השווי המטורף של 16 הזוגות העשירים והמפורסמים בעולם

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

זוגיות אידאלית תלויה בכמה וכמה גורמים, אבל כשמדובר בשני אנשים מצליחים במיוחד – אפשר רק להניח שיש לנו צוות מנצח. בסופו של יום זה בהחלט מאתגר לתחזק קריירה מצליחה וגם נישואין מוצלחים וחיי משפחה, אבל כששני הצדדים מצליחים והכסף ממש לא חסר לאף אחד, זה כנראה קצת יותר פשוט. הנה 16 הזוגות העשירים והמפורסמים, כאלה שאפשר להגדיר כ Power Couple במלוא מובן המילה.

 

ביל והילארי קלינטון

הנשיא האמריקאי לשעבר, ומי שהייתה מועמדת בטוחה לנשיאות לפני שטראמפ השתלט על החדר הסגלגל, מרכיבים יחד זוג כוחני למדי. אם נניח בצד את המשברים והשערוריות שליוו את הקריירה של ביל, חלקם צצו שוב בזמן הקמפיין של הילארי כמובן, נקבל תמונה מרשימה: השווי של הילארי הוא כ-45 מיליון דולר, ואילו השווי של ביל כ-80 מיליון דולר. שניהם עם עשייה ציבורית רבת שנים, ספרים והרצאות, אבל ביל בכל זאת הכניס קצת יותר כסף לזוגיות הזו, בעיקר בזכות הייעוץ שהוא מעניק למיליארדר רון ברקל.

 

בין הזוגות העשירים בעולם
ביל והילארי קלינטון

 

שרה ג'סיקה פרקר ומתיו ברודריק

אם בני הזוג קלינטון התעשרו בזכות הפוליטיקה, הזוג הזה מודה בעיקר לתעשיית הבידור. את שרה ג'סיקה פרקר לא באמת צריך להציג אחרי 6 עונות ו-2 סרטים של "סקס והעיר הגדולה", ואילו מתיו ברודריק מוכר בעיקר בזכות סרטים כמו "שמתי ברז למורה" או "המפקח גאדג'ט". במקרה הזה אין ספק שהכסף הגדול הגיע דווקא בזכות הקריירה של שרה, קארי ברדשואו בשבילכם, אבל חוץ ממשחק היא גם מתחזקת קולקציית בשמים משלה והסכם פרסום עם גרנייה. בסך הכל השווי המשותף שלהם הוא 145 מיליון דולר, 100 מהם מהצד של שרה, 45 מהצד של מתיו.

 

שרה ומתיו - ברשימת הזוגות העשירים
שרה ג'סיקה פרקר ומתיו ברודריק

 

קלי ריפה ומארק קונסואלוס

הישראלים מכירים את קלי ריפה קצת פחות, אבל כמגישת תכנית הבוקר לצד ריאן סיקרסט היא מוכרת היטב בארה"ב. את בעלה היא פגשה על סט הצילומים של "כל ילדיי", אופרת סבון שמזמן הספקנו לשכוח, ומאז הם מתחזקים זוגיות יציבה למדי. גם חשבון הבנק שלהם נראה לא רע: ההון שלה מוערך ב-120 מיליון דולר, שלו ב-40 מיליון.

 

קלי ומארק גם בין הזוגות העשירים
קלי ריפה ומארק קונסואלוס

 

סרינה וויליאמס ואלכסיס אוהניאן

טוב, במקרה של הטניסאית הטובה בהיסטוריה די ברור מי מביא את רוב הכסף הביתה, וזה לא מייסד רדיט. סרינה הכניסה עד היום כ-180 מיליון דולר בזכות פרסי הזכייה והחסויות, וגם הקנסות שקיבלה לאורך הקריירה לא באמת יזעזעו את המערכת. ב-2017 הזוג התחתן וגם הביא לעולם ילדה מתוקה, ובינתיים הם שווים יחד כ-189 מיליון דולר.

 

סרינה ואלכסיס בין הזוגות העשירים
סרינה וויליאמס ואלכסיס אוהניאן

 

ניקול קידמן וקית' אורבן

ניקול קידמן בנתה לעצמה הון מכובד מאוד בקריירה שהחלה עוד כשהייתה בת 16. היא כיכבה בשוברי קופות ובסדרת הטלוויזיה "שקרים קטנים גדולים" (עליה גם זכתה בשלל פרסים יוקרתיים) ובקרוב היא תגלם את המלכה אטלנה בסרט "אקווה-מן". זה מסביר את השווי העצמי שלה, כ-130 מיליון דולר, כמעט פי 2 מבעלה, המוזיקאי קית' אורבן. עם 75 מיליון דולר מהצד שלו הם שווים ביחד כ-205 מיליון דולר, ולפי הדיווחים חלק מהכסף מפוזר בין נכסי נדל"ן שונים.

 

ניקול קידמן וקית' אורבן
ניקול קידמן וקית' אורבן

 

ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל

גם טימברלייק התחיל את הקריירה שלו בגיל צעיר מאוד, והמיליונים החלו לזרום עוד כשהיה חבר בהלקת אנ'סינק ובן הזוג של בריטני ספירס, הרבה לפני שמישהו מהם היה רשאי לשתות אלכוהול לפי החוק. קריירת הסולו שלו הוכיחה את עצמה היטב, ובסך הכל השווי שלו מוערך היום ב-230 מיליון דולר. בשש השנים האחרונות הוא גם נשוי לשחקנית ג'סיקה בייל, שהביאה לזוגיות עוד 18 מיליון דולר. כמעט 250 מיליון במשותף זה בכלל לא רע.

 

ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל
ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל

 

מילה קוניס ואשטון קוצ'ר

הזוג המפורסם הכיר על הסט של "מופע שנות ה-70" והם נשואים היום באושר – ובעושר. עם קריירת המשחק שלו הביא אשטון לחשבון המשותף לא פחות מ-200 מיליון דולר, והקריירה המכובדת של מילה הוסיפה עוד 65 מיליון.

 

הזוג הנוצץ של רשימת הזוגות העשירים
מילה קוניס ואשטון קוצ'ר

 

וויל סמית' וג'אדה פינקט סמית'

אם יש זוג ותיק, יציב ועשיר בהוליווד, זה הזוג הזה. יש להודות שמתוך 320 מיליון דולר משותפים 300 הושגו בזכות הקריירה המפוארת של וויל, אבל גם ג'אדה תרמה את חלקה בזכות תפקידי משחק וכתיבה בעיקר. שוברי הקופות והתפקידים הטלוויזיוניים, כמו גם קריירת המוזיקה של וויל סמית', כולם מסבירים את הרווח היפה שלו, ורק במהלך השנה החולפת הוא הכניס לחשבון המשפחתי 42 מיליון דולר, לפחות לפי הדיווחים במגזין פורבס.

 

וויל וג'אדה בין הזוגות העשירים
וויל' סמית' וג'אדה פינקט סמית'

 

קניה ווסט וקים קרדשיאן

כמו זוגות רבים אחרים ברשימה הזו, גם כאן זוהי האישה שמביאה את רוב הכסף הביתה. זה לא מאוד מפתיע לנוכח מעמדה של קרדשיאן, כוכבת בלתי מעורערת הן בטלוויזיה והן ברשתות החברתיות. קים צברה עד היום הון של כ-350 מיליון דולר, והם מצטרפים ל-160 מיליון דולר של בעלה. כנראה שגם את קניה ווסט לא באמת צריך להציג, בכל זאת מדובר במוזיקאי ומפיק, וגם במי שנהנה מכמה הסכמי פרסום גדולים עם נייקי ולואי ויטון.

 

קים וקניה - איך אפשר בלי?
קים קרדשיאן וקנייה ווסט

 

ג'ורג' ואמאל קלוני

ב-2018 ג'ורג' קלוני היה הידוען בעל השכר הגבוה ביותר, גם אם לא גילינו עדיין באיזה סרט ראינו אותו. בשנה החולפת הוא בעיקר הרוויח בזכות מכירת מותג הטקילה שלו, ובסך הכל הוא שווה היום כחצי מיליארד דולר. אשתו, עורכת הדין אמאל קלוני, הביאה לא רק שני ילדים אלא גם 10 מיליון דולר, כך שתרומתה למאמץ המשפחתי משמעותית בהחלט.

 

ג'ורג' ואמאל גם בין הזוגות העשירים
ג'ורג' ואמאל קלוני

 

דייוויד וויקטוריה בקהאם

ג'ורג' ואמאל קלוני פגשו בחתונה המלכותית זוג חזק אחר: הכדורגלן דייוויד בקהאם וכוכבת הספייס גירלז דימוס ויקטוריה בקהאם. יחד הם לא מאוד רחוקים מהון של מיליארד דולר, וכל אחד מהם תרם להון הזה בדיוק 50%, או 450 מיליון דולר. דייוויד מודה על כך לקריירה שלו כספורטאי מוערך ולהסכמי חסות שהכניסו עוד כמה עשרות מיליוני דולר לחשבון הבנק שלו. ויקטוריה רשמה הכנסות מרשימות מאוד לא רק מימיה כזמרת בלהקת בנות, אלא גם ממותג האופנה שלה ומהסכמי דוגמנות.

 

דייויד וויקטוריה
דייויד וויקטוריה בקהאם

 

איוונקה טראמפ וג'רד קושנר

בתו של נשיא ארה"ב צברה עד היום כ-800 מיליון דולר, ויחד עם בעלה – יועץ בכיר נשיא – הם שווים היום 1.1 מיליארד דולר. מותג האופנה שלה, גם אם לאחרונה נסגר באופן רשמי, תרם לא מעט להון הזה, אבל היא גם קיבלה סכום מכובד על עזיבתה את עסקי המשפחה כשנכנסה לבית הלבן. במקביל גם בעלה התכונן לקראת הכניסה לחדר הסגלגל. הוא מכר את הקניון שהיה בבעלותו ונהנה מהכנסות של כ-5 מיליון דולר מנכסי הנדל"ן שלו.

 

גם מחוץ לבית הלבן הם בין הזוגות העשירים
איוונקה טראמפ וג'ראד קושנר

 

ביל ומלינדה גייטס

95.8 מיליארד דולר. זה הסכום שיש לבני הזוג גייטס, והם מתכננים לתת את רוב הכסף הזה לצדקה. הם כבר תרמו כ-4.6 מיליארד דולר לקרן הצדקה שנושאת את שמם, והיד עוד נטויה. למי שפספס או שכח, את ההון המכובד שלו צבר ביל בעיקר בזכות מיקרוסופט, החברה שייסד.

 

 

ביונסה וג'יי-זי

הזוג המוזיקלי יכול לפרוש לגמלאות עם הון של 1.25 מיליארד דולר, 900 מיליון מתוכם של ג'יי-זי, 355 של ביונסה. אתם כנראה יכולים לשער מאיפה הגיע כל הכסף הזה: מכירות אלבומים, הופעות חיות בכל העולם וגם מותג בגדי הספורט של ביונסה. בקיצור, זו ההגדרה לפאוור קאפל.

 

ביונסה וג'יי-זי בין הזוגות העשירים
ביונסה וג'יי-זי

 

מארק צוקרברג ופרסיליה צ'אן

מנכ"ל פייסבוק הוא אחד האנשים העשירים בעולם עם הון של 65.8 מיליארד דולר, וכמעט כל הכסף הגיע בזכות הרשת החברתית. רעייתו פרסיליה הביאה איתה עוד כ-18 מיליארד דולר, ועל פי הדיווחים הם כבר הצטרפו ליוזמה של ביל גייטס, לפיה יתרמו כמעט את כל ההון הזה לצדקה.

 

 

 

 

ג'ף ומקנזי בזוס

האדם העשיר ביותר בהיסטוריה המודרנית הוא ג'ף בזוס, האדם שעומד מאחורי אמזון כמובן. עם הון של 163.3 מיליארד דולר גם הזוג הזה תורם לא מעט לצדקה. הם הכירו עוד לפני שחברת אמזון נוסדה (והרבה לפני שהגיע לשווי שוק של טריליון דולר), כאשר עבדו בחברת השקעות. מקנזי התרחקה מהתחום, בלשון המעטה, והיום היא סופרת מוכרת.

 

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme