משחקים אונליין – אתרים שבהם תשחקו מכל מקום ובכל שעה

עומר גלעדי5 דקות קריאה
משחקים אונליין - אתרים מומלצים
שתף:

אם אתם (או הילדים שלכם) מחובבי המשחקים ברשת, אתם בוודאי יודעים שהיצע אתרי המשחקים אונליין הוא בלתי נגמר. בארץ ובעולם, תמצאו אלפי אתרים המרכזים משחקים מסוגים שונים, ולכל אחד מהם האוסף שלו והייחוד שלו. אספנו עבורכם את אתרי המשחקים האהובים ביותר ברשת בשנת 2017, בעברית וגם באנגלית. תמצאו ברשימת אתרי המשחקים האהובים של ריאלי רשימות ארוכות של אתרים שאפשר לשחק בהם ללא תשלום כלל, ושאינם דורשים הורדה למחשב המקומי. רשימת אתרי המשחקים החינמיים האהובה על צוות ריאלי – לפניכם.

 

אתר "מסע אל העבר" – עשרות משחקים בטעם של פעם

אתר "מסע אל העבר" הוא אתר נוסטלגי המיועד לנוער ולמבוגרים, ומציע בקוביות קטנות מלאות חן מבחר די נרחב של משחקים אונליין שמזכירים את תחילת שנות האלפיים. בין המגוון הכמעט אין סופי שתמצאו באתר, הרוב בגירסאות חדשות הנאמנות לגירסאות המשחקים המקוריות אולם מציגות את המשחקים ברזולוציה ובצבעוניות המתאימים לטכנולוגיה של תחילת המאה ה – 21, תוכלו למצוא קלאסיקות כמו – פקמן בגירסה חדשה וצבעונית (ולא בגירסה השחורה – ירוקה של מסכי ה"תואם IBM" שפעם היו כאן בארץ, כשפקמן רק התחיל את דרכו), סנייק (הנחש המתארך עד אין סוף – זוכרים?), שובר קירות, דיגר, פרוגר (הצפרדע שעוברת את הכביש) ועוד עשרות – ההנאה מובטחת

 

אתר "משחקים ישנים"

 

גם משחקים כמו פאקמן תמצאו אונליין
כשמדברים על משחקים אונליין חייבים להזכיר את הקלסיקה הזו – פאקמן

 

אוהבים במיוחד את ספיידרמן? אתר המוקדש לדמות הכחולה-אדומה האהובה

אתר Arcade Spiderman Games  מציע שפע של משחקי מחשב אונליין, ללא תשלום, שיש להם מאפיין אחד משותף – כל המשחקים הם משחקי ספיידרמן. אם גם אתם מעריצים מושבעים של הסופר גיבור העכבישי – האתר הזה הוא ללא ספק עבורכם.

 

אתר Arcade Spiderman Games

 

משחקים לילדים (ולגדולים, כשאף אחד לא רואה) – אתר דיסני

כראוי לאתר דיסני, העיצוב, הגרפיקה והמראה הם בהחלט מרשימים, ותמצאו כאן הפעלות בהשתתפות הדמויות האהובות מסרטי דיסני (כמו למשל "לשבור את הקרח", הנסיכות של דיסני, מיקי מאוס, ואחרים) והרפתקאות אונליין. אתר המשחקים של דיסני מתאים במיוחד לילדים, אבל ניראה כי גם המבוגרים, עשויים למצוא בו המון חן (ואולי איזה משחק שדווקא תיהנו לשחק בו)

 

לאתר המשחקים של דיסני בעברית

 

אם האנגלית שלכם טובה – אל תסתפקו באתר דיסני בארץ, בעל ההיצע הנחמד אבל לא מפיל. אתר המשחקים של דיסני העולמית, באנגלית, מציע שפע עוצר נשימה של אטרקציות לפי דמויות, נושאים, קטגוריות, ועוד – והכל, בעיצוב מרהיב.

 

לאתר המשחקים של דיסני באנגלית

 

אתר משחקים שכדאי לבקר בו
באתר 365 תמצאו המון משחקים קלאסיים ועדכניים יותר

 

משחקים 365 – מבחר עצום של אטרקציות אונליין

 אתר 365 נועד בעיקר לילדים ולבני נוער, והוא מציע בתצוגה מרשימה מאות משחקים מקוונים שאפשר לשחק היישר מהמחשב או מהסמארטפון / טאבלט. הפופולאריים ביותר מסומנים בתגית "Hot" ובמעלה הרשימה תמצאו את החדשים ביותר. הרשימה נגללת מטה ומגלה בפניכם מאות של משחקי רשת מסוגים שונים, ומובטח שתמצאו מה שאתם אוהבים – משחקי איפור ובובות, משחקי אקשן, משחקי מחשבה, משחקי הרפתקאות, ועוד, ועוד.

 

לאתר משחקים 365

 

פוג – אתר משחקים באנגלית

משחקים קטנים ופשוטים, בעלי אנימציה שלא "תוקעת" את מהירות המשחק אבל מרתקים ומספקים שעות של הנאה, תוכלו למצוא באתר "פוג" (FOG – Free Online Games). תמצאו כאן חלוקה לקטגוריות ברורות שיקלו עליכם למצוא את סוג המשחקים האהוב עליכם – למשל משחקי בנות, משחקי נהיגה, משחקי הרפתקאות, ואפילו משחקי תלת מימד (3D).

 

לאתר המשחקים של פוג

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme