וונדר וומן, הנוקמים וטרנטינו: 2019 עומדת להיות מוצפת בסרטי המשך

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
10 סרטי המשך בדרך לקולנוע
שתף:

2018 עדיין לא הסתיימה ויש עוד כמה להיטים גדולים בחודשים האחרונים של השנה, כולל הופעת הבכורה של אקווה-מן בסרט סולו, אבל 2019 נראית לוהטת מאי פעם. מהצצה חטופה ברשימת הסרטים נראה שצפויים להגיע למסכים בשנה הבאה מככבים בעיקר סרטי המשך, והנה רשימה של כמה כותרים מסקרנים במיוחד.

 

 

ההמשך של "ספליט" – Glass

מועד הפצה: 11 בינואר

מ. נייט שאלאמן חוזר עם סרט ההמשך של "ספליט" מ-2017. אחרי שהסרט הקודם התחבר באופן מפתיע לסרט "בלתי שביר" אתם יכולים לצפות לראות כאן כמה שמות גדולים, מברוס וויליס ועד סמואל ל' ג'קסון, וגם שרה פולסון הנהדרת צפויה להופיע על המסך. עם במאי שאוהב מאוד טוויסטים והפתעות, אתם יכולים להיות בטוחים שגם כאן תישארו צמודים לכיסא לכל אורך הסרט.

 

 

סרט הלגו – החלק השני

מועד הפצה: 8 בפברואר

הבטחנו סרטי המשך והנה עוד אחד. ההצלחה של סרט הלגו הייתה בהחלט מפתיעה ב-2014, אז הוא רשם הכנסות של לא פחות מ-469 מיליון דולר. סרט ההמשך היה מתבקש לנוכח ההצלחה הזו, אבל זה לא אומר שלא היו כאן אתגרים למפיקים. במקור היה אמור הסרט לצאת כבר ב-2018 אבל הוא נדחה בשל בעיות הקשורות לתסריט. מצד שני, ההערכות הן שהסרט צפוי להיות טוב יותר מקודמו וגם לגעת בנושאים רלוונטיים כדוגמת פערי מגדר, וגם כאן רשימת הכוכבים גדולה ומרשימה: כריס פראט, אליזבת' בנקס וטיפאני הדיש הם רק חלק מהקאסט הזה.

 

קפטן מארוול – גיבורת העל הראשונה של מארוול

מועד הפצה: 8 במרץ

בתחרות בין מארוול ל-DC יש בינתיים שחקנית אחת דומיננטית מאוד, אבל יש ל-DC הישג אחד משמעותי: זהו היקום הקולנועי הראשון שהציג גיבורת על אישה (וונדר וומן). הגיבורה הזו היא גם אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים של DC, ועכשיו מגיע התור של מארוול להציג גיבורת על שעומדת במרכזו של סרט סולו. זוהי קפטן מארוול שמגיעה למסכים בתחילת השנה הבאה, ולפי הדיווחים סיפור המקור שלה לא ממש זהה לסיפור שאתם מכירים מהקומיקס (אם אתם מכירים את הקומיקס).

 

גיבור העל של DC – שאזאם!

מועד הפצה: 5 באפריל

שני סרטים עמדו במרכז תשומת הלב בכנס הקומיקס (Comic Con) האחרון בסאן דייגו: אקווה-מן ושאזאם. אז גיבור העל מעולם המים יוצא לדרך כבר ב-2018 עם ג'ייסון מומואה וניקול קידמן, אבל הטריילר של שאזאם קיבל פוקוס אדיר וגם הביקורות הראשונות חיוביות. זכארי לוי נכנס כאן לנעליו של נער מתבגר שהופך לגיבור על, והמבקרים מברכים את DC על ההחלטה לשנות את האווירה הכללית בסרטים שלה, וכבר כאן תראו קצת יותר הומור וקצת פחות דמויות אפלות.

 


 

הנוקמים 4

מועד הפצה: 3 במאי

הסרט הרביעי של הנוקמים הוא גם האחרון בסדרה הזו, והוא בהחלט בולט בין סרטי המשך הצפויים להגיע. בלי לקלקל את הסרט הקודם (למרות שאם לא ראיתם כדאי שתבדקו את עצמכם היטב) נזכיר שההסכמים של הכוכבים הגדולים מסתיימים יחד עם הסרט הזה, מה שאומר שיש סיכוי לא רע שחלק מהם ימותו. האם אלה יהיו ת'ור, איירון מן, קפטן אמריקה או גיבור על אחר? נצטרך להמתין ולגלות. מה שבטוח הוא שלאור ההצלחה של הסרט הקודם והביקורות המהללות, גם הפרק האחרון צפוי להפוך ללהיט גדול.

 

 

הקאמבק: המלאכיות של צ'רלי

מועד הפצה: 7 ביוני

אתם אולי זוכרים את הסדרה האגדית או את הסרט שיצא בעקבותיה (וזכה לביקורות פושרות), אבל עכשיו נדמה שיש לנו זמן נהדר לשחזר סרט על נשים חזקות. אליזבת' בנקס מקבלת כאן את המקום על כיסא הבמאי והיא עוטפת את עצמה בקאסט שכולל את קריסטין סטיוארט ונעמי סקוט. היא גם הסבירה למה בחרה בפרויקט הזה מלכתחילה: "זה אחד המותגים המקוריים שמתייחסים להעצמה נשית עוד מאז פרק הבכורה בשנות ה-70." צודקת.

 

ספיידרמן – רחוק מהבית

מועד הפצה: 5 ביולי

טום הולנד חוזר לתלבושת של ספיידרמן לסרט סולו נוסף, והפעם אנחנו צפויים לפגוש את פיטר פרקר כתלמיד בתיכון. אחרי הביקורות הטובות בסרט הקודם אפשר לצפות שנראה כאן את כל מה שעבד בפעם הקודמת, כולל הבמאי (ג'ון ווטס). מצד שני מבטיחים לנו גם כמה הפתעות. בתור התחלה, פיטר וחבריו צפויים לצאת לחופשת קיץ באירופה, אולי כדאי להתאושש מאירועי הנוקמים.

 

החדש של טרנטינו – Once Upon A Time In Hollywood

מועד הפצה: 26 ביולי

ביולי 2019 יגיע אל אולמות הקולנוע אחד הסרטים המצופים ביותר, ולא רק בגלל הקאסט המרשים אלא גם בזכות הבמאי. טרנטינו בוחר להתמקד כאן ברציחות של צ'רלס מנסון והסרט יכלול כמה מהמרכיבים הדרמטיים ביותר בסיפור הזה. מרגו רובי, שהייתה מועמדת לאוסקר על "אני, טוניה" היא אחת הכוכבות כאן, לצד ליאונרדו דיקפריו, בראד פיט, דקוטה פנינג ואפילו לוק פרי – אם אתם זוכרים את ימי דילן וולש העליזים.

 

Regram from @leonardodicaprio | First look. #OnceUponATimeInHollywood

A post shared by Once Upon A Time In Hollywood (@onceinhollywood) on

ג'וקר חוזר למסך

מועד הפצה: 4 באוקטובר

עברו כמה שנים טובות מאז ראינו לאחרונה את הג'וקר על המסך הגדול, אבל עכשיו הדמות הרעה של גות'הם סיטי חוזרת. על פי התכנון הסרט הזה יעמוד בפני עצמו, מחוץ ליקום הקולנועי של DC, ויש גם סיכוי שנקבל סרט "אפל הרבה יותר" בבימויו של טוד פיליפס, שעמד בין השאר מאחורי "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס". נשאלת גם השאלה האם נראה כאן את באטמן (בן אפלק), אבל סביר להניח שהתשובה שלילית.

 

וונדר וומן קופצת לשנות ה-80

מועד הפצה: 1 בנובמבר

הסרט המוצלח ביותר של DC בשנים האחרונות הוא ללא ספק וונדר וומן, ואף אחד לא נפל מהכיסא כשאולפני וורנר מיהרו להכריז על סרט ההמשך. פטי ג'נקינס חוזרת לכיסא הבמאית, וגם גל גדות תמשיך לככב בתפקיד שעשה לה את הקריירה. העלילה עדיין לא ידועה אבל אנחנו כן יודעים שנראה את דיאנה פרינס ב-1984, שהיא תילחם בצ'יטה – אותה תגלם קריסטין וויג, וגם שיש כאן תפקיד מסתורי לפדרו פסקל מ"משחקי הכס". חוץ מזה עדיין לא לגמרי ברור מה יהיה ההסבר של ג'נקינס לחזרתו של כריס פיין, לאחר שסטיב טרוור מצא את מותו בסוף הסרט הקודם, באקט הירואי שגרם לדיאנה להתאבל עליו במשך 100 שנים. הקהל לא ממש מתלונן, בטח לנוכח העובדה שהכימיה בין סטיב ודיאנה הייתה אחד הדברים הטובים ביותר בסרט המקורי, אבל אפשר רק לקוות שיהיה כאן הסבר הגיוני שלא יפגע באמינות של מאורעות "באטמן נגד סופרמן" ו"ליגת הצדק".

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme