אלה הם ארבעת הסרטים היחידים שהכניסו 2 מיליארד דולר

מורן בלסר5 דקות קריאה
2 מיליארד דולר - ולא עוצרים כאן
שתף:

זה רשמי. "הנוקמים – מלחמת האינסוף" רשם נתון מרשים במיוחד כשחצה רף נדיר מאוד והכניס 2 מיליארד דולר בקופות. זה קרה בתוך פחות מחודשיים ואין ספק שמדובר באחד הלהיטים הגדולים ביותר של מארוול. למעשה, זהו גם הסרט הרביעי ברשימת הסרטים הרווחיים ביותר בכל הזמנים, לפחות היום. בדרך הוא גם שבר עוד כמה שיאים, בהם הפתיחה החזקה ביותר בכל הזמנים (258 מיליון דולר), שיא שהיה שמור קודם למלחמת הכוכבים. זהו גם הסרט שהגיע במהירות שיא לרף של מיליארד דולר בעולם.

 

כאמור, "הנוקמים – מלחמת האינסוף" הוא רק אחד מארבעה סרטים שהגיעו אי פעם ל-2 מיליארד דולר בקופות, ואם אתם סקרנים לדעת אילו שלושה סרטים הצליחו לעקוף אותו, התשובה לפניכם. מעניין לראות האם "הנוקמים" יצליח לעקוף גם את שלושת המתחרים שלו, ואם לא – אל תשכחו שבשנה הבאה צפוי להגיע סרט ההמשך, כך שיש עדין לאן לשאוף.

 

 

המקום הרביעי: הנוקמים – מלחמת האינסוף (2018)

כאמור, הסרט של מארוול הוא זה שנמצא במקום הרביעי. עם קאסט מרשים במיוחד שכולל שמות גדולים כמו רוברט דאוני ג'וניור, סקרלט ג'והנסון. כריס המסוורת' ובנדיקט קומברבץ' נכנסו לקופות 2,001,138,389 עד תחילת יוני.

 

הנוקמים - מלחמת האינסוף
הנוקמים – כוכב חדש ברשימת הסרטים שהכניסו למעלה מ-2 מיליארד דולר

 

המקום השלישי: מלחמת הכוכבים – הכוח מתעורר (2015)

הריסון פורד, מארק המיל וגם קארי פישר בין השמות שהובילו את הסרט הזה, והוא חצה ב-2015 את רף 2 מיליארד הדולר בקלות. עד שעזב את בתי הקולנוע לטובת ה-DVD הכניס הסרט לא פחות מ-2,068,223,624 דולר.

 

 

המקום השני: טיטאניק (1997)

רק לפני שנה חגגנו שני עשורים לצאתו של הסרט לאקרנים, זה ששבר כמה שיאים, היה מועמד ללא מעט פרסי אוסקר וגם זה שהעניק לקייט וינסלט ולאונרדו דיקפריו את מעמד הכוכבים שלהם. זה לא מפתיע לגלות שמדובר באחד משני הסרטים שהכניסו את סכומי הכסף הגדולים ביותר (במקרה הזה לחשבון של פרמאונט) עם סך הכנסות של 2,187,463,944 דולר.

 

טיטאניק
לא מפתיע לגלות שטיטאניק נמצא במקום השני ברשימת הסרטים הרווחיים ביותר

 

המקום הראשון – אווטאר (2009)

בשנת 2020 צפוי לצאת לאקרנים סרט ההמשך של אווטאר, ואי אפשר שלא לתהות מה לקח לג'יימס קמרון כל כך הרבה זמן ולמה נדרשות 11 שנות הפסקה בין הראשון לשני כשמדובר בסרט המצליח ביותר בכל הזמנים. הסרט הקודם הניב הכנסות של 2,787,965,087 דולר, ובעוד כשנתיים נגלה האם סרט ההמשך יצליח לשחזר את ההצלחה. מאחר ומתוכננים שלושה סרטים נוספים שייצאו עד שת 2025, כנראה שהציפיות גבוהות למדי.

 

אווטאר
הסרט המצליח בכל הזמנים – אווטאר, שסרטי ההמשך שלו יגיעו החל מ-2020 לבתי הקולנוע

 

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme