תשלש את שכרה: כמה תרוויח במאית וונדר וומן על סרט ההמשך?

מערכת5 דקות קריאה
במאית וונדר וומן חוזרת לסרט ההמשך עם שכר בלתי נתפס
שתף:

אם במקרה פספסתם, וונדר וומן היה אחד הלהיטים הגדולים ב-2017 והוא נחשב להצלחה אדירה לא רק בהשוואה לסרטים אחרים ביקום הקולנועי של DC, אלא בכלל. קשה לזכור כמה סרטי גיבורי-על זכו לאהדה גדולה כל כך מצד הקהל והמבקרים כאחד, ועד היום הסרט הכניס לא פחות מ-821 מיליון דולר. אז נכון שיש כמה סרטים של DC (וללא ספק גם כמה סרטים של מארוול) שהרוויחו אפילו יותר, אבל זהו עדיין סרט המקור (Origin Story) המצליח ביותר בכל הזמנים. עכשיו מסתבר שיש מי שנהנית מהתהילה ועומדת להרגיש את זה גם בחשבון הבנק שלה, ואנחנו דווקא לא מדברים על גל גדות, למרות שעל סרט ההמשך היא כנראה תקבל הרבה יותר מ-300,000 דולר.

 

השכר של פטי ג'נקינס על וונדר וומן 1984
זינוק מרשים במיוחד יהפוך את במאית וונדר וומן לבמאית עם השכר הגבוה ביותר בהוליווד

 

כמה תרוויח פטי ג'נקינס?

המבקרים מייחסים את סיפור ההצלחה של וונדר וומן לכמה משתנים מרכזיים. ליהוק מוצלח של הדמות הראשית הוא כמובן המשתנה המרכזי, אבל פטי ג'נקינס היא משתנה משמעותי לא פחות. במאית הסרט הגיעה לוונדר וומן אחרי כמה וכמה שינויים מאחורי הקלעים, מה שמסביר למה נדרשו כל כך הרבה שנים עד לרגע שבו דיאנה פרינס קבלה סרט משלה. בסופו של דבר זה עבד לא רע, ועל הסרט הראשון ג'נקינס קיבלה שכר של מיליון דולר. אחרי הבונוסים שבוודאי הוענקו לה (בכל זאת מדובר בהצלחה אדירה) ההשערות בהוליווד הן שהשכר הסופי שלה עמד על 3 מיליון דולר. על סרט ההמשך היא תקבל ככל הנראה פי שלוש.

 

 

וונדר וומן 2 – הציפיות בשמים

חשוב לזכור שגם כאשר הכריזו באולפני וורנר על סרט ההמשך, זה שקיבל לאחרונה את השם הרשמי "וונדר וומן 1984", פטי ג'נקינס עדיין לא הייתה בתמונה באופן רשמי. גל גדות הוחתמה מיד על סרט המשך ולא היה גורם אחד בהנהלה הבכירה שתהה אם יש צורך בליהוק חדש, אבל הבמאית לא מיהרה לחתום. כשהיא נהנית מהפרגון של הקהל היא דרשה שכר גבוה הרבה יותר ולפי ההערכות היא תרוויח הפעם 9 מיליון דולר, פי 3 מהשכר שלה על הסרט הראשון. אם הציפיות הגבוהות מסרט ההמשך יתממשו היא עשויה להוסיף עוד ספרה אחת לסכום הזה.

 

הבמאית עם השכר הגבוה בהוליווד

חשוב לזכור שעוד לפני שהחלו צילומי וונדר וומן 1984 כבר היה ברור שג'נקינס עומדת להפוך לבמאית עם השכר הגבוה ביותר בהוליווד. רק לצורך השוואה, ננסי מאיירס – מי שעומדת מאחורי קומדיות רומנטיות כמו "החופשה" או "מה נשים רוצות" – הגיעה בשיאה לשכר של 5 מיליון דולר. השכר המרשים של פטי ג'נקינס גם מעיד עד כמה אולפני וורנר משתוקקים לשחזר את ההצלחה של הסרט הראשון, זה שהציל את היקום הקולנועי מהביקורות הנוקבות על "באטמן נגד סופרמן" ו"יחידת המתאבדים". כדי להשיג את המטרה הזו הם שולפים עוד כמה תותחים כבדים: הם כבר הכריזו באופן רשמי על חזרתו של כריס פיין לסרט ההמשך, מה שעורר באז תקשורתי כמעט שנה וחצי לפני בכורת הסרט וגרם למעריצים לתהות איך יחזירו לחיים את מי שהקריב את חייו בסוף הסרט הראשון (ואיך הוא נראה כל כך טוב כמעט 70 שנים מאוחר יותר). ג'נקינס עצמה הודיעה גם על ליהוקם של כמה שחקנים מובילים כמו קריסטין וויג ופדרו פסקל.

 

 

התכניות של DC

וונדר וומן 1984 הוא הסרט המרכזי מבחינת DC והוא גם זה שכולם מחכים לו, אבל עד לצאתו ב-1 בנובמבר 2019 יש עוד כמה מוקדי עניין: מאוחר יותר השנה צפוי לצאת סרט הסולו של אקווה-מן (ג'ייסון מומואה) שכבר הופיע לצד וונדר וומן בסרט "ליגת הצדק", ובשנה הבאה ייצא גם "שזאם". על הנייר קיימת גם תכנית להפקת סרט נוסף של "ליגת הצדק" אבל התכנית הזו נדחתה לאור הכישלון של הסרט הראשון, ובימים אלה מתוכננים גם סרטי הסולו של הפלאש (עזרא מילר) ושל סייבורג (ריי פישר). בחלק מהסרטים האלה מתכננים הופעה קצרה של וונדר וומן, דרך אגב, פשוט משום שמדובר בנקודת האור היחידה של DC מזה שנים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme