אפליקציות נסיעות שיבטיחו לכם חופשה חלקה

מערכת5 דקות קריאה
אפליקציות נסיעות שיקלו עליכם
שתף:

בין אם אנחנו נוסעים לצורך עסקים או יוצאים לחופשה מפנקת, קל לנו ללכת לאיבוד בין רשימות אינסופיות של מטלות ומשימות, יעדים שנרצה לראות, קניות שנצטרך לבצע וגם מסלולים שבהם אפשר ללכת לאיבוד, פשוטו כמשמעו. העומס מתחיל עוד לפני הנסיעה, כשאנחנו צריכים להתחיל לארוז, לתכנן אמצעי תקשורת בסיסיים, ללמוד את לוחות הזמנים ולנהל את הפרויקט הגדול שנקרא "חופשה" (או נסיעה עסקית). אפליקציות נסיעות שונות יכולות להפוך את החיים שלנו לפשוטים הרבה יותר, ולמרבה המזל זה גם לא יעלה לנו הרבה. האפליקציות שלפניכם עונות על הצרכים הללו בצורה מצוינת.

 

אפליקציות נסיעות שלא דורשות חיבור לאינטרנט

אחת הבעיות העיקריות שלנו, לפחות מעבר לגבולות ישראל, היא החיבור לאינטרנט. בלי הספק הרגיל שלנו אנחנו תלויים לא מעט בחיבור לרשתות אלחוטיות, ולא בכל מקום הן זמינות. אפליקציות נסיעות שונות יאפשרו לנו להתחבר אליהן גם בלי WiFi זמין, ואחת מהן היא WikiTravel, דרך טובה לקבל מסלול מפורט מאוד, הנחיות ברורות איך להגיע לכל נקודה, איפה לאכול וגם איפה לישון. אם אין לכם מסלול מתוכנן עדיין, הנה המקום להתחיל ממנו.

 

אפליקציות נסיעות לתכנון מסלול
אפליקציות נסיעות יכולות לעזור לכם לתכנן את המסלול המדויק, את מוקדי העניין ואת המסעדות שבהן תעצרו לאכול

 

אפליקציית תרגום

בעוד כולנו שולטים בעברית ביד רמה, בשפות זרות קצת יותר קשה לנו, ובצדק. אפליקציות נסיעות חשובות הן למעשה אפליקציות תרגום, אלו שיאפשרו לנו לתקשר עם המקומיים, לבקש הנחיות ולהזמין בדיוק את המנה שאנחנו רוצים במסעדה. אפליקציית Speak and Translate היא בדיוק הפתרון, ובאמצעותה תוכלו להקלידה (או להקליט) את הטקסט שתרצו לתרגם. דרך מצוינת להתנהל במדינה זרה בלי ללמוד את שפת המקום קודם. שימו לב שמדובר באפליקציית תרגום שאינה חינמית, אבל היא בהחלט יעילה מאוד.

 

ארזת לבד? עדיף שלא

זה קרה לכולנו לפחות פעם אחת – הגענו למדינה זרה בשיא הקיץ הישראלי וגילינו שהבגדים שמתאימים בחודש יולי בתל אביב לא ממש רלוונטיים לחופשה שלנו. גשם, רוח וטמפרטורות נמוכות יותר הם לא מה שאנחנו מכירים מהבית. במילים אחרות, אנחנו צריכים לארוז חכם יותר לקראת הנסיעה הבאה שלנו, בין אם היא לצורך הנאה או עבודה. הכירו את PackPoint, אפליקציית נסיעות שתגיד לכם מה אתם צריכים לארוז בהתאם למזג האוויר, לפעילויות המתוכננות שלכם וליעד שאליו אתם נוסעים, כמובן.

 

השעה 17:00 איפשהו בעולם

כשאנחנו מתאמים סיורים, טיולים, פגישות או ערב נעים עם החבר'ה, אנחנו עשויים להתבלבל בקלות רבה בין שעות. היעדר סנכרון הוא בעיה של ממש בכל נסיעה לחו"ל, בעיקר כשפער השעות נכנס לתמונה. אפליקציית נסיעות חכמה בשם Circa תהפוך את הסיפור לפשוט יותר. תוכלו לדעת מתי הזמן הטוב ביותר לתקשר עם החברים או הלקוחות שנשארו בארץ ואם תתכננו שיחת ועידה יהיה לכם מאוד פשוט לעשות את זה.

 

אפליקציות נסיעות שיקלו על פערי השעות
אפליקציות נסיעות יעזרו לנו גם לשלוט טוב יותר בשעות שלנו, ולדעת בדיוק עם מי אנחנו מדברים, מתי ומה השעה אצלו

 

המרת מטבע בקלות

עוד אפליקציית נסיעות שכולנו צריכים היא אפליקציה לחישוב המטבע המקומי, זו שתחסוך לנו את הצורך בשינון לוח הכפל רגע לפני הנסיעה. אפליקציית ChangeMate עונה על הצורך הזה בדיוק, והיא תמיר עבורכם את המטבע בקלות ובמהירות. כך תוכלו לדעת כמה יעלה הכרטיס למשחק הכדורגל שתרצו לראות, כמה עולה השמלה בפראדה וגם מה מחירן של הנעליים במבצע הכריסמס שלפניכם.

 

אפליקציות נסיעות לטבעונים

צמחוניים וטבעוניים יעידו שהאתגר הגדול הוא, לרוב, איתור מסעדות שמתאימות לתפריט המיוחד שלהם. הבשורה הטובה היא שיש אפליקציות נסיעות שעונות על הקושי הזה בקלות. Happy Cow Vegan היא בדיוק אפליקציה מהסוג הזה, והיא תאפשר לכם למצוא מסעדות ובתי קפה בכל מקום בעולם, בהתאם להעדפות הקולינריות שלכם ובעיקר בהתאם לצורך שלכם לבחור במקום שמציע תפריט טבעוני. תוכלו גם לחלוק הצעות משלכם ולשתף חברים וחברות במציאות שמצאתם.

 

התפרסם במקור באתר Business Insider

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme