האיש והשרירים – איך הפך דה רוק לשחקן הרווחי בהוליווד?

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
דה רוק מרוויח 20 מיליון דולר לסרט. לפחות
שתף:

דוויין ג'ונסון, מי שמוכר לרובנו בכינוי הבלתי נשכח "דה רוק", הוא השחקן הרווחי בהוליווד בשנה האחרונה. הוא עובד קשה וגם בגיל 46 הוא עדיין בכושר מעורר קנאה. זה לא מאוד מפתיע כשמדובר על מתאגרף מקצועי לשעבר, ולמי שהפך לאחד הכוכבים הגדולים למרות שאת תחילת הדרך שלו בהוליווד עשה בתפקידים דווקא די נשכחים. רק בשנה האחרונה הוא הכניס 124 מיליון דולר, סכום שיא בשני העשורים בהם עוקב מגזין פורבס אחר המפורסמים העשירים בעולם. הסכום הזה גם כמעט כפול מהנתון המרשים של דה רוק רק שנה קודם לכן – 65 מיליון דולר.

 

*swipe left After years of relentless hard work, lil’ bit of luck, successes, failures, more failures and more successes, my career just achieved a pretty awesome milestone – the highest earning actor in the history of Forbes. I’m a firm believer in the notion that there is no success that happens alone. Success always requires a TEAM. THANK YOU to @danygarciaco (founder of @garciacompanies and co-founder of @sevenbucksprod) for her brilliant enterprise/world building acumen, vision and most importantly, her execution 🙏🏾👊🏾 And THANK YOU to our hungry, brilliant and like vision team/ WME Gang, Tyre, Ramer & Brown Grant, Tani, Barash & Altman @GarciaCompanies @Jonesworks @Viewpoint.PR @SevenBucksProd @SevenBucksCr @SevenBucksDS @flynnpictureco Team Rock Physical Production Again, THANK YOU TEAM and cheers to always putting the audience first and breaking new ground. And to anyone out there reading this right now… remember, I’m the dude who started with $7bucks. Anything can be achieved with relentless hard work, passion, surrounding yourself with smart people and always ALWAYS listening to your gut. #MakingForbesHistory #HardestWorkerInTheRoom #TeamRock

A post shared by therock (@therock) on

 

דה רוק לא מתכנן לעצור

הכוכב השרירן סיפר בעבר על היום שבו מצא את עצמו עם 7 דולר בכיס, היום שבו גם ידע שהוא יגיע רחוק מאוד. לא ברור אם הוא ידע כמה רחוק הוא יגיע, אבל הנתונים בהחלט מרשימים. בחודש יולי האחרון יצא לאקרנים "גורד שחקים" בכיכובו, שזכה אמנם לביקורות לא מלהיבות ול-48% במדד Rotten Tomatoes, אבל הקהל אוהב וממשיך להגיע לסרטים שלו. הסרט "ג'ומנג'י" היה הצלחה אדירה, הרבה מעבר למצופה, וסרט ההמשך כבר נמצא בפיתוח לקראת ההפצה המתוכננת בשנה הבאה. חוץ מזה הוא גם כיכב לצד קווין הארט בסרט "סוכן וחצי", כבש את הצופים בסרטי "מהיר ועצבני" ובקרוב הוא ישתף פעולה עם אחת השותפות שלו לסרט – מישהי שאנחנו מכירים היטב – גל גדות. בשנה הבאה הם יצלמו את Red Notice, שמשתלב בלוח הזמנים הצפוף מאוד של דה רוק.

 

 

המטרה: להמשיך לעבוד

מבחינתו של דה רוק המספר הוא רק אמצעי, ולא בהכרח המטרה. הוא רק רוצה להמשיך לעבוד, לצלם סרטים ולבדר את הקהל. בפוסט שהעלה באינסטגרם הוא גם התייחס לתואר השחקן הרווחי ביותר בהוליווד ולמשמעות האמיתית שלו: "אחרי שנים של עבודה קשה ובלתי פוסקת, קצת מזל, הצלחות, כישלונות, עוד כישלונות ועוד הצלחות, הקריירה שלי השיגה אבן דרך – השחקן הרווחי ביותר בהיסטוריה של פורבס. אני מאמין גדול באמונה שאין הצלחה שמגיעה לבדה. ההצלחה תמיד דורשת צוות." והוא גם מוסיף: "אני תמיד אומר שיש לי בוס אחד… העולם. הפילוסופיה שלי תמיד הייתה (ותמיד תהיה) לעשות את כל מה שאני יכול כדי להבטיח שתמיד הקהל יהיה מרוצה. אם אתם הולכים הביתה מרוצים, עשיתי את העבודה."

 

השכר של דה רוק: 20 מיליון דולר לסרט

ההצלחה של דה רוק ידועה היטב. יש לו למעלה מ-108 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות והוא משתף את הקהל בפגישות עבודה, פרמיירות, טריילים והכרזות על סרטים חדשים. עם האהבה מהקהל הוא יכול לדרוש ולקבל צ'קים שמנים מאוד על כל תפקיד, והיום הוא מקבל 20 מיליון דולר לסרט. אתם יכולים להיות בטוחים שהוא מקבל גם בונוסים על ההצלחות בקופות, וכל זה מצדיק את ההשקעה האדירה גם בכושר שלו: מאות עובדים מניידים את חדר הכושר הפרטי שלו ממקום למקום, כדי שימשיך באימונים גם באתרי הצילום.

 

 

5 סרטים ב-15 חודשים

בתוך 15 חודשים בלבד, דוויין ג'ונסון כיכב בחמישה סרטים: "משמר המפרץ", "ג'ומנג'י", "מהיר ועצבני", "פרא" ו"גורד שחקים". גם הסרטים שנקטלו על ידי המבקרים משכו את הצופים, בעיקר בזכות העבודה הרבה של דה רוק ברשתות החברתיות. הקשר האישי עם הקהל הוא חלק מהעניין, לטענתו, והוא בהחלט יודע מה הוא עושה. הוא אמנם ממשיך לצאת לפרמיירות בכל העולם, מקיים אירועים עם התקשורת ומגיע לתכניות אירוח, אבל הפייסבוק והאינסטגרם תורמים באופן משמעותי.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme