כך תוכלו לשחק טריוויה ולהרוויח כסף – דרך הסמארטפון

מערכת5 דקות קריאה
אפליקציית טריוויה שתכניס לכם כסף
שתף:

אם עדיין לא הכרתם את האפליקציה הזו, בהחלט הגיע הזמן. HQ Trivia היא, כפי שהשם מרמז היטב, משחק טריוויה. במידה רבה היא נתפסת כשילוב בין כמה משחקים קצת יותר מוכרים כמו "מי רוצה להיות מיליונר" או "מלך הטריוויה", שתי תכניות טלוויזיה שהיו פופולריות גם בישראל. מצד שני, מדובר באפליקציה שונה ממשחקים אחרים שאתם אולי מכירים. אפשר לשחק בה חינם אבל היא מחלקת פרסים כספיים אמיתיים אם תנצחו. מצד שלישי אתם ממש לא יכולים לשחק בכל זמן שתרצו – הגישה למשחק מוגבלת לפעמיים ביום, במהלכן מתקיים שידור חי של משחק טריוויה שמוגש על ידי מנחה שמציגה שאלות בזמן אמת.

 

טריוויה שתכניס לכם כסף
עכשיו אפשר לשחק טריוויה ולזכות בפרסים כספיים משתנים. צילום מסך: Business Insider

 

איך זה עובד?

לפני תחילת המשחק תקבלו תזכורת מהאפליקציה, ותוכלו לעקוב בעצמכם אחר המועדים באמצעות שעון העצר. ברגע האמת ייפתח המשחק עם סדרת שאלות אמריקאיות בנושאי היסטוריה, ספרות, רכילות ועוד. בשלב הזה משתתפים רבים עשויים אמנם לנשור, אבל אחרים יגיעו עד הסוף ובמשחק אחד חולקו עד היום 1,000 דולר בין שמונה זוכים, שקיבלו 125 דולר כל אחד. פרס מכובד על משחק טריוויה שלא דורש מאיתנו לקום מהכיסא. דרך אגב, יוצר המשחק ראס יוספוב מקווה שיגיע היום בו זכייה במשחק תעניק פרס של מיליון דולר, אבל עוד חזון למועד. עד שיגיע הרגע הזה אפשר להצטרף למשחקים הקיימים ול-60,000 שחקנים אחרים שמתחרים על פרסים משתנים.

 

כך תתחברו למשחק טריוויה דרך האפליציה

כדי להתחבר למשחק תצטרכו להירשם עם שם משתמש ייחודי ולספק את מספר הטלפון שלכם. כמו כל אפליקציה אחרת גם האפליקציה הזו תבקש מכם הרשאה לספק התרעות – מומלץ להעניק לה את ההרשאה הזו כדי שלא תפספסו משחקים, כמובן. ההתרעות הללו יגיעו לקראת השעה 22:00 (15:00 על פי החוף המזרחי) וכן לקראת 4 בבוקר שעון ישראל (21:00 על פי החוף המזרחי). בזמן המשחקים תוכלו גם להשתתף בצ'ט שמתנהל בתחתית המשחק. מספר המשתתפים יופיע בחלקו העליון של המסך, וכשהמשחק יתחיל תברך המנחה את המשתתפים.

 

לא תפספסו אף משחק טריוויה
תמיד תקבלו תזכורת לפני תחילת המשחק, כדי שלא תפספסו. צילום מסך: Business Insider

 

לכל שאלה יינתנו 10 שניות בלבד, מה שלא באמת יאפשר לכם להיעזר בגוגל ויחייב אתכם להוכיח שאתם בקיאים בפרטי טריוויה בעצמכם. רמת הקושי נמוכה בהתחלה אבל באופן טבעי היא צפויה לעלות ככל שהמשחק מתקדם. עם זאת, גם אם טעיתם אתם יכולים להישאר במשחק ולצפות בהתקדמות של המשתתפים האחרים. בסוף המשחק יוכרזו המנצחים. במשחק שאתם רואים לפניכם בתמונות הוענק פרס של 1,000 דולר. שמונה משתתפים השיבו על מספר רב של שאלות טריוויה וזכו ב-125 דולר כל אחד.

 

משחק טריוויה בדרגת קושי עולה
המשחק כולל מספר שאלות טריוויה בדרגת קושי עולה, וכן 10 שניות בלבד לכל שאלה. צילום מסך: Business Insider

 

המשחק היום – ובעתיד

אז נכון, היום מדובר על משחק טריוויה שמציע לכם פרסים כספיים ללא כל תמורה מצדכם (האפליקציה חינמית) אבל תכניות הפיתוח כוללות גם עלות כספית כלשהיא. מצד שני, גם אם השימוש באפליקציה יעלה לנו כסף, הפרסים הכספיים יגדלו ויוצעו גם אפשרויות נוספות, כדוגמת משחקי טריוויה קבוצתיים. הנה הקישור לאפליקציה ב-App Store.

 

פורסם במקור באתר Business Insider

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme