אייפון X עם סוללה סולארית יעלה לכם יותר מ-4,000 דולר

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
אילון מאסק יקבל לידיו אייפון X של טסלה
שתף:

מכשיר הדגל של אפל הגיע לחנויות רק לפני כמה חודשים, ועכשיו יוצאת גם גרסה ידידותית לסביבה. הכירו את אייפון X גרסת הסוללה הסולארית. המחיר שלו מתחיל מ-4,000 דולר והוא לא רק ידידותית אלא מעוצב, מרשים ומגיע באריזת עץ מיוחדת. על פי הדיווחים מדובר במכשיר מיוחד שפותח לחברת Tesla וכך הוא גם צפוי להיקרא. הלקוח הראשון שיקבל את המכשיר הזה לידו הוא כמובן אילון מאסק, מי שעומד מאחורי Tesla והביע מחויבות עמוקה לחיסכון בצריכת אנרגיה.

 

 

כך טוענים את אייפון X של טסלה

המכשיר המעוצב והידידותי לסביבה יוצע למעשה בשני דגמים מרכזיים – 64 ג'יגה בייט או 256 ג'יגה בייט. דגמים אלה יוצעו ב-4,064 דולר או 4,4847 דולר, בהתאמה. הסוללה של המכשיר היא, כאמור, סוללה סולארית. המשמעות היא שתוכלו לטעון אותה או באמצעות אור השמש או באמצעות שימוש באורות חזקים, וזהו בדיוק היתרון של המכשיר הידידותי לסביבה: הוא חוסך משמעותית את צריכת האנרגיה. עם זאת, העטיפה של אייפון X גרסת טסלה היא עטיפה עבה משמעותית, ובמקום מכשיר שעוביו 7.7 מילימטרים מדובר כאן על עובי של 16.2, יותר מפי 2, וזהו נושא חשוב לרוב בעלי הטלפונים החכמים.

 

הציטוט של אייפון X של טסלה
הציטוט על גבי אייפון X של טסלה הוא הציטוט המוכר של אילון מאסק: נוצר על כדור הארץ על ידי בני האדם (צילום: Caviar)

 

אילון מאסק – הלקוח הראשון של הטלפון החדש

האדם שאחראי על פיתוח הדגם החדש, קביאר (Caviar) גאה לספר שמקורות ההשראה שלו בפיתוח הדגם הזה הם ניקולה טסלה, סטיב ג'ובס ואילון מאסק. אם זו ההשראה שלו זה כמובן גם לא מפתיע להבין למה מאסק הוא האדם הראשון שיזכה ליהנות מהיתרונות של המכשיר. למעשה על הכיסוי של אייפון X טסלה מופיע המשפט: "נוצר על כדור הארץ על ידי בני האדם" (Made on Earth by Humans), וזהו המשפט המזוהה עם אילון מאסק. דרך אגב, מאסק הוא אולי הלקוח הראשון אבל באופן כללי צפויים לצאת למכירה 999 מכשירים. זאת למרות שהכוונה המקורית הייתה לפתח 99 מכשירים בלבד. הסיבה? הזמנות מוקדמות בהיקף בלתי צפוי ומעבר לכל התחזיות.

 

מקור: Business Insider, תמונות: Caviar

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme