10 השחקנים העשירים בעולם הרוויחו יחד 748 מיליון דולר

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

מגזין פורבס אוהב לדרג את הכוכבים הגדולים בעולם, והוא בעיקר אוהב לדרג אותם על פי הכנסות. אחרי שגילינו מי הספורטאית הרווחית בעולם (סרינה וויליאמס) ומי השחקנית הרווחית ביותר (סקרלט ג'והנסון) הגיע תור הגברים. אלא שבראש רשימת השחקנים הרווחיים לשנת 2018 נמצא שחקן מצוין שצבר את רוב ההון שלו הרחק מאתרי הצילומים. זהו ג'ורג' קלוני, מי שמכר את מותג הטקילה שלו בעסקה של כמיליארד דולר ובסך הכל סגר את השנה עם הכנסה של 239 מיליון דולר. לא רע בכלל. חוץ ממנו נמצאים ברשימה עוד כמה כוכבים גדולים שאתם בטח מכירים, כולל שני שחקנים שעונים לשם כריס וכיכבו השנה בסרטי גיבורי על (השניים האחרים, פיין ופראט, דווקא נשארו בחוץ).

 

 

במקום העשירי: כריס אוונס, 34 מיליון דולר

כאמור, כריס אוונס הוא אחד מגיבורי העל הגדולים של השנה ושל השנים האחרונות בכלל. מי שנכנס לתלבושת קפטן אמריקה וכיכב השנה בלהיט "הנוקמים: מלחמת האינסוף" סגר שנת מס עם צ'ק מרשים במיוחד.

 

 

המקום העשירי
כריס אוונס

במקום התשיעי: סלמן ח'אן, 38.5 מיליון דולר

הוא אולי לא שחקן הוליוודי מוכר במיוחד, אבל בבוליווד הוא שם דבר. ח'אן הרוויח השנה 38.5 מיליון דולר בזכות הסרטים שבהם כיכב ואותם הפיק, וגם כמה חוזי פרסום שמנים, ביניהם חוזה עם סוזוקי.

 

במקום השמיני: אדם סנדלר, 39.5 מיליון דולר

זו הייתה שנה מוצלחת מאוד לסנדלר, שחתם על הסכם עם נטפליקס וחוץ מהסרטים שלו ברשת הסטרימינג הוא גם מקבל צ'קים עם שש ספרות על מופעי הסטנד-אפ שלו.

 

המקום השמיני
אדם סנדלר

 

במקום השביעי: אקשאיי קומאר, 40.5 מיליון דולר

עוד כוכב בוליוודי הוא קומאר, שחקן ופרזנטור של 20 מותגים שונים, מה שמסביר איך הוא הצליח למצוא את עצמו במקום טוב בין ג'ורג' קלוני לאדם סנדלר.

 

 

במקום השישי: וויל סמית', 42 מיליון דולר

הסרט "בהיר" של נטפליקס הכניס לחשבון הבנק של וויל סמית' 20 מיליון דולר, והוא חתם גם על שני סרטים נוספים שצפויים לצאת בשנה הבא, "אלאדין" ו"מרגלים בתחפושת".

 

במקום השישי
וויל סמית'

במקום החמישי: ג'קי צ'אן, 45.5 מיליון דולר

צ'אן הופיע במהלך 2017 בשישה סרטים שונים, במקביל לכמה חוזי פרסום נאים למדי. העבודה הקשר השתלמה, ויחד עם ההכנסות מבתי הקולנוע אשר בבעלותו הוא נהנה מגידול של 45.5 מיליון דולר.

 

במקום הרביעי: כריס המסוורת', 64.5 מיליון דולר

בהשוואה ל-2017 המסוורת' נהנה מרווחים שזינקו פי 2, והסיבה העיקרית ברורה: תפקידו בת'ור תרם לו משמעותית, הן בזכות סרט הסולו "ת'ור: רגנרוק" והן בזכות השתתפות בשובר הקופות "הנוקמים: מלחמת האינסוף".

 

המקום הרביעי
כריס המסוורת'

 

במקום השלישי: רוברט דאוני ג'וניור, 81 מיליון דולר

גם רוברט דאוני ג'וניור נהנה משנה מוצלחת ומזינוק בהכנסות, וגם הוא יכול להודות לחברת מארוול ולסרטי גיבורי העל שלה. הוא חזר לתלבושת של איירון מן, כיכב ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף" וקפץ לביקור קטן בסרט "ספיידרמן: השיבה הביתה", ביקור חפוז שהבטיח לו לא פחות מ-15 מיליון דולר.

 

במקום השני: דווין (דה רוק) ג'ונסון, 124 מיליון דולר

במקרה של דוויין ג'ונסון ההכנסות הגיעו בעיקר מהסרטים שבהם השתתף, ופחות מחוזי פרסום או חסויות. דה רוק והשרירים צברו השנה הון מרשים בעקבות ההצלחה של הסרט "ג'ומנג'י", בעיקר. ההצלחה של "גורד שחקים" והסרטים הנוספים שנמצאים כבר בקנה (כמו סרט ההמשך של ג'ומנג'י והסרט Red Notice) יבטיחו לו כנראה מקום טוב ברשימה הזו גם בשנה הבאה.

 

המקום השני
דוויין ג'ונסון

 

במקום הראשון: ג'ורג' קלוני, 239 מיליון דולר

כאמור, את רוב הכסף שלו קיבל השנה קלוני בזכות מותג הטקילה, ובקולנוע כנראה לא ממש ראיתם אותו. החלק שלו במכירת המותג הבטיח לו הרבה כסף, יותר מכל סרט או פרסומת לנספרסו.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme