10 משחקים בולטים במחצית הראשונה של השנה

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
שתף:

המחצית הראשונה של 2018 מאחורינו ואין ספק שהיא הציעה לנו כמה משחקים מוצלחים במיוחד. חלקם עתירי תקציב, אחרים קצת יותר זולים אבל עדיין מצוינים, ובאופן כללי "איכות" הייתה מילת המפתח. הנה כמה משחקים שאם פספסתם – ממש כדאי לכם להשלים.

 

Wreckfest

משחקי מרוצים נראים ברוב המקרים זהים למדי. הם עובדים על פי נוסחה ברורה ומתקשים להפתיע, ובכל זאת – Wreckfest קצת שונה בנוף הזה. אפשר אולי לשפר מעט את הבחירות המוזיקליות אבל בסך הכל מדובר בתוצאה טובה עם עיצוב מרשים וחוויית משחק טובה מאוד. אם אתם מחפשים משחק קליל וכיפי, ובעיקר כזה שמצליח להתעלות על מתחרים אחר בז'אנר, יש מצב שזה המשחק המנצח שלכם.

 

Wreckfest
(צילום מסך)

 

The Awesome Adventures of Captain Spirit

משחק ההרפתקאות הזה מתאים גם למחשב האישי, גם לפלייסטיישן 4 וגם ל-Xbox One. מבט חטוף מבהיר לנו שמדובר במשחק שהושקעה בו המון מחשבה, ולא רק מבחינת העיצוב.

 

 

Unravel Two

עוד משחק שמתאים לכל הפלטפורמות, וגם כאן הסגנון וחוויית המשתמש מרשימים. למעשה, למרות שאפשר לזהות כמה בעיות קטנות הרי שבסך הכל מדובר במשחק כיפי וממכר, כזה ששואב את השחקנים לעולם מרהיב. זה גם לא משחק ארוך במיוחד (שישה פרקים, כ-30 דקות לפרק) אבל את הזמן שאתם כן משקיעים בו – אתם עומדים לנצל היטב.

 

Onrush

אם אתם מחפשים משחק סוחף עם קצב טוב ואנרגיות גבוהות – הנה מה שאתם מחפשים. Onrush מתאים לכל הפלטפורמות הקיימות והוא כל כך ממכר, עד שאתם עשויים לבלות שעות ארוכות מול המסך ובין המסלולים השונים.

 

onrush
(צילום מסך)

 

BlazBlue: Cross Tag Battle

אתם יכולים להתקדם לבדכם בסיפור או להתחרות ביריבים חיצוניים אונליין, אבל לא משנה מה החלופה המועדפת עליכם – אתם עומדים לצאת למסע מרתק. זה לא אומר שהעלילה לא מופרכת במיוחד, אבל הדמויות מדליקות והסיפור זורם היטב, מה שהופך את החוויה כולה לכיפית למדי.

 

Total War: Thrones of Britannia

החוויה המלהיבה של Thrones of Britannia מיועדת רק לבעלי מחשבים אישיים והיא כוללת כמה מרכיבים די פשוטים ממשחקים שאתם כבר מכירים (בניית עיר לפי צרכי הצבא, למשל). מצד שני, יש כאן גם פיצ'רים אחרים שהופכים את המשחק הזה למשחק אסטרטגיה מהטובים שאפשר למצוא היום.

 

 

 

Dragon Ball FighterZ

אם יש משחק ברשימה הזו שלא ממש צריך להציג, זה המשחק הזה. בין אם אתם משחקים על גבי המחשב האישי, עם פלייסטיישן 4 או עם Xbox One זוהי קלאסיקה של ממש. בניית הדמויות טובה, גם ההומור לא רע בכלל ובאופן כללי יש תחושה חדשה ומדליקה באוויר.

 

Dragon Ball FighterZ
(צילום מסך)

 

Frostpunk

עוד משחק מצוין שמתאים רק למחשב האישי והוא אחד המשחקים המדליקים היום בכל הקשור לבניית ערים. העיצוב טוב, הסיפור חזק ובאופן כללי קל מאוד להתמכר למשחק הזה.

 

God Of War

בעלי פלייסטיישן 4 יכולים ליהנות מאקשן בלתי פוסק, מתקציב גדול וממשחק שללא ספק עושה את העבודה. גם הסיפור טוב וגם העיצוב מרשים ובאופן כללי מדובר במשחק שמורכב מכל מה שמייצר חוויה טובה, רק קצת יותר טוב מגרסאות אחרות שאתם אולי מכירים.

 

Far Cry 5

גם המשחק הזה מתאים לכל הפלטפורמות, וגם הוא – למרות בעיות מסוימות בכל הקשור לסיפור עצמו – מצליח לספק חוויית משתמש טובה מאוד. תיזהרו, כי אתם עומדים להתמכר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme