם בוודאי מבינים עד כמה הבעיות הללו יטרידו גם אתכם. מכשיר האדים שלפניכם יפעל במשך 16 שעות ברציפות מרגע שמילאתם את המיכל, ולמען הבטיחות הוא גם ייכבה בעצמו כשכמות המים תרד. המכשיר הזה גם שקט מאוד (אז אל תבנו עליו כפתרון שיחסוך לכם גם את מכשיר הרעש הלבן מהסעיף הקודם), ומחוברת אליו נורת לילה – נושא חשוב למרבית ההורים.

 

מכשיר אדים של Pure Enrichment ב-40 דולר

 

3 – מחטא בקבוקים

מחטא בקבוקים
תמונה: אמזון

 

אתם יכולים לשטוף את הבקבוק לבד או להכניס אותו למדיח הכלים, אבל מחטא הבקבוקים שמצאנו עבורכם מאפשר לכם לנקות את הבקבוקים בצורה פשוטה ומהירה – בעזרת המיקרוגל. יש לכך יתרון משמעותי מאוד, שכן המיקרוגל מתחמם ומגיע לטמפרטורה גבוהה יותר ממדיח הכלים או המים החמים בכיור, וזו הדרך להבטיח חיטוי ברמה טובה יותר. הוא גם מהיר יותר, כאמור, וזה עוד יתרון גדול. חוץ מזה, כל עוד הבקבוקים נשארים בתוך המכשיר – הם גם נשארים סטריליים למשך יום שלם.

 

מכשיר לחיטוי בקבוקים ב-22 דולר

 

4 – מוניטור לתינוק

מוניטור לתינוק
תמונה: אמזון

 

המכשיר הזה בטח מוכר לכם, גם אם אתם מתכוננים ללידה הראשונה, אבל המוניטור הקלאסי שינה את פניו בשנים האחרונות, ללא ספק. יש היום כמה וכמה חלופות טובות בשוק אבל הדגם שלפניכם – DXR-8 – זוכה לשבחים רבים באמזון. קודם כל, הוא מאפשר לכם להתחבר לארבע מצלמות שונות אם אתם רוצים לעקוב אחר הקטנצ'יק בחלקים שונים בבית, למשל. הסוללה שלו נטענת באמצעות USB והיא מחזיקה מעמד עד שש שעות במצב וידאו (10 אם אתם זקוקים רק למוניטור שמע).

 

מוניטור לתינוק של SXR-8 ב-165 דולר

 

5 – תאורה עם חיישן תנועה

תאורה עם חיישן תנועה
תמונה: אמזון

 

הנה ספוילר קטן למה שצפוי לכם לאחר הלידה: באמצע הלילה, כשהילד בוכה בחדר, אתם עומדים לגשש באפלה (כדי לא להעיר אף אחד). ברגעים האלה אתם עשויים לדרוך על צעצוע מכאיב במיוחד או לנעוץ את האצבע בקצה המיטה. אם לא חוויתם את הכאב הזה מעולם נדמה שרק לידה מנצחת את התחושה הזו. בכל מקרה, עם חיישן התנועה הזה תיפתר בעיית החושך. המנורה פועלת עם סוללות ואם תמקמו אותה בנקודה המושלמת במסדרון, תגלו שתאורה רכה מאירה את הדרך. גם כשהילד יגדל יהיה לו קל יותר להגיע לשירותים באמצע הלילה, כשכולם ישנים.

 

תאורה עם חיישן תנועה ב-20 דולר

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme