בדרך לישראל – הופעה של א-הא באמפיפארק רעננה

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
הופעה של א-הא בדרך לישראל
שתף:

חובבי להקת א-הא הנורבגית, זו שפרצה לחיינו בשנות ה-80, בדרך לישראל. הביקור של הלהקה הוא חלק מסיבוב ההופעות העולמי שלה, וחוץ מהגיחה הקצרה אצלנו היא צפויה להופיע גם בבריטניה, אירלנד, גרמניה, הולנד וביעדים נוספים באירופה. אז סמנו לעצמכם את התאריך ביומן ושריינו כרטיסים, כי זה קורה ב-12.6 באמפיפארק ברעננה. ואם אתם עדיין לא ממש מכירים את הלהקה יכול מאוד להיות שתגלו שאתם מכירים את השירים שלה לא רע בכלל, ועם הופעה של א-הא בישראל הנה כל מה שצריך לדעת.

34 שנות פעילות

אז נכון, חברי הלהקה לא בילו את כל 34 השנים האחרונות באולפני ההקלטות או על הבמות, וחלק מהזמן הם היו באופן רשמי "בנפרד", אבל את הפריצה הגדולה שלהם הם רשמו כבר ב-1984. זה לא היה קל, והשיר הראשון שהוציאו היה בגדר כישלון טוטאלי, מה שרק הופך את שם השיר (שיעור ראשון) לציני למדי. אלא שהלהקה המשיכה במרץ, הקליטה שירים וערכה גם את השיר הזה, שהפך לימים לאחד הלהיטים הגדולים שלה – Take On Me. אירופה התאהבה, גם השוק האמריקאי לא נשאר אדיר, ובתוך חודש וחצי מכר הסינגל קצת יותר ממיליון וחצי עותקים. הקליפ (שנחשב אז למקורי במיוחד) זכה בשש קטגוריות בטקס הפרסים של MTV. מכאן הכל היה קצת יותר פשוט ואלבום הבכורה (Hunting High and Low) היה הצלחה גדולה בכל העולם עם 8 מיליון עותקים שנמכרו במשך כ-20 שנה.

 

ב-1994 הם לא התפרקו רשמית אבל חברי הלהקה פנו כל אחד לדרכו אחרי כמה מחלוקות קשות למדי, אבל פסק הזמן הזה הסתיים כ-4 שנים מאוחר יותר. ב-2009 הם לקחו פסק זמן נוסף, הפעם באופן רשמי, אבל ב-2015 התאחדו והוציאו אלבום נוסף. ב-2017 יצאו במסע הופעות עולמי ובקיץ 2018 הם יוצאים למסע נוסף במסגרתו, כאמור, יהנה גם הקהל הישראלי עם הופעה של א-הא ברעננה.

 

 

הופעה של א-הא עם אדם והחברים של נטשה

על פי הפרסומים, מי שיגיע לאמפיפארק ברעננה ב-12.6 יקבל לא רק הופעה של ה-הא אלא ערב נוסטלגי במיוחד. חוץ מהלהקה הנורבגית הפופולרית יופיעו במהלך הערב גם החברים של נטשה והזמר אדם, מה שמבטיח לנו ערב עמוס בקלאסיקות הגדולות ביותר. מחירי הכרטיסים נעים בטווח שבין 399 ל-999 (שלוש דרגות מחיר), עם הטבות מיוחדות ללקוחות אמריקן אקספרס ולוועדי עובדים.

 

איפה מזמינים – אתר איוונטים | אתר המופע

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme