מפלצת הכסף: כך צבר ג'ורג' קלוני הון של חצי מיליארד דולר

מורן בלסר5 דקות קריאה
ההון של ג'ורג' קלוני - מאיפה הגיע?
שתף:

הרבה לפני שהוא היה כוכב ענק, ג'ורג' קלוני התארח אצל חבר טוב והסתפק במיטה קטנה בזמן שניסה את מזלו בהוליווד. סביר להניח שהוא לא באמת דמיין את החיים שלו כפי שהם היום, עם הון של חצי מיליארד דולר, קריירה מפוארת ושם עם השפעה עצומה. במקרה שלו אפשר בהחלט להסכים שכפית של כסף לא הייתה לו בפה מעולם, והוא עבד קשה למדי כדי להתקדם. ההון שלו משקף בעיקר את ההצלחה המקצועית, וזו סיבה מצוינת להתחיל לנבור בדפי ההיסטוריה ולגלות איך הוא הגיע לאן שהגיע (כלומר – לקמפיינים של נספרסו ולחתונות של בית המלוכה הבריטי).

 

ג'ורג' קלוני בסרטי אושן
אחרי ER ג'ורג' קלוני קיבל כמה תפקידים גדולים – כולל סרטי "אושן"

 

הקריירה המקצועית של ג'ורג' קלוני

היום הוא אולי משקיע זמן ניכר בצדקה ובפעילות חברתית, אבל בשנות ה-90 ג'ורג' קלוני היה בחור צעיר בלי זמן מיותר. כדי לפרנס את עצמו בזמן שחיפש תפקידים בהוליווד הוא מצא כמה עבודות זמניות, ואז הגיע לתפקידי אורח בסדרות כמו "רוזאן" או "בנות הזהב", אבל הפריצה הגדולה הייתה כמובן בדרמת בית החולים ER. אחרי כמה עונות בתפקיד הרופא השרמנטי הוא החליט לעבור למסך הגדול וזה גם עבד לו לא רע. סרטים כמו "הסערה המושלמת" וסדרת סרטי "אושן" לצד בראד פיט וג'וליה רוברטס, אלה רק דוגמאות לתפקידים הגדולים הראשונים שלו. הוא היה גם מועמד לכמה וכמה פרסי אוסקר, גלובוס הזהב ו-BAFTA. היום, בגיל 51, עם אישה ושני ילדים, יש לו הון של חצי מיליארד דולר.

 

 

אז מאיפה הכסף?

הקריירה של ג'ורג' קלוני היא ההסבר המרכזי להון שלו, ואם הזכרנו את התפקידים שלו אחרי ER הרי שהיו כמה מוכרים מאוד. הוא שיחק ב"באטמן ורובין", "פיסמייקר","אחי איפה אתה", "מפלצת הכסף", "לקרוא ולשרוף" וסרטים רבים אחרים, אבל הקריירה הקולנועית לא הייתה ההכנסה היחידה שלו. הוא ייסד את מותג הטקילה Casamigos Tequila ב-2013 וגם מכר אותו ב-2017, בעסקה שהכניסה לחשבון הבנק שלו כ-150 מיליון דולר. אם כל זה לא מספיק, על פי ההערכות הוא קיבל כ-40 מיליון דולר מחברת "נספרסו", החברה שאיתה הוא מזוהה בשנים האחרונות.

 

ג'ורג' קלוני ואשתו
לצד קריירה קולנועית ומותג קפה יוקרתי, ג'ורג' קלוני הוא גם איש משפחה

 

החיים האישיים שלו

ג'ורג' קלוני הוא לא רק שחקן מוערך, פרזנטור של מותג קפה יוקרתי ופעיל חברתי. בשנת ה-90 הוא אמנם היה נשוי לזמן קצר אבל מאז 1993 הוא לא היה ידוע בזכות מערכות היחסים הארוכות שלו, לפחות עד שהכיר את אשתו הנוכחית, אמל קלוני, עורכת דין ממוצא לבנוני-בריטי שהישראלים קצת פחות מחבבים בעקבות התבטאויות לפיהן ישראל מבצעת פשעים ברצועת עזה, ולאחר שמונתה לצוות החקירה של מועצת זכויות אדם לבחינת פעילויות ישראל במסגרת "צוק איתן" (מינוי עליו ויתרה בסופו של דבר). ב-2017 הם גם הפכו להורים לתאומים. הילדים שלהם כנראה לא יצטרכו להתארח אצל חברים בזמן שינסו לבנות לעצמם שם. עם ההון המכובד של אבא ואימא יהיה להם קצת יותר קל מאשר לאבא.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme