כבוד להיות מועמד – המתנות שחיכו למועמדי האוסקר

מערכת5 דקות קריאה
מועמדי האוסקר וגם המנחה מקבלים מתנות
שתף:

זו אולי נשמעת כמו קלישאה, אבל בהחלט כבוד גדול להיות מועמד לפרס האוסקר, גם אם לא זכית בו מעולם. גם הזוכים בטקס האוסקר האחרון אומרים את זה לעצמם, אבל האמת היא שיש להם עוד סיבה ממש טובה להרגיש טוב עם המועמדות. כלומר, מעבר להכרה בכישרון הגדול שלהם. המועמדים המובילים, וגם מנחה הטקס ג'ימי קימל – כולם קיבלו מתנה שווה מאוד. 100,000 דולר ליתר דיוק. הנה מה שחיכה להם:

 

חבילת נופש בטנזניה – 40,000 דולר

חופשה חלומית בטנזניה היא ללא ספק מתנה יקרה, כזו שרובנו לא ממש מעניקים לעצמנו בעיקר בגלל מגבלות תקציב. ג'ימי קימל ו-25 אנשי תעשייה שזכו במועמדות לאוסקר (גם אם לא יצאו עם הפסלון בסוף הטקס) זוכים לטוס לחופשה הזו במתחם יוקרתי, וגם להגיע לביקור בספארי, לאכול ארוחת בוקר מפוארת שכוללת גם שמפניה יוקרתי, לצאת לרכיבה על סוסים וגם לצלול.

 

חופשה בטנזניה למועמדי האוסקר
ג'ימי קימל ו-25 מועמדים מובילים לפרס האוסקר ייצאו לחופשה יוקרתית בטנזניה (תמונה: Business Insider)

 

ספא גולדן דור בדרום קליפורניה – 8,850 דולר

הביקור בספא לא יסתכם רק בעיסוי שוודי של 50 דקות. למעשה מדובר כאן על מתנה גדולה הרבה יותר, והזוכים בה יבלו שבוע שלם במקום היוקרתי הזה. הם יקבלו עיסויים, מוצרי טיפוח, ארוחות משובחות וטיפולים קוסמטיים. אם בא לכם להגיע אל הספא שמקדיש 100 אחוז מהרווחים שלו לטיפול בהתעללות בילדים הנה השם שלו: Golden Door Spa, והוא נמצא בדרום קליפורניה.

 

 

חופשה גם בהוואי – למשך שבוע

אם החופשות שהגיעו למועמדים ולמנחה לא יספיקו להם, תהיה להם עוד הזמנות לנוח בחופשה בת שבוע במתחם הנופש היוקרתי בהוואי. המועמדים יקבלו וילה מפוארת עם שני חדרים ונוף לים, יצאו לסיור במסוק וגם יהנו מכמה אטרקציות מדליקות כמו אומגה. ואף מילה על שתי הבריכות, הספא המפנק והמתחם המפואר שממנו אפשר לצפות בשקיעה.

 

חופשה גם בהוואי למועמדי האסוקר
מועמדי האוסקר והמנחה יקבלו המון חופשות, בהן גם חופשה בהוואי (תמונה: Business Insider)

 

תרומה למקלט לחיות נטושות – 8,000 דולר

מועמדים מוכרים מאוד קיבלו את ההזדמנות הזו בעבר, והם תרמו 10,000 ארוחות למקלטים המטפלים בחיות נטושות. בין הכוכבים שבשמם הוענקה התרומה: ג'וליה רוברטס, מריל סטריפ ורוזמונד פייק.

 

10 אימוני כושר אישיים עם אלכסיס סלצקי

המאמן אלכסיס סלצקי נחשב למאמן החשוב ביותר בהוליווד, כך שמדובר במתנה שווה מאוד מבחינת הכוכבים שזכו בה.

 

 

חופשה נוספת – הפעם ביוון

עוד חופשה, כי צריך לנוח מכל החופש הזה, הפעם ביוון, במתחם הווילות המפוארות עם הבריכות הפרטיות ומיטות השיזוף.

 

לזכור בפרס האוסקר או בערכה הזו?
מה עדיף – לזכות בפרס האוסקר או לקבל ערכת טיפוח, חופשות מפנקות, תכשיטים ומתנות יקרות אחרות? (תמונה: Business Insider)

 

תכשיטים ואיפור

המועמדים והמועמדות זוכים גם בצמיד כסף בשווי 200 דולר, דיבורית בלוטות', ליפסטיק מחליף צבעים של חברת סטארט-אפ מניו מקסיקו, נרות מעוצבים של חברת Charleston & Harlow, סט איפור, ספריי פלפל, ביגוד מבית Happiest Tee, מסיר איפור של Face It, שרשרת יהלומים יקרה, אספקה של סרום איכותי (שווי המתנה לא פחות מ-2,300 דולר), קופסת עץ מפוארת עם 199 כרטיסים ועליהם ציטוטים ורעיונות לפעולות חיוביות, וגם משחת שיניים, מברשת שיניים חשמלית וסירופ מייפל אורגני.

 

עוד כמה פרסים קטנים

אם חשבתם שבזאת הסתיימה רשימת המתנות אתם כמובן טועים, וגם הכוכבים הגדולים והעשירים ביותר נהנים לקבל את הערכות הללו, על שלל הפריטים שבהן. לצד החופשות, מאמן הכושר, האיפור והתכשיטים, הם מקבלים גם אספקה למשך שנה של קרם לחות מיוחד, תכשיר חדשני לטיפול בעור סביב העיניים, שיעורי ריקוד פרטיים, מארז שוקולד, ספר בישול של קרוליין פלמינג, ספר ילדים בשם Curlee Girlee שמעודד ילדות לאהוב את עצמן כפי שהן, ועוד תכשיטים, מוצרי טיפוח, תה צמחים מיוחד שתורם גם לירידה במשקל, קופסת אוכל מעוצבת ומוצרים לטיפוח השיער. עם רשימה כל כך מרשימה של פרסים נדמה שלא באמת צריך לזכות באוסקר, ובהחלט מספיק להשיג מועמדות, או לכל הפחות להנחות את הטקס.

 

מקור: Business Insider

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme