גיימרים התייצבו: המלון המפואר הזה הוא גן העדן שלכם

מערכת5 דקות קריאה
גיימרים בדרך לפנמה - המלון שכדאי להכיר
שתף:

פנמה סיטי מצליחה למשוך אליה לא מעט תיירים מדי שנה, ויש גם סיבות טובות לכך. החופים משגעים, האתרים היסטוריים והעיר התחתית סוחפת עם שורה של אטרקציות ומקומות בילוי. מיליוני תיירים מגיעים לעיר מדי שנה, מכל העולם, אבל גם אם אתם לא ממש נמשכים לכל האטרקציות שם בחוץ – יש פתרונות נהדרים בשבילכם. המלון הזה הוא דוגמה טובה לאטרקציה שלא דורשת מכם לצאת לשום מקום: בית מלון מפואר שמתאים לחובבי המשחקים. גיימרים שרוצים לבלות את החופשה הבאה שלהם בסטייל, זה בדיוק הפתרון עבורם.

 

גיימרים והמלון המפואר
גיימרים עומדים ליהנות מהחדרים המפוארים המוקדשים למשחקים הלוהטים

 

משחקי מחשב ומציאות מדומה

החדרים המפוארים של בית המלון הילטון בפנמה סיטי מושכים אליהם לא מעט גיימרים ואחת הסיבות לכך היא עמדות משחקי המחשב והמציאות המדומה בחדרים. קונסולות המשחקים מחוברות לטלוויזיות עצומות בגודל 65 אינץ', והשפע הזה כנראה מסביר למה עלות החדר ללילה עומדת על 350 דולר. חוץ מזה יש בחדר כמה מתקנים קלאסיים יותר כמו מיטות זוגיות, טלוויזיה בכבלים, חדר רחצה מאובזר וכיו"ב. המשחקים בחדר הם הפופולריים ביותר, ומקלדת גיימרים גם היא מחכה לכם, עם תאורה אחורית ובקרי שליטה ב-xbox. הציוד הזה עולה לא פחות מ-1,500 דולר, אם תהיתם.

 

 

גיימרים מארחים גם חברים

אם אתם בוחרים לארח חבר או שניים בחדר היוקרתי הזה, אתם יכולים לשחק במשחק הפופולארי Fortnite: Battle Royale, ובין סשנים תוכלו להניח את הראש על כריות המעוטרות בדמויות של חייזרים. אין ספק שהאנשים האחראיים על עיצוב החדר דאגו לפרטים הקטנים ביותר, ואפשר לנחש שהם גיימרים מיומנים. כל האלמנטים כאן מזכירים אלמנטים מהמשחקים הגדולים והנמכרים ביותר, עוצמת התאורה נשלטת לחלוטין על ידי האורחים, והאבזור באמת מדהים. אם תגיעו בקרוב תזכו גם להיות בין הראשונים שמגיעים אל החדר הזה. הסיבה? ההשקה הרשמית של החדרים התקיימה באמצע אפריל 2018, ולמרות שיש ביקוש רב לחדר, יש שפע של תאריכים פנויים. אתם רק צריכים דרכון בתוקף, כרטיס טיסה ונכונות להשקיע כ-350 דולר ללילה.

 

גיימרים ומיתוג מיוחד
גיימרים שרוצים לנוח בין סשנים יכולים לנוח על מצעי החייזרים הללו

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme