בתי הנופש של הסלבס שמעוררים קנאה גם בקרב המיליארדרים

מערכת5 דקות קריאה
בתי הנופש שיעוררו בכם קנאה עזה
שתף:

העשירים והמפורסמים מחזיקים, בדרך כלל, קצת יותר מנכס אחד. לצד מקום משכנם הקבוע, זה שאליו הם מקבלים את הדואר ואת המשלוח מהסופרמרקט, הם מתחזקים עוד בית נופש אחד לפחות, במקרים רבים אפילו יותר. כך יש להם פינה שקטה ונעימה משלהם שבה הם יכולים להירגע, לברוח מהפפראצי ולנוח. אלא שיש מפורסמים שלא מסתפקים בדירת נופש קטנה או בצימר. בתי הנופש שלהם מפוארים ונוצצים, והם גם עולים בהתאם. הנה כמה מהם, והם עומדים לגרום לכם לקנא, ראו הוזהרתם.

 

טיילור סוויפט – בית נופש ברוד איילנד

בית נופש טיילור סטייל
בית נופש כזה עוד לא ראיתם ( Life and Style)

 

לטיילור סוויפט יש לא מעט נכסים ברחבי ארה"ב אבל האחוזה היפהפייה ברוד איילנד היא מהיפות והמיוחדות שבהן. היא נפרדה מ-17.75 מיליון דולר לטובת הנכס הזה (תהיו בטוחים שהיא שילמה במזומן) אבל הוא משרת אותה היטב. עם שמונה חדרי שינה, בריכת שחייה פרטית ונופים בלתי רגילים אפשר להבין איך הפך הבית הזה למקום המועדף עליה בחופשות. ממש לא מזמן היא גם אירחה כמה חברים טובים למסיבת יום העצמאות, ואולי אתם אפילו מכירים אותם: ריאן ריינולדס ובלייק לייבלי הופיעו ברשימת האורחים.

 

ג'וני דפ – בית הנופש בצרפת

ג'וני דפ עם בית נופש גדול במיוחד
ג'וני דפ בחר לא רק בית נופש אלא כפר שלם ( toptenrealestatedeals.jpg)

 

אפשר להגיד שבמקרה של ג'וני דפ הוא ממש לא מסתפק בבית, הוא מעדיף כפר נופש שלם בדרום צרפת. לרשות הכוכב הענק עומדים כ-150 דונם, כ-12 מבנים ובית אחד מרכזי ובו 15 חדרי שינה, שלושה חדרי רחצה ועוד כ-15 חדרי שינה ביחידות השונות במתחם. דפ עצמו חדש יחסית בנכס (מאז 2015) אבל הוא כבר החל במלאכת השיפוץ שאמורה להימשך כ-15 שנים, מה שצפוי להקפיץ את שווי הנכס מ-25 מיליון דולר ל-63 מיליון.

 

 

ג'ניפר לורנס – בית הנופש בניו יורק

גם ג'ניפר לורנס עם בית נופש מפואר
בית נופש בניו יורק נשמע לכם טוב? (6sqft)

 

אם אתם במקרה בניו יורק ויש לכם תכניות לארוב לכמה מפורסמים כמו ג'סטין טימברלייק או בלייק לייבלי, תרשמו לפניכם את הכתובת: 443 Greenwich Street. זה גם המקום שבו צלמי הפפראצי אוהבים לארוז ויש להם עכשיו עוד כוכבת לעקוב אחריה – ג'ניפר לורנס. אם היא תהיה נדיבה היא תזמין תכם לחדר האוכל המפואר או לתצפית על העיר מבעד לחלונות הענקיים, אולי לארוחה טובה במטבח המקצועי, ובאותה הזדמנות תוכלו לנצל גם את חדר הכביסה ואת חדר האיפור. אם אתם ממש רוצים תוכלו לשכור את הדירה תמורת 27,000 דולר לחודש. כסף קטן.

 

סטיבן ספילברג – בית הנופש באיסט המפטון

סטיבן שפילברג עם בית נופש בניו יורק
הבמאי המהולל מתחזק בית נופש מפואר בניו יורק (8439.ru)

 

עדיין באזור ניו יורק, וכאן נמצא בית הנופש של הבמאי סטיבן שפילברג, זה שמועמד לאוסקר על סרטים עוד לפני שמישהו צפה בהם. החזון שלו ידוע היטב והוא מתבטא גם בעיצוב בית הנופש היוקרתי שלו. עם אדריכל מהולל הוא תכנן את משכנו המפואר באיסט המפטון, בניו יורק. הנכס היוקרתי עלה 25 מיליון דולר והוא ללא ספק בית קיץ מושלם עם בריכה פרטית, מיטות שיזוף, מדשאות ענקיות ונהר יפהפה אליו הוא משקיף מחלון חדר השינה.

 

ג'ניפר לופז – בית הנופש בניו יורק

בית הנופש של ג'יילו
זהו בית הנופש הגרנדיוזי של ג'ניפר לופז – והוא יעלה לכם 425,000 דולר (Schweizer Illustrierte)

 

הזמרת השקיעה לא פחות מ-10 מיליון דולר באחוזה הגרנדיוזית הזו, ואם אתם ממש סקרנים – בעלי הבית הקודמים השכירו אותה מדי שנה במהלך החגים תמורת 425,000 דולר. 8 חדרי שינה, 7 חדרי רחצה וכמו כל הכוכבים העשירים גם בריכה פרטית, זה מה שמחכה לג'יי לו בכל פעם שהיא יוצאת לחופשה.

 

 

לאונרדו דיקפריו – בית הנופש בקליפורניה

לאונרדו דיקפריו משכיר בית ללילה
לאונרדו דיקפריו משכיר את בית הנופש גם ללילה אבל במחיר לא סמלי בכלל (theloop.ca)

 

בזמן שרוב המפורסמים משכירים את בתי הנופש שלהם לפי שכר דירה חודשי, לאונרדו דיקפריו מאפשר לכם לשכור את הנכס שלו במחיר "סמלי" של 3,750 דולר ללילה. הנכס הזה הוא למעשה אתר נופש יפהפה בפאלם ספרינגס, והוא מזוהה כאתר שבו הבנייה מודרנית והעיצוב מושקע מאוד. הוא עלה לו 5.3 מיליון דולר והוא כולל 6 חדרי שינה, בריכה מחוממת, ספא, סאונה וגם מגרש טניס שמשקיף אל ההרים. לא מפתיע, דיקפריו ידוע כחובב טניס שמגיע לצפות במשחקים בטורנירים הגדולים בעולם.

 

ג'ורג' קלוני – בית נופש באיטליה

הנכס המפואר של קלוני
הנכס של ג'ורג' קלוני אמור להיות מוכר לצופי "אושן 12" (vanityfair)

 

בית הנופש של ג'ורג' קלוני מוכר היטב למי שצפה ב"אושן 12", פשוט משום שהמבנה המפואר מהמאה ה-18 אירח גם צוות הצילום לחלק מימי ההפקה. הווילה משקיפה אל אגם קומו והנופים כאן בכלל משגעים, לא משנה מאיזו זווית או נקודת תצפית. באזור הזה נופשים מדי פעם גם מדונה ורוברט דה-נירו, והנכס של קלוני עלה לו 10 מיליון דולר, כך שהוא בחברה טובה מאוד. הבעיה היא שגם המעריצים וצלמי הפפראצי יודעים בדיוק איפה נמצא הנכס, כך שהחופשות שלו עם אשתו לא ממש פרטיות.

 

דייויד קופרפילד – בית נופש באיי הבהאמס

הבית של קופרפילד
הקוסם המפורסם בעולם בחר לעצמו בית נופש מפואר כיאה למעמד (Firenews)

 

הקוסם המפורסם לא קנה רק בית אחד על האי הזה – הוא קנה את האי כולו. מושה קיי (Musha Cay) הוא אחד האיים המרכזיים והיפים באזור הבהאמס והוא נחשב לאחד המבודדים ביותר שבהם. אם הוא רוצה לקיים כאן אירוע פרטי הוא יכול להזמין 24 אורחים שיתארחו באחת מחמש הווילות המפוארות, ואם אתם מתכננים לתכנן כאן הפקה אישית משלכם תצטרכו להיפרד מ-57,000 דולר ללילה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme