חייו התובעניים של אילון מאסק: בלי ארוחת בוקר או מיילים

מערכת5 דקות קריאה
אילון מאסק
שתף:

אילון מאסק הוא בחור די עסוק, עם שתי חברות בבעלותו: Tesla ו-SpaceX ועם חברות נוספות שהוקמו ונמכרו (כדוגמת PayPal שנוסדה על ידו ונמכרה לפני למעלה בעשור). אם אתם סקרנים לדעת איך נראה לוח הזמנים של המיליארדר העסוק או אם אתם מעוניינים לשלוח זימון לפגישה איתו, התשובות לפניכם, והקריאה לבדה תצליח לעייף אתכם. אם כן, את מרבית שבוע העבודה שלו מבלה אילון מאסק בשתי החברות שייסד, והסיכוי שתמצאו אותו אוכל צהריים נמוך במיוחד, לאור העובדה שהפסקת הצהריים שלו נמשכת כחמש דקות. פלוס מינוס. גם הסיכוי שתצליחו להשיג אותו טלפונית לא גבוה, שכן בשם היעילות הוא מעדיף להימנע משיחות במהלך היום. אז איך נראית השגרה של אחד האנשים העסוקים ביותר בעולם?

 

אילון מאסק טסלה

 

להתחיל את היום ב-7 בבוקר

שגרת יומו של אילון מאסק מתחילה בשבע בבוקר, שעה שבה רובנו עדיין נאבקים עם השעון המעורר. לרוב, הוא גם מצליח ליהנות מ-6 שינה לפחות עד לרגע שבו השעון מצלצל. בשלב הזה הוא מעדיף לוותר על ארוחת הבוקר, ולהתחיל את הבוקר בצורה רגועה עם מקלחת טובה, קפה ובהמשך תגיע גם ארוחה קטנה, שהרי בכל זאת נדרשת לו אנרגיה להתחיל שבוע שכולל ניהול של שתי חברות גדולות. אם אתם מעדיפים לפתוח את הבוקר מול המחשב הנייד בקריאת המיילים שלכם, דעו שזו לא השיטה של אילון מאסק, שבאופן כללי נמנע מקריאת מיילים עד כמה שאפשר.

 

חייו של אילון מאסק

 

לוח זמנים הצפוף של אילון מאסק

הבוקר הרגוע של אילון מאסק יסתיים בדרך כלל כשיגיע אל המשרד, אז יחל בסדרת פגישות, שביניהן הוא מסתפק בהפסקות קצרות ומדודות – לא יותר מ-5 דקות בכל פעם. במקרה שלו מדובר באדם יעיל במיוחד, שכן על פי ההערכות הוא עובד בין 85 ל-100 שעות מדי שבוע, כך שהוא משקיע 80% מהזמן שלו בתכנון. מצד שני, הוא גם נהנה מלוח זמנים מגוון מספיק, כך שאין כמעט ימי עבודה שנראים אותו הדבר. את ימי שני ושישי הוא מעביר בלוס אנג'לס, בחברת SpaceX, ואילו בימי שלישי עד חמישי הוא נמצא באזור המפרץ סן פרנסיסקו ב-Tesla. הוא עובד כ-42 שעות שבועיות ב-Tesla וכ-40 שעות ב-SpaceX. אגב, הוא מצליח לפנות לעצמו כמה שעות לעבודה בארגון OpenAI (מלכ"ר), שגם מאחוריו הוא עומד.

 

אילון מאסק ספייס אקס

 

סוף שבוע רגוע?

אחרי שבוע גדוש כל כך, עמוס בפגישות ובניהול החברות שבבעלותו, סוף השבוע הוא הזמן שבו אילון מאסק מעדיף להוריד פרופיל. לוח הזמנים בשלב הזה נעשה גמיש הרבה יותר, אם כי בימי שבת אתם עדיין עשויים למצוא אותו ב-SpaceX. ביום ראשון הוא יעדיף לנצל את ההזדמנות לנוח קצת יותר, וכך הוא צפוי לבלות בעיקר באחוזה המפוארת שלו בבל אייר. השגרה העמוסה הזו היא אולי אופיינית לאדם שהוא גם יזם, גם טייקון, גם מהנדס, גם איש עסקים, גם משקיע וגם מנהל כללי של החברות בבעלותו. ניצול יעיל של הזמן, זה כנראה התיאור הטוב ביותר לאופן שבו המיליארדר בוחר לחיות את חייו. עכשיו תחליטו אתם איך אתם מנצלים את הזמן שלכם, ואיך אתם פותחים את הבוקר שלכם – עם קפה ומקלחת טובה, או עם מיילים שיזכירו לכם כמה רבה העבודה שלפניכם?

 

ביתו של אילון מאסק

 

מאמר זה הופיע לראשונה באתר Business Insider

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme