יבוא אישי של קניות מחו"ל – ארבעה פתרונות חכמים

אירנה נוזה5 דקות קריאה
שתף:

כשחושבים על הזמנת מוצרים מחו"ל מיד עולים בראש שמות של אתרים כמו: אמזון, איביי, וולמארט ואחרים. יחד עם זאת, כל המרבה לבצע הזמנת מוצרים מחו"ל יעיד כי אתרים אלו לא תמיד נותנים את המענה המיטבי לדרישותיו. כמה פעמים קרה שנתקלתם במוצר כלשהו באמזון, התלהבתם, רציתם להזמינו ו…גיליתם שלא קיים משלוח של הפריט הספציפי הזה לארץ? כמה פעמים ויתרתם על הזמנת מוצר מסוים בגלל שידעתם שדמי המכס שתשלמו יהפכו את הרכישה ללא משתלמת? האם קרה שאיתרתם אתר נחמד להזמנת מוצרים מחו"ל, אבל לא יכולתם להזמין ממנו מאחר ואינו מכבד כרטיסי אשראי ישראלים? שלא לדבר על אינספור פעמים בהם הסתבכתם עם חישוב המחיר הסופי (כולל דמי המיסים, המשלוח וכו'), או שצורת התשלום לא התאימה לכם בגלל פריסת תשלומים לא נוחה או היעדר אפשרות לשלם בפייפל… מסתבר שיש מי שמספק פיתרון לשלל המצבים שפורטו לעיל – חברות המתמחות בפתרנות יבוא אישי של קניות מחו"ל לישראל.

 

USHOPS – מהוותיקות בתחום יבוא אישי של קניות מחו"ל

חברת USHOPS נמנית בין החברות הוותיקות בתחום יבוא אישי של מוצרים מארה"ב לישראל. USHOPS נוסדה לפני כ-20 שנים על ידי היזם מוטי מזומן, משרדיה נמצאים ביוקנעם ובניו ג'רזי, ארה"ב. החברה הוקמה מתוך חזון להנגיש לצרכן הישראלי את שוק המוצרים האמריקאי הענק. זאת, במחירים נוחים ועם יבוא אישי של החבילה באמצעות שליח עד בית הלקוח. באתר של USHOPS תוכלו לבצע רכישת מוצרים בשני אופנים: באמצעות שירות 'כתובת אמריקאית' ועל ידי שירות 'קונים עבורך באמזון וב-PM6'.

 

בעזרת 'כתובת אמריקאית' של USHOPS תוכלו לעשות קניות בכל אתר אינטרנט אמריקאי גם אם הוא לא מבצע משלוח ישיר לישראל. איך זה אפשרי? במעמד ההרשמה לשירות של USHOPS תקבלו כתובת אישית בארה"ב, וכאשר תידרשו להזין את המען למשלוח באתר האינטרנט בו אתם מבצעים את הרכישה, תוכלו להשתמש בכתובת זו. לאחר שהפריט שהזמנתם יגיע למרכז הלוגיסטי של USHOPS, תעבור החבילה תהליך בדיקה הכולל שקילה, מדידה ובקרת איכות ובסופו תיקבע העלות הסופית של משלוח הפריט לישראל. מחיר זה יכלול את כלל המיסים, האגרות, דמי השירות ויתר ההוצאות הנלוות עבור השירות, למשל, שירותי שליחות עד הבית. USHOPS מציעה מגוון אפשרויות שילוח בהתאם להעדפתכם ומתחייבת לכ-7 ימי אספקה.

 

השירות השני – שירות 'קונים עבורך באמזון וב-PM6' מאפשר לכם לבחור כל מוצר באמזון או ב-PM6, לשלוח את הקישור למערכת USHOPS ולקבל הצעת מחיר סופי עבור יבוא הפריט המבוקש לארץ. התשלום מתבצע בשקלים עם מספר אפשרויות תשלום (כלל אמצעי התשלום באתר מאובטחים): כרטיסי אשראי ישראלים או פייפל. כמו כן, עסקאות על סך 1,000 ש"ח ומעלה ניתנים לפריסה ל-3 תשלומים. גם במסגרת השירות הנוכחי מייבאת USHOPS את הקניות לארץ ומשלחת את החבילות עם שליח עד הדלת.

 

שורה תחתונה:

חברת USHOPS נותנת מענה מיטבי לצורך של הגולש לרכוש מוצרים במחירים נוחים, לרבות מוצרים באתרים שאינם מייבאים את סחורותיהם לישראל. USHOPS מספקת אפשרות להזמנה פשוטה המתבצעת במערכת אינטואיטיבית וקלה מאוד לתפעול. פרט לכך, חוסכת USHOPS ללקוחותיה בעלויות המשלוח והופכת את אספקת המוצרים לנוחה ויעילה יותר על ידי שירותים לוגיסטיים נלווים דוגמת, איחוד מספר חבילות לחבילה אחת, פיצול חבילות במידת הצורך, שירותי אריזה וכו'. לצד זאת, החברה מעמידה לרשות לקוחותיה שירות מענה מקומי בעברית הכולל מענה טלפוני, פייסבוק ואימייל.

 

יושופס - יבוא אישי
מחירים פושטים, מערכת נוחה – ישופס

 

BuyAmerica – חנות להזמנת מוצרים באונליין והתממשקות עם אמזון

חברת Buy America מספקת שירותי יבוא אישי של מוצרים מארה"ב ומערב אירופה. מדובר בחברה אמריקאית שהוקמה בשנת 2011 על ידי ארבעה יזמים ישראלים: עופר שטגמן, קרן כהן, לירון ליפץ ועוז שמיע. משרדי Buy America ממוקמים בפארק תעשיות קדימה שבאזור השרון. לצד זאת, החברה מנהלת מספר מחסנים בחו"ל: בניו ג'רזי, בבוסטון ובלונדון.

 

האתר של Buy America מותאם היטב לצורכי הגולש הישראלי שמעוניין לבצע קניות בחו"ל באונליין בקלות ובנוחות. ראשית כול, מציע האתר חנות וירטואלית עם מבחר של אלפי מוצרים מחו"ל המסווגים על פי מגוון קטגוריות: מכשירי חשמל ואלקטרוניקה, ספרים, ביגוד והנעלה, אקססוריז ועוד. המוצרים מבית המותגים המובילים בארה"ב ובמערב אירופה נמכרים במחירים זולים ב-20-70% בהשוואה לעלויות של מוצרים דומים בישראל. נעלי רוקפורט, למשל, נמכרים באתר במחיר נמוך ב-50% מהעלויות המקובלות בארץ עבור מוצרי המותג. לנוחיותכם עלותם של הפריטים מופיעה בשקלים והפירוט אודותיהם מעודכן בשפה העברית.

 

פרט לכך, כולל האתר יישום חדשני המאפשר לגולש להתממשק ישירות דרך האתר לאמזון ולבצע רכישת מוצרים בעזרת 'עגלת הקניות' ייעודית של Buy America. כך באמצעות היישום תוכלו להזמין מאמזון כל מוצר המותר בייבוא לארץ (גם מוצרים שאינם ניתנים למשלוח ישיר לישראל). עגלת קניות של Buy America מציגה את המוצרים שהכנסתם לתוכה עם עלויות בשקלים. בנוסף, נחסך מכם כאב ראש הכרוך בחישוב מידות האריזה וגובה המס בהזמנת מוצרים שלא דרך העגלה. יתרה מזו, שימוש ביישום זה מונע הפתעות לא נעימות בהמשך (למשל, תשלומים נוספים עבור משלוחים, תשלומי מכס וכו').

 

חשוב להדגיש כי בשני המקרים, גם ברכישה דרך החנות של Buy America וגם במקרה של הזמנת מוצרים באמצעות התחברות לאמזון, מחירי המוצרים הם סופיים וכוללים את עלות המס והמשלוח. החברה מבצעת שליחויות של חבילות עד בית הלקוח (או המשרד) תוך 8-12 ימי עסקים ונותנת אחריות על קבלת מוצר מקורי ותקין. תהליך הרישום לשירות של Buy America הוא פשוט, קצר וכולל הזנת פרטים אישיים ומילוי פרטים של אמצעי התשלום המועדף: כרטיס אשראי, העברה בנקאית או פייפל. Buy America מפעילה שירות לקוחות טלפוני בעברית הנותן מענה לכל פנייה בשעות הפעילות המקובלות בישראל. פרט לכך, כל המעוניין יכול להירשם לקבלת דיוורים מהחברה: באופן זה תוכלו להתעדכן במבצעים שווים ובהצעות מעניינות שמחכות לכם באתר.

 

 

שורה תחתונה:

אתר Buy America הוא, ללא ספק, זירה אטרקטיבית לביצוע קניות בחו"ל במחירים זולים, בנוחות ותוך חשיפה למגוון רחב של מוצרים גם בחנות הוירטואלית שבאתר וגם בעזרת התחברות לאמזון על ידי היישום 'עגלת קניות'. בזכות השימוש הפשוט, הממשק הנוח והשירות האיכותי הופכת הרכישה דרך Buy America לחוויה נעימה שעושה חשק לעוד.

 

יבוא אישי דרך buyamerica
הממשק הנעים מבטיח חוויית קנייה טובה – BuyAmerica

 

idgu יבוא אישי מארה"ב ומאירופה

החברה האנגלית idgu מציעה שירותי יבוא אישי של קניות מחו"ל עבור הצרכן הישראלי ונמנית בין הבודדות הפועלות בארץ שמציעות שירותי קניה ושילוח של מוצרים גם מארה"ב וגם מאירופה. idgu נוסדה בשנת 2014 על ידי ארבעה שותפים בריטים וישראלים. משרדי המטה של idgu נמצאים באנגליה, אך החברה מפעילה בישראל שירות לקוחות בשפה העברית.

 

בזכות השירות של idgu תוכלו להזמין מוצרים מכל אתר קניות אמריקאי או אירופאי לבחירתם. שירותי החברה מאפשרים הזמנת מוצרים מאתרים שאינם עושים משלוחים לישראל או מחנויות הגובות מהלקוח דמי משלוח גבוהים בצורה מופרזת. לצורך כך מספקת idgu ללקוחותיה כתובת ייחודית להעברת הזמנותיהם. עם הגעת המוצר לכתובת זו, מפעילה החברה את שירותי השילוח שלה ומעבירה את הפריטים ישירות למזמינים. לצד זאת, חשוב לזכור כי עקב דמי שחרור מהמכס, הנגבים עבור מוצרים חייבי מע"מ שעלותם עוברת את ה-75$, הופכות חלק מההזמנות לבלתי כדאיות (דמי שחרור בגובה של 100-200 ש"ח). בהזמנת מוצרים דרך idgu, מחייבת החברה את הלקוח בעלות סמלית של 3.5$ בלבד.

 

כדי ליהנות משירותי idgu על המזמין לבחור את המוצר הרצוי בכל אתר קניות להעדפתו, לשלוח את הקישור של המוצר ל-idgu דרך מערכת האתר תוך מילוי פרטים רלוונטיים בטופס המקוון ולהמתין לקבלת הצעת מחיר עבור השירות. מן הראוי לציין, כי הצעת המחיר שתקבלו תהיה סופית ותגלם בתוכה את כלל המרכיבים לרבות עלות מוצר, דמי מיסים, דמי משלוח וכו' – כך תוכלו לדעת מראש כמה בדיוק תשלמו בסוף, ללא הפתעות בדרך.

 

יתרון נוסף של idgu זו הפריסה הנוחה לתשלומים שהם מציעים: אפשרות לחלק את התשלום ל-12 תשלומים בכרטיס האשראי וגם לשלם בפייפל. לצד אלו תוכלו להזמין גם מוצרים ישירות מאתר idgu: האתר כולל חנות מקוונת של מוצרים ממגוון קטגוריות דוגמת, אלקטרוניקה ומוצרי חשמל, מוצרים לילדים ולתינוקות, תוספי מזון, מוצרי טיפוח, בריאות וכו'. מחירי המוצרים כפי שהם מופיעים באתר הם סופיים – הכל כולל הכל. פרט לכך, האתר מתממשק לאמזון (אמזון ארה"ב ואמזון אנגליה) – עם בחירת המוצר ניתן לראות באופן מיידי את המחיר הסופי שתשלמו עבורו. שילובם של שני מנגנונים אלו באתר מאפשר לגולש השוואת מחירים נוחה מאוד. למשל, מחירו של שואב אבק דייסון v10 Absolute באתר של idgu עומד על 2,990 ש"ח (מחיר סופי), לעומת 3,300 באמזון (כולל דמי משלוח לישראל). השוואת מחירים מסוג זה מאפשרת לגולש לחסוך מאות שקלים בהזמנת מוצרים שונים מחו"ל.

 

שורה תחתונה:

השירות של idgu מאפשר לייעל את תהליך הזמנת הקניות מחו"ל, בדגש על הזמנת מוצרים מארצות אירופה וארה"ב. תהליך ההזמנה הוא נוח וידידותי, מתבצע בשקיפות מלאה (תוכלו לעקוב אחר סטאטוס ההזמנה באופן שוטף עד להגעת החבילה לפתח ביתכם) ומאפשר לדעת מראש כמה בדיוק תשלמו בסוף.

 

יבוא אישי גם עם IDGE
יבוא אישי בשקיפות מלאה ובתהליך הזמנה פשוטה – idgu

 

Shipito – שירות להעברת חבילות דרך כתובת בארה"ב

השירות של החברה האמריקאית Shipito יאפשר לכם להזמין מוצרים מכל סוגי אתרי הקניות הבינלאומיים – גם מאלו שאינם עושים משלוחים לארץ. חברת Shipito מבצעת העברת חבילות לישראל ולכל העולם על ידי מתן כתובת פיזית בארה"ב (או כתובת אירופאית בסניף האוסטרי) להעברת החבילות של לקוחותיה. החברה הוקמה בשנת 2008 על ידי ג'ון וונחרה, סניפה הראשי של Shipito ממוקם בסולט לייק סיטי שבארה"ב, בנוסף לכך, החברה מחזיקה מספר מחסנים ברחבי ארה"ב ומחסן אחד באירופה – באוסטריה.

 

כאמור מדובר בחברה אמריקאית, אך האתר של Shipito מתורגם למגוון שפות וכולל גם ממשק בשפה העברית. השימוש באתר נוח ופשוט: לאחר תהליך הרשמה קצר, תשוייכו לכתובת פיזית בארה"ב. בכתובת זו תשתמשו ככתובת היעד כאשר תרצו להזמין מוצר באתר אינטרנט שאינו מבצע משלוחים לישראל. מן הראוי לציין, כי  Shipito  מציעה כמה סוגי כתובות בארה"ב – לכל סוג יתרונות ייחודיים לו, לפיכך מומלץ לקרוא אודות הנושא באתר החברה לפני בחירת הכתובת המתאימה ביותר למשלוח. לאחר התקבלות החבילה בכתובת היעד ב-Shipito, תידרשו למלא פרטים נוספים: הצהרת מכס, בחירת שיטת משלוח מועדפת (למשל, USPS, FedEx, DHL, Boxberry, Airmail ועוד). כמו כן, תוכלו להיעזר בשירותים נוספים שמציעה החברה: איחוד חבילות (לצורך חיסכון בעלויות שילוח), תמונות תוכן, אפשרות לאחסון חבילות (שירות המאפשר ללקוחות עסקיים לאחסן מוצרים שהזמינו למשך תקופה של עד 180 ימים) וכו'.

 

 

שורה תחתונה:

ביצוע קניות בחו"ל תוך שימוש בשירותי Shipito טומן בחובו יתרנות רבים, שאת כולם ניתן לסכם במשפט אחד: שירות גמיש ומותאם באופן פרטני לדרישותיו ורצונותיו של כל לקוח. ההזדמנות לרכוש ולייבא לישראל כל מוצר חוקי (למעט פריטים האסורים במשלוח בינלאומי ע"פ החוק: סמים, נשק, בעלי חיים וכו'), מבחר אפשרויות שילוח, מחירים נוחים, משלוח מהיר, אפשרות לאיחוד חבילות (מה שמוביל לחיסכון נוסף בעלויות), אפשרות לאחסון חבילות במחסני החברה למשך תקופה ארוכה יחסית – כל אלו הופכים את השירות של Shipito לשימושי ביותר עבור ישראלים רבים.

 

שיפיטו - יבוא אישי פשוט
גמישות היא מילת המפתח – Shipito

 

נסכם ונאמר כי בזכות שירותיהן של ארבעת החברות שהוצגו כאן, הופך תהליך הזמנת המוצרים מחו"ל באונליין להרבה יותר פשוט, זול ונגיש לכל אחד. יש לציין, כי כבר ביולי הקרוב (2018) צפויה להיכנס לתוקף רפורמת יבוא אישי. במסגרת הרפורמה יוסרו מגבלות שונות החלות על הזמנת מוצרים מחו"ל: בין היתר מדובר בהקלות בתשלום המכס ובהגדלת מספר המוצרים שניתן להזמין במסגרת הזמנה אחת. נראה כי מסתמנת תקופה של שגשוג בתחום של יבוא אישי. מצפים בקוצר רוח…

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme